Heee,
op school hebben we als opdracht gekregen, een boek schrijven.. van minstens 60 bladzijdes.. Heel leuk vind ik.. want ik houd van schrijven

Maar ik vind het wel moeilijk om een onderwerp te kiezen..
Afgelopen dinsdag kregen we de opdracht op, dus ik heb ondertussen al wel wat informatie verzameld.. over hoe je moet beginnen enzo, maar ik moet voor ik verder kan, toch eerst het onderwerp weten.. Op dit moment twijfel ik tussen de onderwerpen anorexia nervosa en leukemie.
Waarom ik voor anorexia nervosa zou kiezen;
ik heb het zelf

en ik weet er dus daarom best veel van en daarom lijkt het me leuk om er een boek over te schrijven, zo zou ik ook proberen mensen te willen overtuigen dat het niet iemand zijn eigen schuld is en je ook niemand de schuld mag geven.. zoiets overkomt je..
Waarom ik voor leukemie zou kiezen;
in mijn omgeving.. leiden hier een aantal mensen aan. Het doet zo'n pijn.. echt heel veel weet ik er niet van, dat is misschien een beetje onhandig, maar ik denk wel dat het een mooi boek zou kunnen worden.. best wel spannend ook enzo..
Maar nu twijfel ik dus heel erg.. wat zou jullie overtuigen om zeker te zijn van je onderwerp? ..
xx.