Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2012, 15:53
Guinie
Guinie is offline
Ik zoek een smartphone, met sowieso wifi en internet, een volwaardig toetsenbord, bluetooth en een redelijke camera. Een vriend van mij heeft swype, dat lijkt me ook wel grappig, maar is niet per se vereist.
Budget ligt onder de €200, merk maakt in principe niet uit.

Iemand suggesties?

Momenteel heb ik een Samsung Corby, maar ik vind het vervelend dat ik het internet daarop niet kan gebruiken (is langzaam en duur, en het intoetsen van url's kost eeuwen).

Laatst gewijzigd op 11-01-2012 om 16:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2012, 12:41
elisgroen
elisgroen is offline
Samsung Galaxy Txt?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 20:32
iMen
iMen is offline
Samsung Galaxy II
Hij is best groot, als je daar niet van houd is de Galaxy I nog een optie.

Verder, als je genoeg geld hebt, is een iPhone ook altijd een goede telefoon.

Misschien ook nog eens eventjes kijken tussen de HTC's?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 22:20
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Samsung Galaxy II
Hij is best groot, als je daar niet van houd is de Galaxy I nog een optie.

Verder, als je genoeg geld hebt, is een iPhone ook altijd een goede telefoon.

Misschien ook nog eens eventjes kijken tussen de HTC's?
Het topic is een maand oud, de Galaxy S II is met een prijs van 400+ euro 2x het maximale budget, de Galaxy S I is praktisch net zo groot als de S II, een iPhone is nog duurder dan een S II.
Oud 27-02-2012, 09:16
penn001
penn001 is offline
Je hebt zo'n vergelijk sites waar je kan kijken welke smartphone het beste bij je past. Stel je wil een telefoon met Android en een volledig toetsenbord of met een 8 megapixel camera en touchscreen. Dat kan je gewoon invullen en dan zie je vanzelf wat er overblijft. Kijk bijvoorbeeld eens op http://www.gsmprijzen.nl/merken/ . Succes.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 10:36
gerardbakker63
gerardbakker63 is offline
Ik zou voor een Samsung smartphone gaan. Bijvoorbeeld de Samsung Y of de Samsung Gio. Dat zijn niet de meest geavanceerde modellen(dan moet je eerder denken aan de galaxy toestellen), maar meer instap modellen. Ken een aantal mensen die een Gio hebben en hoor er geen slechte verhalen over=)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2012, 15:32
WolterB
WolterB is offline
Geen idee hoe de prijzen liggen, maar kijk een naar de Sony Ericsson Xperia Mini-serie. Hebben een volwaardig toetsenbord en daarnaast ook een relatief groot scherm.
Oud 18-03-2012, 13:43
SusanVo
SusanVo is offline
Als je graag een volwaardig toetsenbord wil wordt je keuze al wat beperkter en kiezen eenvoudiger. Dan moet je jezelf afvragen hoe belangrijk dingen als een camera voor jou zijn, moet die erg goed zijn of maakt het niet zo veel uit. Zo'n beetje alle smartphones hebben internet en bluetooth. Ik zou zeggen vergelijk wat telefoons op internet, of ga bij eens bij een telefoonwinkel langs om rond te kijken en je te laten informeren.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 15:39
Dominquevanland
Dominquevanland is offline
Hi! Als ik jou was zou ik gewoon een goedkoop toestel kopen en samsung galaxy Ace bijvoorbeeld.. het ligt er een beetje aan wat je ermee wil doen natuurlijk.. htc wildfire zou ook nog een optie kunnen zijn.. is het voornamelijk voor internet gebruik, mail checken etc?? Dan zou ik gewoon een los toestel kopen en eventueel een sim only abonnement gaan afsluiten.. Ik heb zelf een simonly van KPN en dat bevalt zeer goed.. Het is maar een idee, maar ik denk dat je daar wel goed aan doet.. Check van te voren even wat je verbruikt aan data etc.. Je kan zelf al snel zien of het voordelig voor je is of niet.. Succes! Gr. Dominique
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 17:26
HardstylerNL
HardstylerNL is offline
Citaat:
Ik zoek een smartphone, met sowieso wifi en internet, een volwaardig toetsenbord, bluetooth en een redelijke camera. Een vriend van mij heeft swype, dat lijkt me ook wel grappig, maar is niet per se vereist.
Budget ligt onder de €200, merk maakt in principe niet uit.

Iemand suggesties?

Momenteel heb ik een Samsung Corby, maar ik vind het vervelend dat ik het internet daarop niet kan gebruiken (is langzaam en duur, en het intoetsen van url's kost eeuwen).
ik zou zeggen ga voor de HTC desire ik heb hem zelf ook voor het werk
en bevalt goed, internet is snel in gebruik
en app kan je gewoon downloaden zoals bij andere smartphone's
btw hij is niet zo duur en gebruiks vriendelijk

succes
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 19:08
shadyy
shadyy is offline
geen samsung, want die gaan binnen een week stuk, htc is heel goed, vooral de htc sensation xl
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 19:09
shadyy
shadyy is offline
oh grapje onder de 200 euro, eeh htc wildwire ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten