Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2012, 09:42
deo
deo is offline
Hallo. Ik wil liever anoniem blijven. Ik heb een vraagje aan jullie.
Ik heb sinds een paar weken een hele lieve vriend. We hebben al seks gehad en het was echt super lekker met hem! Maar ik heb iets aan m'n linkerzei waar ik me eigen diep voor schaam. Maar zoals elke vraag/meid wil ze wel eens een keertje een sexy lingerietje aan doen en dan uit dagend doen. Maar ik voel me eigen totaal niet sexy. Ik zit wel eens op internet te kijken naar van die sexy rokjes en van die sexy setjes. Om te bestellen en dan hem te verleiden, maar dan denk ik bij me eigen ik doe het toch nooit, want ik voel me eigen niet sexy. Hij accepteerd mijn lichaam wel, maar ik zelf niet. Het ziet er niet strak uit ofzo. Weten jullie misschien een andere manier om sexy te zijn voor je vriend???
Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 09:51
Verwijderd
Ik vind sexy zijn eigenlijk bijna wel gelijk staan aan je sexy voelen. Of niet eens zo zeer aan je sexy voelen, maar wel aan je eigen lichaam accepteren enzo. Tuurlijk zijn er dingen die je minder mooi vind aan je lichaam, dat heeft vrijwel iedereen, maar daarom kan het toch nog wel mooi zijn?

Je zegt dat het iets is aan je linkerzij, kun je niet iets bestellen wat je linkerzij bedekt? Dat kan ook sexy zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 09:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Daarbij zal het hem echt niet uitmaken, hij wil jou, zoals je bent. Hij vindt het waarschijnlijk allang leuk dat je zoiets voor hem doet.
Oud 05-04-2012, 10:08
deo
deo is offline
Ja het is aan m'n linkerzei. Ik durf m'n slipje/broek uit te trekken. M'n shirtje of trui. Maar m'n shirtje die ik eronder draag die durf ik niet uit te doen tijdens de sex:$......
Terwijl hij dat zelf wel doet. In het weekend komt ie slapen, en als ik me pyjama aan gaat doen, loop ik met m'n pyjama naar de douche, en dan ga ik me eigen daar om kleden. Terwijl hij heel m'n lichaam al gezien heeft. Maar ik schaam me er eigen gewoon heel erg voor. Dat weet hij ook. Ik verzin ook een smoesje dat er bijv in de douche een verwarming is. Maar bnij mij op de kamer is er ook gewoon een verwarming. Maja ik probeer er elke keer weer onder uit te komen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 10:21
Carbi
Carbi is offline
...schaam jezelf gewoon niet..
Oud 05-04-2012, 10:27
deo
deo is offline
Dat is zo makkelijk gezegd, maar ik ga het wel proberen om iets leuks te kopen. Waarbij die me linkerzei niet ziet.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 10:27
Stinkdier
Stinkdier is offline
Klinkt als een relatie met een sterke basis. Overigens is het linkerZIJ niet zei. Ik zou me niet zo veel zorgen maken. Als je vriend moeilijk gaat doen moet ie maar optiefen, maar ik denk niet dat ie dat gaat doen.

niet zo zeuren over dat niet zien, dan ben je er continue mee bezig. accepteer het nou maar - als je je hele leven bij iemand wilt blijven ga je toch ook niet je hele leven je zij afdekken? By god zeg.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 10:37
Carbi
Carbi is offline
Citaat:
Dat is zo makkelijk gezegd, maar ik ga het wel proberen om iets leuks te kopen. Waarbij die me linkerzei niet ziet.
laat hem gewoon lekker die linkerzij van jouw zien joh. het is toch je vriend..geen vreemde.
Oud 05-04-2012, 11:16
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
laat hem gewoon lekker die linkerzij van jouw zien joh. het is toch je vriend..geen vreemde.
idd, en dan zal hij heus positief reageren, dat het hem om jou gaat en niet iets op je linkerzij. Koop gewoon een leuke lingerieset en probeer stapje voor stapje over je schaamte heen te stappen.
Oud 05-04-2012, 11:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dit inderdaad. Je vertrouwt je vriend toch? En hij heeft je al naakt gezien, zeg je? Kun je niet gewoon eens met hem gaan praten? Vertel hem dat er iets is waarover je onzeker bent en leg hem uit waarom. Ik weet zeker dat het hem niets kan schelen, hoor. En dan laat je het hem een keertje zien. Dan zul je merken dat hij vindt dat je je druk maakt om niets.

Ik ben trouwens wel heel benieuwd wat er precies is op je linkerzij. Je zegt dat het niet "helemaal strak" is, maar ik kan me er niets bij voorstellen..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 11:58
deo
deo is offline
Hij heeft het al gezien. En hij weet ook dat ik er heel erg mee zit. Hij zeg ook heel sirieus dat ie wilt en dat ik me eigen er niet voor moet schamen, maar toch ik blijf het doen. Het is gewoon ontzettend moeilijk voor me. Ik heb aan m'n linkerzei een linkerinham. Een plek zeg maar waar geen vet zat. En dat hebben ze opgevuld met vet van m'n eigen lichaam. Maar ik zou hem zo graag een keertje willen verrassen met iets uitdagends!
Ik zal het toch een keertje denk ik moeten gaan proberen:$:$:$
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 12:33
Axel11
Axel11 is offline
Als ik een relatie met iemand heb, vind ik hem/haar niet minder sexy door een lichamelijke "bijzonderheid".

Ik zou het gewoon proberen. Hoeft misschien niet nu direct door iets uitdagends te kopen en aan te doen, want dan is het ook wel een beetje de bedoeling dat je ernaar kijkt en dat is wellicht voor nu een te grote stap. Je zegt dat je altijd seks hebt met een shirtje aan. Doe dat eerst eens uit. In schemerige slaapkamer, valt het dan toch ook niet zo op. Kun je er eerst nog wat meer aan wennen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 12:40
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hij heeft het al gezien. En hij weet ook dat ik er heel erg mee zit. Hij zeg ook heel serieus dat ie wilt en dat ik me er niet voor hoef te schamen, maar tochblijf ikhet doen. Het is gewoon ontzettend moeilijk voor me. Ik heb aan m'n llinkerzij een linkerinham. Een plek zeg maar waar geen vet zat. En dat hebben ze opgevuld met vet van m'n eigen lichaam. Maar ik zou hem zo graag een keertje willen verrassen met iets uitdagends!
idd gewoon proberen en jezelf erover heen zetten!

sorry voor de verbeteringen, maar probeer er op te letten aub
Oud 05-04-2012, 14:19
Verwijderd
Jullie hebben pas een paar weken seks. Natuurlijk wil je graag leuke dingen voor hem doen, maar je kunt ook gewoon nog even rustig 'aftasten'(huhu) en als je je wat meer op je gemak voelt bij hem dingen doen als lingerie voor 'm dragen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 14:50
deo
deo is offline
Ik weet ook wel zelf heel goed dat ik er aan moet geloven en m'n shirtje uit moet trekken. Maar het is gewoon een heel moeilijk stap. Bedoel dan leggen we lekker en dan doet hij z'n shirt opeens uit, heeft ie alleen z'n onderbroek aan en dan denk ik: kon ik maar zo makkelijk m'n shirtje uit trekken zonder dat ik me eigen ervoor hoef te schamen!!
Maar ik ga het proberen!! Al is het wel een hele moeilijke stap voor me
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 14:53
Axel11
Axel11 is offline
Als je je shirtje uitdoet of laat uitdoen komen er (ook voor hem) heel mooie dingen te voorschijn!

Gewoon doen, in een wat schemerige/donkere slaapkamer evt. Moet lukken
Met citaat reageren
Oud 05-04-2012, 14:53
Carbi
Carbi is offline
laat hem je shirt uit doen?
Oud 05-04-2012, 14:58
joris19
joris19 is offline
Aaah, joh, hij vindt je toch leuk zoals je bent, dat is echte liefde, maar een strak lichaam is ook niet alles, soms zijn meiden met een minder strak lijf, leuker en lekkerder dan meiden met wel een strak lijf. en ongekeerd met jongens zal dat ook wel zo zijn denk ik.... maar ik bekijk het even vanuit mijn eh....standpunt omdat ik op meiden val
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 10:05
deo
deo is offline
Ja daar heb je wel gelijk in Joris! Zou het zo graag willen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 20:48
Verwijderd
maar wat heb je dan?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 23:18
Verwijderd
Citaat:
maar wat heb je dan?
Hij heeft het al gezien. En hij weet ook dat ik er heel erg mee zit. Hij zeg ook heel sirieus dat ie wilt en dat ik me eigen er niet voor moet schamen, maar toch ik blijf het doen. Het is gewoon ontzettend moeilijk voor me. Ik heb aan m'n linkerzei een linkerinham. Een plek zeg maar waar geen vet zat. En dat hebben ze opgevuld met vet van m'n eigen lichaam. Maar ik zou hem zo graag een keertje willen verrassen met iets uitdagends!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten