Advertentie | |
|
![]() |
|
Die zal een club als Eclipse ook wel kunnen regelen, maar als je een zaal huurt, is dat vaak standaard zonder voorzieningen, en moeten al die extra voorzieningen apart worden geregeld, je kan het allemaal uitbesteden zodat die club het allemaal voor je regeld, maar dat moet allemaal naast de vergoeding voor de zaalhuur in een aparte huurovereenkomst worden vastgelegt, en dan kunnen de kosten flink oplopen. ook belangrijk vraag vooraf een offerte, met het totale kosten plaatje en de gemaakte afspraken, en leg dat vast. Als je niet wilt dat de rekening achteraf toch hoger zal uitvallen dan was afgesproken
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het gata em niet om 1 keer cashen maar mr polska is beroemd en trekt veel mensen,dit is geld en hij zet echt wel een sfeertje neer hoor.En met al die voorbereiding ben ik het niet eens dat je daar 9-12 maanden voor nodig hebt.Mr polska is namelijk niet zo vol geboekt en de disco regelt het grootste gedeelte plus je hebt helemaal geen vergunning nodig.Btw alles zit bij de prijs in.Je hoeft alleen paar dingen extra te regelen voor de artiesten
|
![]() |
|
![]() |
De eerste mailtjes zijn de deur uit,naar club Eclipse en de boekingskantoren,bij de club heb ik om de prijsopgave gevraagd voor de grootste zaal en wat hier allemaal bij inbegrepen zit en bij de boekingskantoren heb ik van diverse artiesten prijsopgaves en beschikbaarheid opgevraagd.Nu hopen op antwoord en positieve antwoorden.
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou het je echt afraden. Ik heb aardig wat ervaring met evenementen op school, verder nog bij een poppodium.
Zonder enige kennis/ervaring moet je er inderdaad veel tijd insteken. Vergunningen?. Wettelijke eisen? Enz. Verder is 4k niets voor 2000 mensen! Misschien dat het net genoeg is als je de zaal met facaliteiten huurt. Maar anders moet je drinken inkopen, en apparatuur huren. Dan ben je al 3 keer over je bedrag heen. Mijn advies, loop mee bij andere evenementen oud voor ervaring. Dan zie je hoeveel werk er bij komt kijken. |
![]() |
|
![]() |
Iedereen zegt er hier verstand van te hebben,sorry voor de mensen die het misschien wel hebben,maar ik vraag tips,geen afrading en ik weet dat er vele risico's aan verbonden zitten maar ik heb ook gezien hoeveel succes je kan boeken.En je moet naar allebei kijken en dan kijken wat je doet en ik ga het gewoon doen.Ik heb al over annuleren en dergelijke gesproken met de discotheek dus het komt wel goed.Ik betaal voor de discotheek waarschijnlijk maar 1250 en alle drankomzet en kan food verkopen en daar krijg ik nog eens 80 procent van.Verder regel hun een heel groot gedeelte.De beveiliging,het personeel en alle techniek is aanwezig.Alles wat ik zelf moet regelen is kaarten verkopen en dj's regelen.We moeten dus alleen dingen voor food zelf inkopen en de eventuele wensen van de dj's of artiesten voor dingen die aanwezig moeten zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |