Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Bekijk resultaten poll: wat vinden jullie fijner of leuker
merkleding 12 42.86%
trainingspak 3 10.71%
kleding van de h&m coolcat we etc. 11 39.29%
tweedehandskleding 2 7.14%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2012, 10:07
nielsje111
nielsje111 is offline
ik vindt merkleding lekker zitten maar ik vindt het ook erg duur dus ik koop zelf mijn kleding altijd bij de we ik vindt daar de kleding ook leuker. heel veel mensen hebben ouwe slordige kleding dan heb ik vaak de neiging om er wat over te zeggen maar dan wel de mensen die ik ken.

wat vinden jullie van mensen met merk kleding of mensen met goedkope kleding.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2012, 10:12
kleinerooie
kleinerooie is offline
hooi lekker in het weekend een jogin broek en anders gewone kleding
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 11:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe sluit 'trainingspak' de opties 'merkkleding' 'nieuwe goedkope kleding' en 'tweedehands' uit? Lijkt me dat hij niet in het rijtje thuis hangt.

Het interesseert mij verder echt niet waar mensen hun kleding vandaan halen. Ik koop het tweedehands omdat ik dan MEER kan kopen en het milieu minder belast. Vooral omdat ik meer kan kopen though. En ik vind het ook prettiger shoppen: als een kledingstuk niet past, klaar. Dan hoef je niet eerst nog drie maten te proberen voor je erachter bent dat het de pasvorm is die je niet staat en niet de maat.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 11:41
Verwijderd
Hangt van de merkkleding of goedkope kleding af natuurlijk. Alleen de simpele man gaat specifiek iets kopen omdat het van een merk is.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 14:57
lovelyroses
Avatar van lovelyroses
lovelyroses is offline
merkkleding, h&m etc.
ik koop wat ik mooi vindt, maakt niet uit of het merk is of niet.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 15:30
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik koop mijn kleding meestal in kringloopwinkels.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 18:11
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Van mij hoeft mijn kleding niet van 'n peperduur designermerk te zijn, maar ik weiger ook om te gaan shoppen bij de Wibra.. Meestal kijk ik bij winkels als Mango, ONLY, e.d.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 05:41
Biancapvc
Biancapvc is offline
Een paar jaar geleden droeg ik meer merkkleding dan nu. Het is gewoon te duur voor me. Ik draag veel van h&m, Zara. als ik echt iets moois zie wat duur is, bedenk ik eerst of ik het vaker kan dragen. Anders koop ik het niet meer. Ik vind het dus belangrijk om langer van je kleding en schoenen te kunnen genieten.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 10:07
Verwijderd
Ik koop wat ik leuk vind en betaalbaar is. Of dat nu van een merk is of van de Wibra komt, kan me eigenlijk weinig schelen. Trainingspakken draag ik eigenlijk nooit, ik heb wel een 'huispak' maar zoiets trek ik eigenlijk enkel aan als ik ziek ben en iets makkelijk draagbaar wil aanhebben.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 12:04
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik koop wat ik leuk vind en betaalbaar is. Of dat nu van een merk is of van de Wibra komt, kan me eigenlijk weinig schelen. Trainingspakken draag ik eigenlijk nooit, ik heb wel een 'huispak' maar zoiets trek ik eigenlijk enkel aan als ik ziek ben en iets makkelijk draagbaar wil aanhebben.
Dit, maar dan huispak vervangen met badjas.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 12:51
brittv/dgiessen
Avatar van brittv/dgiessen
brittv/dgiessen is offline
Ik vind dat het eigenlijk niks uit want geen merk kleding kan ook heel veel lijken op merk kleding. Ik pak als nu als voorbeeld een broek van de hema die lijken heel veel op de broeken van een merk dus het kan niet echt heel veel schelen. Ik vind dat merk kleding heel duur is omdat je soms voor een broek al honderd euro kost en een broek van geen merk kleding die er heel veel op lijkt is 40
maar wat vind jij
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 12:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Als het maar goedkoop is.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 12:55
XxdarkangelXx
Avatar van XxdarkangelXx
XxdarkangelXx is offline
hoi, ik vind merkkleding best leuk, maar ik hoef het niet perse te hebben.
sommige vind ik wel leuk, want ik hou best van dure dingen. we hebben niet zo veel geld dus ik kan niet heel veel merken kopen. dat is best stom. ik heb wel uggs en 1 adidas vest, maar verder niet zoveel. Meestal kijk ik bij winkels als ONLY, coolcat, wibra of bristol
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 12:58
lollylover
lollylover is offline
mij maakt het eigenlijk helemaal niks uit of het nou wel of geen merkkleding is. Want het izit gewoon even lekker en ik snap niet wat er zo speciaal aan is als je merkkleding aan hebt. De meeste mensen dragen het om te laten zien van kijk ik heb veel geld om merkkleding te kopen. Ik koop mijn kleding gewoon bij coolcat,h&m,c&a of soms gewoon van andere winkels.Waarom duur kopen als je het in andere winkels goedkoper kan kopen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 12:58
nicky2k1
nicky2k1 is offline
Mij maakt het niet zo uit want iedereen heeft een eigen smaak.Want je draagt wat je leuk vind of lekker zit omdat jij het leuk vind of niet.
Maar in het weekend een joging broek dat maakt niet uit, maar op school alle daags een joging broe dat vind ik niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 12:59
brittv/dgiessen
Avatar van brittv/dgiessen
brittv/dgiessen is offline
hoi XxdarkangelXx ik ben het helamaal met je eens
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:01
nikkidiva
nikkidiva is offline
heey
ik vind merk kleding heel leuk maar het moet er gewoon verzorcht uit zien en niet zo'n jogging pak. dat kan echt niet hoor. ik heb zelf merk kleding maar ook gewoon zara ofzo ik wissel het af het licht een beetje aan het geld wat je hebt. je mag best iets bij de hema kopen als je geen dikke portomonee hebt maar wel beetje normaal en geeeeen bloemetjes dat kan niet hoor en hema kleren gaat heel snel kapot omdat het een slechtere kwalietijd is
xxx nikki
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:01
maus1
maus1 is offline
Ik zelf vind merkkleding vaak mooier alleen iedereen heeft zijn eigen smaak en als jij merkkleding mooier als geen merkkleding vind of andersom dan is het je eigen keus want iedereen vind andere dingen leuk en iedereen heeft zijn eiegn smaak dus maakt het niets uit.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-10-2012, 13:02
hardstyle king
Avatar van hardstyle king
hardstyle king is offline
hallo ,
ik vind het dragen van merkkleding een ding dat je zelf moet bepalen. zelf draag ik ook wel merk kleding zoals adidas enzo... maar als je geen merk kleding hebt dan ben je als mens er niet minder op. het is gewoon een levensstyle
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:02
iza diva
iza diva is offline
haai
ik hou wel erg van merk kleding. ik heb sommige dingen merk en sommige dingen h&m. maar hou wel van merk maar is wel duur, de kwaliteit vind ik van een merk wel vaak wat beter dan h&m want daar komen best snel gaatjes in. ik vind het het belangrijkste dat je er gewoon verzorgt uit ziet b.v. niet jogging pak ik vind dat voor sporten. leuke kleren hoeven niet altijd duur te zijn. maar merk vind ik altijd wel erg leuk. en HEMA neeee daar zou ik dus geeen kleren van kopen daar komen snel gaatjes in

xx iza diva
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:04
iza diva
iza diva is offline
ik ben helemaal met nikki diva eens xxxx iza diva
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:04
Mats1999
Mats1999 is offline
Beste .....

Ik ben het er niet mee eens, ik draag zo vaak merk kleding en ik voel mij daar zelf wel goed integen deel tot onzin vind ik dat zeker niet ik vind juist dat meer mensen dit moeten gaan dragen want ik ben er voorstander van. Zelf maak je ook reclame voor een ander merk en daar betaal je voor het kost hun geen geld maar ze verdienen er wel aan, raar maar waar!

Groetjes Mats1999.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:05
littleXangel
littleXangel is offline
ik koop kleding die ik leuk vind. zo afentoe eens een x merk kleding. maar liever een jurkje of jogingbroek.
ik draag meestal een jogingbroek op school, thuis heb ik meestal mijn paardrijbroek aan want uit school ga ik altijd naar mijn paardjes.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:05
zowie98
zowie98 is offline
heey,
ik heb zelf best wel een dure stijl. als ik in een winkel loop pak ik meestal het duurste uit het rek. ik vind het meestal te duur en ga ik opzoek naar het kledingstuk die er op lijkt maar dan goedkoper.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:10
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
heey,
ik heb zelf best wel een dure stijl. als ik in een winkel loop pak ik meestal het duurste uit het rek. ik vind het meestal te duur en ga ik opzoek naar het kledingstuk die er op lijkt maar dan goedkoper.
Dus je gaat op zoek naar het duurtse en gaat dan een look-a-like zoeken? Waarom ga je niet gewoon voor wat je mooi vindt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2012, 13:10
rosaly diva
rosaly diva is offline
heee ,
ik vind merk kleding leuk en lekker zitten meestal zit het veel beter dan wibra of zeeman kleren.
ik heb zelf ook merkkleding maar sommige doe ik nooit aan , de kwaliteit heeft ook te maken met hoe duur de kleding is heb je een truitje van 5 euro is de kwalititeit mischien slechter daarom geef ik je een tip koop beter iets duurder dan gaat het mischien niet sneller kapot. Maar ligt eraan want sommige mensen verdienen slecht en kunnen dan minder veel dure kleren kopen daarom is dat een uitzondering, aleen hema of wibra of iets anders is afentoe echt onvezorgdd !
xxx Rosalyyyyy
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Beste .....

Ik ben het er niet mee eens, ik draag zo vaak merk kleding en ik voel mij daar zelf wel goed integen deel tot onzin vind ik dat zeker niet ik vind juist dat meer mensen dit moeten gaan dragen want ik ben er voorstander van. Zelf maak je ook reclame voor een ander merk en daar betaal je voor het kost hun geen geld maar ze verdienen er wel aan, raar maar waar!

Groetjes Mats1999.
Wat?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:12
lzboyy
lzboyy is offline
beste iedereen

ik vind dat het niet uitmaakt of je merk kleding of niet aan doet, als je maar wat kleding aan doet. ik koop meestal wel wat duurdere kleding omdat dat net een beetje beter is.

laterzzzz
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:12
Mats1999
Mats1999 is offline
Hoi,

Ik vind het eigelijk helemaal niet er als iemand geen merkkleding draagt, want als je niet zo veel geld hebt dan kan je dat niet kopen. En als je kleedgeld krijgt en je koopt geen merkkleding dan kan je het geld voor iets ander bewaren.

xxx Teun
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 13:12
paardengek :D
Avatar van paardengek :D
paardengek :D is offline
hoi ik draag wat ik mooi vind en lekker vind zitten maar meestal geen merk kleding want dat vinden mijn ouders weer te duur en dat vind ik jammer want addidas is een super cool maar meer addidas kleding mag ik niet groetjes paardengek : D
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 14:06
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
haai
ik hou wel erg van merk kleding. ik heb sommige dingen merk en sommige dingen h&m. maar hou wel van merk maar is wel duur, de kwaliteit vind ik van een merk wel vaak wat beter dan h&m want daar komen best snel gaatjes in. ik vind het het belangrijkste dat je er gewoon verzorgt uit ziet b.v. niet jogging pak ik vind dat voor sporten. leuke kleren hoeven niet altijd duur te zijn. maar merk vind ik altijd wel erg leuk. en HEMA neeee daar zou ik dus geeen kleren van kopen daar komen snel gaatjes in

xx iza diva
Gaatjes in kleding is mooi

xx Crocodi1e
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 14:11
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
De spelling word er niet echt beter op naarmate dit topic groter word

Maarja even mijn 2 centjes,
Ik begrijp het begrip van kleding die wel van een merk zijn en kleding die dat niet zijn niet, want alle kleding heeft toch wel een merk? Bijvoorbeeld als je een t-shirt koopt bij de Zeeman, er hangt dan mischien wel geen kaartje van Replay in de kraag, maar het is alsnog wel van een merk, namelijk van degene die het gemaakt heeft. Als het in die Xiangyong fabriek in China word gemaakt, is het van Xianyong

De poll had beter over grote, meestal bekende en kleine, minder bekende merken kunnen gaan
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 15:23
plakbandje1998
plakbandje1998 is offline
Citaat:
Een paar jaar geleden droeg ik meer merkkleding dan nu. Het is gewoon te duur voor me. Ik draag veel van h&m, Zara. als ik echt iets moois zie wat duur is, bedenk ik eerst of ik het vaker kan dragen. Anders koop ik het niet meer. Ik vind het dus belangrijk om langer van je kleding en schoenen te kunnen genieten.
hoii

Ik vind merkkleding leuk maar mij maakt het niet uit, ik koop zo'n beetje overal mijn kleding van Coolcat tot H&M
Ik vind dat je je gewoon lekker moet voelen in je kleding, Want als je dat niet doet maakt het niks uit of je merkkleding heb of merkloos. Ik vind wel dat kleding van de zeeman en zo wel slechter kwaliteit is.

frank
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 08:48
MariskaSelina
MariskaSelina is offline
hallo..
ik vind het maar raar , de kleren van de zeeman en wibra zitten net zo lekker als de merk kleding..
zelf vind ik de kleren van coolcat het fijnst.
Maar waarom zoveel geld uitgeven voor kleren als je voor minder net zoveel lol kan hebben.
maar sommigen doen het ook om bij mensen te horen.
ik koop overal een beetje kleren dus mijn maak t niet uit.

Mariska.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 08:48
rowinvw
Avatar van rowinvw
rowinvw is offline
ik heb eigelijk altijd merk kleding aan omdat ik dat gewoon fijner vindt.
maar goedkopen kleding is ook wel leuk.
dus eigelijk maakt het niet uit als je het bij de h&m haalt of bij coolcat.
eigelijk is het allemaal het zelfde.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 08:49
teddybeer1999
Avatar van teddybeer1999
teddybeer1999 is offline
ik vind dat er helemaal niets mis is met goedkopen kleding!! het is wel goedkoper en het zit ook wel lekker. Want kleding van de bristol zit toch net zo lekker als kleding van de jeanscenter of zo! dus ik vind dat het helemaal niet dat merkkleding beter is of zo. Het zit net zo lekker als kleding van bijvoorbeelt van de wibra.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-11-2012, 08:53
YouRemain
Avatar van YouRemain
YouRemain is offline
Ik draag tog wel liever kleding die van de coolcat komt dan van de zeeman ofzo want de coolcat kleding die vindt ik better zitten en hebben meer keuzes van kleding die ik leuk vindt.
dus ja ik koop liever mijn kleding bij de coolcat en laat by the way nooit mijn moeder kleding voor mij halen want dat wat zij haalt is troep xd maar ik waardeer het wel dat ze ervoor over heeft nagedacht!!!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 08:55
#likeaboss
#likeaboss is offline
Het liefst draag ik altijd merkkleding maar sinds ik kleedgeld heb kan ik het niet meer betalen.
Maar ga nu ook wel vaker naar de H&M of naar de Sting of naar Nancy Mode daar heb je leuke kleren voor weinig geld.
Maar kleding van de Zeeman draag ik ook nooit ik vind dat dat slecht kwaliteit heeft maar als je op kleding wil tekenen of knippen vind ik de Zeeman een top winkel
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 08:55
xanouk'ske
xanouk'ske is offline
maak niet uit of het duur is of niet als het maar leuk is, want als je iets leuk vind en het is goedkoop betekent niet dat het slechter is ofzo iedereen zijn eigenkeus en eigensmaak. sommige mensen denken ook hoe duurder hoe beter maar meestal is dat juist andersom. xx
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 08:56
Femketje16
Femketje16 is offline
Tweedehandskleding vind ik echt vies. Zelf draag ik kleding van de Vero Moda en Coolcat en H&M en Nancy Mode etc.
Ik zou best merkkleding willen dragen, maar dat is allemaal te duur. Trainingspakken draag ik niet door de week, dat vind ik slordig.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:00
teddybeer1999
Avatar van teddybeer1999
teddybeer1999 is offline
Citaat:
hoi XxdarkangelXx ik ben het helamaal met je eens
hee brittv/dgiessen ik kan je bericht niet zien wanneer je eerst heb gereageet maar dat wou ik wel doen xxx teddybeer1999
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:01
xBanaantje
Avatar van xBanaantje
xBanaantje is offline
Zelf vind ik de kleding van H&M en zo, best leuker dan echt merkkleding. Dit omdat ik me er fijner in voel. Ik voel me der thuis in, ik heb wel merkkleding maar die doe ik toch alleen aan op speciale dagen, ik wil dat dan netjes houden.
Maar dus vind ik Kleding van CoolCat of wat dan ook, toch wel wat leuker dan merkkleding. Goedkope kleding van de markt of zo, dat vind ik ook helemaal niet erg. Het is ok gewoon kleding!
Maar tweedehands kleding, vind ik dan echt smerig, het idee dat er ook andere mensen in hebben gezeten maakt me ene klein beetje misselijk
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:02
teddybeer1999
Avatar van teddybeer1999
teddybeer1999 is offline
Citaat:
Ik vind dat het eigenlijk niks uit want geen merk kleding kan ook heel veel lijken op merk kleding. Ik pak als nu als voorbeeld een broek van de hema die lijken heel veel op de broeken van een merk dus het kan niet echt heel veel schelen. Ik vind dat merk kleding heel duur is omdat je soms voor een broek al honderd euro kost en een broek van geen merk kleding die er heel veel op lijkt is 40
maar wat vind jij
hee ik je reactie gelezen maar je weet vast wie ik ben
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:02
demiloveyou
demiloveyou is offline
Ik vindt het niet erg wat voor kleding het is, als het maar duurde is dan 30 euro !
Ik haat tweedehangs kleren, behalven als ze van me nicht zijn :$
Mijn kleren moeten dan weer niet duurde zijn 200 of 300 euro
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:05
jur007
jur007 is offline
hallo ik ga voor dure kleding want ik ben opgegroeit met merk kleding. ik vind het kwalliteit ook beter het is dan wel wat duurder maar je doet er langer mee dan die goed kopen kleren dit is mijn menig
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:07
ruud-boer
ruud-boer is offline
Ik ben opgeroeit met dure kleding.
ik draag vaak adidas vesten en dure schoenen.
ik draag deze kleren omdat ze lekker zitten en ze blijven lang in vorm.
deze kleren zitten goed dus draag ik ze veel zelfs in mijn vrijetijd.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 20:02
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Zelf vind ik de kleding van H&M en zo, best leuker dan echt merkkleding. Dit omdat ik me er fijner in voel. Ik voel me der thuis in, ik heb wel merkkleding maar die doe ik toch alleen aan op speciale dagen, ik wil dat dan netjes houden.
Maar dus vind ik Kleding van CoolCat of wat dan ook, toch wel wat leuker dan merkkleding. Goedkope kleding van de markt of zo, dat vind ik ook helemaal niet erg. Het is ok gewoon kleding!
Maar tweedehands kleding, vind ik dan echt smerig, het idee dat er ook andere mensen in hebben gezeten maakt me ene klein beetje misselijk
Je word er misselijk van? De meeste mensen die hun oude kleding aan de kringloopwinkels schenken hebben wel het fatsoen om de kleding van te voren te wassen en bij de winkels word ook wel gekeken naar de staat van de kleding Tevens was ik het zelf altijd wel een keertje voor ik het aantrek, voor de zekerheid.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 06:06
Verwijderd
Citaat:
Ik vindt het niet erg wat voor kleding het is, als het maar duurde is dan 30 euro !
Ik haat tweedehangs kleren, behalven als ze van me nicht zijn :$
Mijn kleren moeten dan weer niet duurde zijn 200 of 300 euro
waar slaat dat op?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 11:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik koop vaak bij H&M/New Yorker/whatever wat. Ik wil geen fortuinen aan kleding uitgeven, dat vind ik zonde en daarbij trek ik het dan toch nooit aan, want wat nou als het vies wordt of stuk gaat. Ik heb /care waar het vandaan komt, als het maar lekker zit en betaalbaar is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 14:48
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik heb laatst ook nog 2 truien gekocht bij de New Yorker, wou ik net gaan afrekenen word heel het Groot Gooijland ontruimd :') Pas na ruim een uur kon ik pas écht mijn truien kopen...
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Geen LONSDALE!
E Che Guevara
73 14-12-2004 21:56
Lifestyle LoNsDaLe
Paulo Nuñez
180 17-11-2004 13:21
Games GTA:san andreas
almererulez
51 29-09-2004 22:21
Lifestyle Karl Kani...
Upke
88 30-05-2004 22:37
Lifestyle White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on.
Verwijderd
105 18-05-2004 17:43
Lifestyle Jeugd wordt huiselijker en draagt goedkope kleding
rodina
30 12-01-2003 10:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.