![]() |
|
Verwijderd
|
Is dit een nieuwe internet-worm? Ik krijg de laatste tijd veel mailtjes van 'gewone' adressen (dwz voornaamachternaam@hotmail.com, geen random generated adressen) met een vage Spaanse spreuk als titel...de mails hebben een grootte van 318k. Als attachment is er een .cpl bestand aangehangen van 238k. Het lijkt me wel dat dat een nieuwe worm is, eentje die zichzelf (as allways) doorstuurt naar willekeurige adressen uit je adresboek, met een ander willekeurig adres als afzender (de afzenders zijn mij onbekende personen).
Het gekke is nou, dat Norton Antivirus er dus niks 'malicious' in ziet...noch in het openen van de mail met Script Blocking en Mail Scanning, noch wanneer het bestand gedownload op de harde schijf staat met de Full System Scan (en dat nog wel met de nieuwste virus definitions van 03-08-2002). Op de site van Symantec heb ik nog geen beschrijving gevonden die eraan voldoet. Meer mensen hier last van? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||