Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2012, 18:42
Verwijderd
Er zit bij mij een erg leuk meisje in de klas. (ik bloos wel vaak als ik haar foto''s op hyves kijk) ze is erg aardig we praten vaak over wat er gebeurt tijdens de les of we leggen iets aan elkaar uit.

Ik denk vaak aan haar en als ze iets voor me uitlegt dan heb ik wel dat ik haar zou willen kussen uit dankbaarheid. maar nu komt het probleem, Ze heeft al een vriend*zucht* en ik mag die vriend van haar al helemaal niet (dus met hem praten valt af) maar wat moet ik doen? want ik voel me erg ellendig omdat ze al een vriend heeft!!

Zoals laastst bij het schoolfeest zat ze met hem te zoenen en ze zaten de hele avond bij elkaar ik werd misselijk toen ik het zag en ik kreeg weer een klap van binnen.

Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2012, 19:01
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Wachten tot haar vriend het uitmaakt, ik zie niet echt een andere mogelijkheid?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Wachten tot haar vriend het uitmaakt, ik zie niet echt een andere mogelijkheid?
maar dat kan nog Maanden misschien ook wel Jaren duren
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 19:07
Verwijderd
Welnee joh. Dat duurt nog een tijdje en dan gaat het uit. Dan is ze ook nog eens extra kwetsbaar en dat is altijd een plus bij het hosselen.

En als ze interesse in je had had ze dat ongetwijfeld wel laten merken door niet met die dude te bekken waar jij bij staat. Zit er voor jou voorlopig toch niet in dus.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
En als ze interesse in je had had ze dat ongetwijfeld wel laten merken door niet met die dude te bekken waar jij bij staat. Zit er voor jou voorlopig toch niet in dus.
ze zag mij niet het was erg druk daar zij stonden op het podium(niet om iets te zeggen hoor) maar ik kon hen dus wel zien en zij mij niet
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 19:20
Verwijderd
Desalniettemin is zijn tong in haar gezicht op z'n zachts gezegd een ontmoedigend voorteken.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 19:33
bierkoning
bierkoning is offline
idd, dus gewoon vergeten en voorlopig wachten tot het uitgaat...
Oud 27-02-2012, 19:40
Verwijderd
zucht dit worden kutweken.....
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 19:45
bierkoning
bierkoning is offline
je zal aankomende weken haar kut nog niet zien, dus het worden eerder vervelende weken
Oud 27-02-2012, 20:03
Verwijderd
Citaat:
je zal aankomende weken haar kut nog niet zien, dus het worden eerder vervelende weken
ehmm gast ik ben 13 ik bedoel idd vervelende weken
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 07:31
EZBlade
EZBlade is offline
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 10:07
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
ehmm gast ik ben 13 ik bedoel idd vervelende weken

Naar voor je, maar helaas. Kan nog wel eens vaker voorkomen, dat een meisje dat jij leuk vindt al een vriend heeft. Als zij ook 13 is, werkt dat wel in je voordeel omdat de gemiddelde relatie op die leeftijd niet zo heel erg lang duurt. Je moet zelf beslissen of je liever met haar om blijft gaan zodat je makkelijk een move kunt maken als het uitgaat met haar vriend, of dat je haar even op een afstand houdt zodat je je misschien wat kan afleiden en niet de hele tijd aan haar denkt.

Succes ermee. Het komt heus wel goed.
Oud 04-03-2012, 20:18
Verwijderd
Een wonder het is uit tussen de 2 want ze hadden die namen op hyves van .......... hartje........ weggehaald en uit elkaars vriendenlijst dus het zal wel uit zijn

maar wat moet ik nu? wachten tot ze eroverheen is????
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 20:24
Verwijderd
Ja, wacht een paar weekjes voor je je move maakt, direct de dag nadat het uit is werkt het waarschijnlijk niet zo goed, maar ga geen maanden lopen twijfelen want dan komt er misschien ook wel weer een andere jongen langs. Doe nog een paar weken zoals je altijd tegen haar doet en nodig haar dan eens uit om samen iets te gaan doen, de stad in ofzo, of een film kijken bij een van jullie thuis.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 20:50
Loempiavouwer
Loempiavouwer is offline
Alles kan kapot, gewoon wachten
Oud 04-03-2012, 23:00
Verwijderd
Wat een baggeradvies wordt er hier gegeven zeg. Het is inmiddels uit (congrats) dus deze reactie is eigenlijk overbodig, maar het moge duidelijk zijn dat je niet je tijd moet gaan verspillen aan meisjes met relaties. Laat de verliefdheid overwaaien, er komt wel weer een ander die geen relatie heeft. Er zijn zoveel leuke meisjes op de wereld, zonde om je op eentje (met een relatie) te gaan fixeren.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 11:43
littlemissme
littlemissme is offline
Troost haar , dat is de perfecte eerste move.
Dus ga naar haar toe en vraag of alles wel goed gaat ed. Zorg wel dat je echt zeker weet dat het uit is !
Succes
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Wat een baggeradvies wordt er hier gegeven zeg. Het is inmiddels uit (congrats) dus deze reactie is eigenlijk overbodig, maar het moge duidelijk zijn dat je niet je tijd moet gaan verspillen aan meisjes met relaties. Laat de verliefdheid overwaaien, er komt wel weer een ander die geen relatie heeft. Er zijn zoveel leuke meisjes op de wereld, zonde om je op eentje (met een relatie) te gaan fixeren.
dus wat je zegt is dat je moet wachten tot ik op een ander verliefd wordt? nee dat doe ik niet
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 16:47
Cherry Springs
Citaat:
Het klinkt net alsof je zegt dat meisjes die een relatie de moeite niet waard zijn. Het kan altijd uitgaan, het is niet oké om in de relatie te gaan stoken en steeds proberen haar te gaan versieren, maar dat een meisje een relatie heeft wil niet meteen zeggen dat je haar dan maar helemaal moet vergeten. Zeker als je nog zo jong bent kan het binnen no-time weer uitgaan, en verliefdheid 'over laten waaien' is lang niet altijd zo makkelijk. Als je meisjes die een relatie hebben meteen op een voetstuk gaat plaatsen en dergelijke, dan verdoe je inderdaad je tijd. Maar je hoeft haar niet helemaal te vergeten, tenzij ze aangeeft dat ze je niet wil spreken omdat je haar leuk vindt ofzo.
Oud 05-03-2012, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt net alsof je zegt dat meisjes die een relatie de moeite niet waard zijn. Het kan altijd uitgaan, het is niet oké om in de relatie te gaan stoken en steeds proberen haar te gaan versieren, maar dat een meisje een relatie heeft wil niet meteen zeggen dat je haar dan maar helemaal moet vergeten. Zeker als je nog zo jong bent kan het binnen no-time weer uitgaan, en verliefdheid 'over laten waaien' is lang niet altijd zo makkelijk. Als je meisjes die een relatie hebben meteen op een voetstuk gaat plaatsen en dergelijke, dan verdoe je inderdaad je tijd. Maar je hoeft haar niet helemaal te vergeten, tenzij ze aangeeft dat ze je niet wil spreken omdat je haar leuk vindt ofzo.
Ach, helemaal vergeten hoeft nou ook weer niet, maar waarom zou je jezelf pijn doen door verliefd te zijn op iemand die al in een relatie zit. Relatie = (iig zolang het aan is) einde verhaal. Alhoewel relaties op zo'n jonge leeftijd inderdaad meestal maar een paar maandjes stand houden.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 22:58
Cherry Springs
Omdat je niet altijd controle hebt over op wie je verliefd wordt. Ik noem maar wat.
Oud 05-03-2012, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Omdat je niet altijd controle hebt over op wie je verliefd wordt. Ik noem maar wat.
True, ik weet daar zelf alles van. Maar het is naïef om naar zo iemand te blijven verlangen i.p.v. door te gaan met je leven en je te realiseren dat er meer vissen in de zee zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 10:01
Verwijderd
Citaat:
True, ik weet daar zelf alles van. Maar het is naïef om naar zo iemand te blijven verlangen i.p.v. door te gaan met je leven en je te realiseren dat er meer vissen in de zee zijn.
zo zit jij in elkaar een ander denkt daar misschien anders over
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 02:12
kv-user
kv-user is offline
Nou nee. Even ervanuitgaande dat die twee nog wat hebben: Ze zijn verliefd, ze houden van elkaar. Als je ook maar een beetje stookt om je woede laat merken is je kans bij de meisje sowieso weg. Als iemand begon te flirten met mijn vriendin en mij ondertussen haatte en dat doelbewust deed, kan ik je vertellen dat die persoon een heel groot probleem zou hebben. Stoken in een relatie is gewoon not-done en het is puur geluk dat het toevallig nu uit is, wat niet betekent dat ze je opeens leuk vindt.

Wacht nog even en zoek dan wat meer contact met haar.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 21:58
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Zoek inderdaad over een tijdje wat contact, maar verwacht niet dat ze er meteen enthousiast op ingaat want het is heel logisch als ze tijd nodig heeft om haar ex een beetje uit beeld te laten zijn. Als je het eng vindt om haar in het echt te benaderen kan dat ook via MSN, Facebook, Hyves of wat dan ook, zo lang je er maar voor zorgt dat dit niet je vaste punt wordt om te communiceren met haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2012, 22:27
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Nooit voor het eerst contact zoeken met chat, altijd eerst echt eens tegen haar praten.. anders komt het nogal raar over, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 20:39
Verwijderd
dankje voor de tips ik wacht nog wel 2 3 weekjes ermee
Met citaat reageren
Oud 07-04-2012, 20:08
Brabant234
Brabant234 is offline
Het beste is gewoon om haar te troosten,
en dan weet je waarschijnlijk ook meteen of ze jou leuk vind
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Er zit bij mij een erg leuk meisje in de klas. (ik bloos wel vaak als ik haar foto''s op hyves kijk) ze is erg aardig we praten vaak over wat er gebeurt tijdens de les of we leggen iets aan elkaar uit.

Ik denk vaak aan haar en als ze iets voor me uitlegt dan heb ik wel dat ik haar zou willen kussen uit dankbaarheid. maar nu komt het probleem, Ze heeft al een vriend*zucht* en ik mag die vriend van haar al helemaal niet (dus met hem praten valt af) maar wat moet ik doen? want ik voel me erg ellendig omdat ze al een vriend heeft!!

Zoals laastst bij het schoolfeest zat ze met hem te zoenen en ze zaten de hele avond bij elkaar ik werd misselijk toen ik het zag en ik kreeg weer een klap van binnen.

Wat moet ik doen?
Gewoon goed met haar om blijven gaan, misschien wordt haar vriend ook wel jaloers wanneer hij dit ziet. Is zij gelukkig met hem? Als zij dit is, kan het wel lang duren. Als ze vaak ruzie hebben heb je een grote kans dat het binnenkort gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 23:38
Verwijderd
tja.. zeker klote man
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten