Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2011, 18:18
Diamera
Diamera is offline
Ik weet dat er een piercing en tattootopic is, maar toch lijkt het me hier beter passen.

Ik denk erover om een neuspiercing te laten zetten. Nu kun je dat 'gewoon' laten piercen, maar ook laten schieten. Schieten is minder pijnlijk heb ik gehoord, maar ook heb ik me laten vertellen dat door de grote kracht en het kleine oppervlak van het schieten je kraakbeen versplintert, en je dus met allemaal splintertjes kraakbeen en barstjes rond het gaatje in je kraakbeen blijft lopen in plaats van een klein perfect gaatje.

Is dit waar? Gebeurt dit niet altijd eigenlijk? Ik wil ook weer niet mijn kraakbeen compleet verbrijzelen...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 19:18
Verwijderd
Ik heb 'm twee keer laten schieten ooit (na de eerste keer viel m'n knopje er op een dag uit, onvindbaar, gaatje vrijwel meteen dicht ) en heb er nooit problemen mee gehad. (En het is ook weer perfect dichtgegroeid toen ik er op was uitgekeken.) 't Is natuurlijk wel even gevoelig, maar ik vond het niet pijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 23:59
Verwijderd
Volgens mij kun je het tegenwoordig niet meer laten schieten. Maar goed, ik had het wel laten schieten en ik heb aan de binnenkant een bobbeltje zitten nu. Daar zie je verder niets van, maar of het goed is, weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kun je het tegenwoordig niet meer laten schieten. Maar goed, ik had het wel laten schieten en ik heb aan de binnenkant een bobbeltje zitten nu. Daar zie je verder niets van, maar of het goed is, weet ik niet.
Dat is gewoon een beetje littekenweefsel, had ik ook bij de gaatjes in m'n oren toen die dicht waren gegroeid. Bij m'n neus heb ik 't niet, overigens. Maar 't kan geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 09:33
Verwijderd
Niet doen joh, ziet er niet uit.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 11:56
Verwijderd
Klinkt behoorlijk urban legend.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 13:40
bambambam
bambambam is offline
Citaat:
Niet doen joh, ziet er niet uit.
mee eens!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 15:20
Diamera
Diamera is offline
Bedankt voor jullie info, en ook voor jullie meningen! Laten schieten kan dus niet eens meer, nou dan hoef ik niet eens meer te kiezen.

Ik kan er in komen dat sommigen het niks vinden, omdat ik het soms ook trashy vind staan, vooral ringetjes. Maar ik vind een klein glinsterend steentje in de neusvleugel wel erg mooi, daar zat ik zelf over te denken/twijfelen. En je kunt hem er toch uithalen als je hem even niet wil dragen, of niet mag dragen. Vinden jullie zoiets ook niks?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 16:19
Verwijderd
Nope. Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik vind het erg goedkoop staan en associeer je dan snel met de sociaal zwakkere laag van nederland. Maar niets van aantrekken, yo.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 17:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk wel dat als je hem eruit haalt en er niets in doet dat het erg snel dichtgroeit.
Oud 01-11-2011, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor jullie info, en ook voor jullie meningen! Laten schieten kan dus niet eens meer, nou dan hoef ik niet eens meer te kiezen.

Ik kan er in komen dat sommigen het niks vinden, omdat ik het soms ook trashy vind staan, vooral ringetjes. Maar ik vind een klein glinsterend steentje in de neusvleugel wel erg mooi, daar zat ik zelf over te denken/twijfelen. En je kunt hem er toch uithalen als je hem even niet wil dragen, of niet mag dragen. Vinden jullie zoiets ook niks?
Er even uithalen gaat niet echt, is mijn ervaring, het groeit echt super snel dicht. De gaatjes in mijn oren blijven nu gewoon open, maar die in m'n neus zat echt na vijf minuten al dicht toen m'n knopje er uit was gevallen en toen droeg ik dat knopje al zeker een jaar gewoon altijd.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 10:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Volgens mij kun je het tegenwoordig niet meer laten schieten.
Dit dacht ik ook.
Oud 02-11-2011, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Er even uithalen gaat niet echt, is mijn ervaring, het groeit echt super snel dicht. De gaatjes in mijn oren blijven nu gewoon open, maar die in m'n neus zat echt na vijf minuten al dicht toen m'n knopje er uit was gevallen en toen droeg ik dat knopje al zeker een jaar gewoon altijd.
Je huid is wel briljant, maar groeit niet binnen vijf minuten dicht hoor Als het nog/weer open was, kon er zo'n vliesje overheen komen, om een bloeding te stelpen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Je huid is wel briljant, maar groeit niet binnen vijf minuten dicht hoor Als het nog/weer open was, kon er zo'n vliesje overheen komen, om een bloeding te stelpen.
Ik heb echt lopen poeren met dat knopje; hij ging er met geen mogelijkheid meer door. Dus kennelijk is mijn huid/neusvleugel wel zo briljant
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 19:21
Pluis
Pluis is offline
ik kende wel een meisje met een piercing in haar onderlip en als zij ging sporten en dat ding dus niet veilig in kon hebben, dan deed ze er een visdraadje doorheen om het gaatje open te houden.
Oud 21-04-2012, 18:00
pieter10
pieter10 is offline
ik zou hem laten piercen duurder maar mooier gaatje en minder kans op infecties(veel minder)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 12:14
Verwijderd
Goeie kick weer.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 12:22
Martiño
Martiño is offline
Bedankt voor je bijdrage en dat je het topic daarmee hoog houdt, Reverend.

Ter informatie: uppen is - mits nuttig - toegestaan. Nutteloze reacties posten nog steeds niet, overigens.
Oud 22-04-2012, 13:05
Verwijderd
En dan vervolgens zelf ook doen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten