Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2012, 00:56
gentlemen
gentlemen is offline
heej lezeres.
sorry voor de titel maar wist ff niets anders dan dit.

nu me probleem, ik ben een beveiligersmedewerker in vaste dienst op het roc in friesland, zeg liever niet de locatie, ben doorgestroomd van stagair tot vaste medewerker, en kan binnenkort me contract tekenen maar nu wou ik weten, me vriendin zit ook op dezelfde school als ik werk, en nu wil ik graag weten wat jullie hiervan vinden en ik wil graag niet bekent staan om de medewerker die een relatie heeft met een leerling en die het overal op school doet enzo... iemand tips (sorry voor dit vage verhaal)
Oud 27-06-2012, 01:17
Martiño
Martiño is offline
Ik denk dat jouw probleem vooral is dat je andere personeelsleden/leerlingen ziet als ondergeschikt (wat eigenlijk enigszins verontrustend is). Als beveiliger sta je boven niemand, je bent gewoon een burger.

De reden waarom leraren en leerlingen geen relatie met elkaar mogen/kunnen hebben is omdat er belangenverstrengeling kan optreden, een leraar kan een leerling voortrekken (of anderen benadelen), en het creëert een verschil in status in een relatie dat voor problemen kan zorgen.

In jouw geval is daar geen sprake van. Je hebt geen autoriteit over leerlingen, en er zijn maar een beperkt aantal gevallen denkbaar waarin jouw werk en je relatie conflicteren, en het is onwaarschijnlijk dat zoiets op een school gaat gebeuren (tenzij je vriendin problemen gaat zoeken ofzo, en in dat geval lijkt ze me niet zo'n geschikte keuze als partner ), en dan kun je altijd nog een collega vragen of die het van je kan overnemen. Verder is het natuurlijk niet netjes om tijdens je werktijd te gaan vozen, dat lijkt me vrij logisch.
Oud 27-06-2012, 08:50
Verwijderd
Citaat:
ik wil graag niet bekent staan om de medewerker die een relatie heeft met een leerling en die het overal op school doet enzo... iemand tips (sorry voor dit vage verhaal)
Dan zit er maar een ding op: Het niet overal op school doen!

Citaat:
Ik denk dat jouw probleem vooral is dat je andere personeelsleden/leerlingen ziet als ondergeschikt (wat eigenlijk enigszins verontrustend is). Als beveiliger sta je boven niemand, je bent gewoon een burger.

De reden waarom leraren en leerlingen geen relatie met elkaar mogen/kunnen hebben is omdat er belangenverstrengeling kan optreden, een leraar kan een leerling voortrekken (of anderen benadelen), en het creëert een verschil in status in een relatie dat voor problemen kan zorgen.

In jouw geval is daar geen sprake van. Je hebt geen autoriteit over leerlingen, en er zijn maar een beperkt aantal gevallen denkbaar waarin jouw werk en je relatie conflicteren, en het is onwaarschijnlijk dat zoiets op een school gaat gebeuren (tenzij je vriendin problemen gaat zoeken ofzo, en in dat geval lijkt ze me niet zo'n geschikte keuze als partner ), en dan kun je altijd nog een collega vragen of die het van je kan overnemen. Verder is het natuurlijk niet netjes om tijdens je werktijd te gaan vozen, dat lijkt me vrij logisch.
Verder dit!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 10:02
Vowel
Vowel is offline
Zij is niet jouw ondergeschikte, dus volgens mij heb je geen probleem. En natuurlijk moet je niet tijdens werktijd constant staan te vozen, want dat is erg onprofessioneel.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 10:11
Verwijderd
Probeer het inderdaad gescheiden te houden, dus niet staan vozen/zoenen met haar als je op je werk bent, maar verder lijkt het me geen probleem hoor. En ze is inderdaad niet je ondergeschikte.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 10:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Zo, je krijgt vier keer min of meer hetzelfde advies.

Kun je misschien tegen je werkgever zeggen dat ze al je vriendin is of is dat niet handig
Oud 27-06-2012, 12:08
Verwijderd
Nu doe je net alsof je de grote baas van een bedrijf bent en zij jouw secretaresse is die de hele tijd genomen wil worden.

Je bent 19 en beveiligingsmedewerker van een school die je chick toevallig bezoekt. Big deal.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 21:10
EatMe!!
EatMe!! is offline
Serieus, je werkt op een ROC in friesland en je avatar is van FC Utrecht. Wat is er mis met jou?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 22:56
DeGeneraal
DeGeneraal is offline
Citaat:
Serieus, je werkt op een ROC in friesland en je avatar is van FC Utrecht. Wat is er mis met jou?
Dit dacht ik dus ook als eerste, maar een ajaxsupporter vind je ook door heel het land.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Als je later groot bent krijg je werk en dan moet je soms naar andere plaatsen dan waar je woont/hebt gewoond.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten