![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben trouwens wel heel benieuwd wat er precies is op je linkerzij. Je zegt dat het niet "helemaal strak" is, maar ik kan me er niets bij voorstellen.. |
![]() |
|
![]() |
Hij heeft het al gezien. En hij weet ook dat ik er heel erg mee zit. Hij zeg ook heel sirieus dat ie wilt en dat ik me eigen er niet voor moet schamen, maar toch ik blijf het doen. Het is gewoon ontzettend moeilijk voor me. Ik heb aan m'n linkerzei een linkerinham. Een plek zeg maar waar geen vet zat. En dat hebben ze opgevuld met vet van m'n eigen lichaam. Maar ik zou hem zo graag een keertje willen verrassen met iets uitdagends!
Ik zal het toch een keertje denk ik moeten gaan proberen:$:$:$ |
![]() |
|
Als ik een relatie met iemand heb, vind ik hem/haar niet minder sexy door een lichamelijke "bijzonderheid".
Ik zou het gewoon proberen. Hoeft misschien niet nu direct door iets uitdagends te kopen en aan te doen, want dan is het ook wel een beetje de bedoeling dat je ernaar kijkt en dat is wellicht voor nu een te grote stap. Je zegt dat je altijd seks hebt met een shirtje aan. Doe dat eerst eens uit. In schemerige slaapkamer, valt het dan toch ook niet zo op. Kun je er eerst nog wat meer aan wennen. |
![]() |
||
Citaat:
sorry voor de verbeteringen, maar probeer er op te letten aub
|
![]() |
Ik weet ook wel zelf heel goed dat ik er aan moet geloven en m'n shirtje uit moet trekken. Maar het is gewoon een heel moeilijk stap. Bedoel dan leggen we lekker en dan doet hij z'n shirt opeens uit, heeft ie alleen z'n onderbroek aan en dan denk ik: kon ik maar zo makkelijk m'n shirtje uit trekken zonder dat ik me eigen ervoor hoef te schamen!!
Maar ik ga het proberen!! Al is het wel een hele moeilijke stap voor me ![]() ![]() |
![]() |
|
Aaah, joh, hij vindt je toch leuk zoals je bent, dat is echte liefde, maar een strak lichaam is ook niet alles, soms zijn meiden met een minder strak lijf, leuker en lekkerder dan meiden met wel een strak lijf. en ongekeerd met jongens zal dat ook wel zo zijn denk ik.... maar ik bekijk het even vanuit mijn eh....standpunt omdat ik op meiden val
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal het toch een keertje denk ik moeten gaan proberen:$:$:$ |
![]() |
|
|
![]() |
||||