Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik liep net naar huis, ik zag een oude man een bak met yoghurt op straat smijten in een hoekje, door zijn klap zat de hele muur onder en een deur.
ik: nou ja zeg meneer waarom gooit u dat zo op straat meneer : nou eh....bij mij gooien ze ook altijd rommel voor m'n deur ik : dat is toch geen excuus meneer meneer : zeg waar bemoei jij je eigenlijk mee!! En liep geirriteerd weg. toen riep ik nog wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet. Wat een laffe kutopa zeg ![]()
||
Citaat:
kan iemand hier voor mij een werkende siri proxy server maken, voor een kleine betaling natuurlijk
|
Zin in vanavond
![]() Wat een mongoloide broertje heb ik trouwens. Stelt ie (zonder mijn weten) voor aan mijn moeder om champagne mee te nemen vrijdag (trouwdag), smst ie dat ie geen tijd heeft en of ik dat even kan doen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
lezen is wel lastig nu. Ik ben in een boek bezig, het is op zich geen vervelend boek, best leuk om te lezen en ik ben inmiddels halverwege, maar het is gewoon niet echt meeslepend en het boeit me niet genoeg om te denken 'oooh ja snel verder lezen' maar wel genoeg dat ik het frustrerend ga vinden om het niet uit te lezen. Intussen heb ik ook het nieuwste boek van Robin Hobb gekocht maandag, en dat ligt naar me te roepen van 'leeees meeeee....saaaraaaah.....leeeees mijijijij....', maar als ik daar nu in begin dan lees ik dat andere boek denk ik nooit meer. Wat zouden jullie doen?
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()