Advertentie | |
|
![]() |
|
Hallo Denise,
Ik heb zelf (+/-) maat 48, dus ik snap je probleem heel goed. Kleding vinden die niet gemaakt lijkt te zijn voor de 50+ markt is lastig, maar zeker niet onmogelijk. De H&M heeft een grote-matenafdeling waar ze wel eens leuke dingen hebben. 't zelfde geldt voor winkels als de Miss Etam of de M&S, maar daar moet je echt goed zoeken om iets te vinden wat niet truttig is. Zelf koop ik veel kleding online. Je hebt dan wel het nadeel dat je niet kunt passen, maar het aanbod is wel veel groter en leuker! Nederlandse websites als wehkamp, neckermann, Otto en Bonprix hebben soms best leuke dingen en je kan ze makkelijk terugsturen als het toch niet bevalt. Voor wat hippere dingen moet je helaas toch in het buitenland zijn. asos, Forever21 en New Look hebben goedkope en leuke kleren tot maat 54 (UK maat 24, US maat 18). En dan heb je ook altijd nog ebay! <3 Zelf heb ik ook 'maar' cup B, maar ik heb nog de mazzel dat mijn maat bij de meeste winkels wel te koop is. Bij bijvoorbeeld die wehkamp site kan je ook zoeken op BH's met een grotere omtrek, of je kan een BH maat 85B kopen en daar zo'n speciaal extra haakje tussen zetten om 'm breder te maken. Oh, en naar mijn ervaring zijn Hema BH's echt superchill en vallen ze best ruim. Op deze website staan nog een hele hoop andere links naar online winkels.
|
Mijn moeder heeft gewerkt bij Ulla Popken, dat is een grote maten winkel waar ze normale kleding verkopen. Maten gaan van 42 t/m 64.
Ze hebben bh's die gaan tot een wijdteomtrek van 120! Dus daar zit wel iets voor je bij denk ik ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nietpassende kleding i.v.m. afwijkende maten (afgesplitst) fizzle-fluffy | 39 | 14-07-2012 10:07 | |
Psychologie |
Dik? koekje97 | 78 | 30-07-2011 00:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
kleine vrouwen en het kopen van kleding.. nicoco | 59 | 05-06-2006 13:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
te dik/te mager voyager | 60 | 25-10-2005 23:20 | |
Psychologie |
Te groot voor deze wereld? Delifrena | 30 | 08-08-2004 19:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
dikke kont wordt 'in' ?? Survivor | 52 | 13-02-2002 11:13 |