Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2012, 16:14
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
gewoon omdat het kan
Oud 18-04-2012, 16:18
Verwijderd
Oud 18-04-2012, 16:20
Verwijderd
@ chick rock: gewoon de vulling erop leggen en er een pizza van maken!
Oud 18-04-2012, 16:20
Verwijderd
of als het nog warm is kun je de bodem vaak wel een beetje naar beneden duwen zodat de vulling er alsnog in kan.
Oud 18-04-2012, 16:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Thanks!
Oud 18-04-2012, 16:22
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
hoi pipeloi
Oud 18-04-2012, 16:23
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
hoi pipeloi
flikker op, andere personelijkheid van me!
Oud 18-04-2012, 16:24
Verwijderd
Misschien een rare vraag, maar als jullie zeggen tegen iemand dat jullie zullen duimen, duimen jullie dan ook echt? Of denk je dan gewoon even aan diegene?
Oud 18-04-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Misschien een rare vraag, maar als jullie zeggen tegen iemand dat jullie zullen duimen, duimen jullie dan ook echt? Of denk je dan gewoon even aan diegene?
ik zeg dat nooit, ik zeg alleen dingen als 'ooh heel veel succes je kunt het!' want ik geloof niet in bidden/duimen/hoe je het ook wil noemen!
Oud 18-04-2012, 16:26
Verwijderd
en ik zou het toch vergeten.
Oud 18-04-2012, 16:28
Verwijderd
Ik zeg altijd 'Succes, ik zal aan je denken!' en dan denk ik ook altijd even aan die persoon. Maar omdat duimen toch wel een beetje een bijzondere bezigheid is, en ik het toch vaak gezegd hoor worden, vroeg ik het me af.
Oud 18-04-2012, 16:30
Verwijderd
Ik zeg wel eens 'ik zal aan je denken' trouwens, maar dat is dan geen belofte, maar meer een verwachting. Ik bedoel er meer mee dat ik na afloop zal informeren hoe het gegaan is.
Oud 18-04-2012, 16:54
Verwijderd
Deze topictitel was een beetje onopvallend, daardoor had ik zowat een nieuw topic geopend.
Oud 18-04-2012, 17:04
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik liep net naar huis, ik zag een oude man een bak met yoghurt op straat smijten in een hoekje, door zijn klap zat de hele muur onder en een deur.
ik: nou ja zeg meneer waarom gooit u dat zo op straat
meneer : nou eh....bij mij gooien ze ook altijd rommel voor m'n deur
ik : dat is toch geen excuus meneer
meneer : zeg waar bemoei jij je eigenlijk mee!! En liep geirriteerd weg.

toen riep ik nog wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet. Wat een laffe kutopa zeg
Oud 18-04-2012, 17:45
Geel
Geel is offline
Citaat:
meneer : nou eh....bij mij gooien ze ook altijd rommel voor m'n deur
;d Wat een sukkel
Oud 18-04-2012, 18:08
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
weet iemand hoe je eenvoudig een siri proxy server maakt?
Oud 18-04-2012, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste. Soms.
Oud 18-04-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
weet iemand hoe je eenvoudig een siri proxy server maakt?
Alle inbound traffic naar 127.0.0.1 laten verwijzen, zowel TCP als UDP. Let op dat je implicit SSL toestaat.
Oud 18-04-2012, 18:34
Verwijderd
waarom moet die vrouw weer 20 sommen wiskunde opgeven voor de volgende dag. ik heb ook nog mijn huishoudelijke verplichtingen.
Oud 18-04-2012, 19:02
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Alle inbound traffic naar 127.0.0.1 laten verwijzen, zowel TCP als UDP. Let op dat je implicit SSL toestaat.
gast, ik ben 15, het enige dat ik weet is dat ik een werkende siri proxy server nodig heb, om siri te laten werken op mn ipod

kan iemand hier voor mij een werkende siri proxy server maken, voor een kleine betaling natuurlijk
Oud 18-04-2012, 19:02
Verwijderd
Wat je natuurlijk eigenlijk bedoelt is "waarom moet ik van m'n ouders nou weer huishoudelijke klusjes doen, ik heb ook nog mijn schoolverplichtingen "
prioriteiten!
Oud 18-04-2012, 19:11
Verwijderd
Nee! ik doe liever stofzuigen dan 2o sommen wiskunde maken.
Oud 18-04-2012, 19:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik andersom

Huhu.
Oud 18-04-2012, 19:15
Verwijderd
dan vertel je je wiskundelerares morgen toch gewoon dat je later toch schoonmaker wil worden
Oud 18-04-2012, 19:33
Verwijderd
oke, dat gaat me te ver. ik wil geen poetsfiemel worden en geen wiskundesommen maken.
Advertentie
Oud 18-04-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ik andersom

Huhu.
Ik glimlachte. En toen vroeg mijn zusje waarom.
Oud 18-04-2012, 19:38
Verwijderd
Pff, geneuzel over wiskunde en proxy's door 15-jarigen En dat ook nog eens op s.com
Oud 18-04-2012, 19:38
Verwijderd
Ik doe trouwens ook liever wiskunde dan stofzuigen Al zou ik het op dit moment ook wel fijn vinden als ik überhaupt de energie had om te stofzuigen.
Oud 18-04-2012, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Pff, geneuzel over wiskunde en proxy's door 15-jarigen
Waar wil jij over neuzelen dan?
Oud 18-04-2012, 19:39
Verwijderd
op dit moment doe ik lever stofzuigen, wat ik normaal haat. dat is maar 20 minuten werk en wiskunde 1uur.
Oud 18-04-2012, 19:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zin in vanavond

Wat een mongoloide broertje heb ik trouwens. Stelt ie (zonder mijn weten) voor aan mijn moeder om champagne mee te nemen vrijdag (trouwdag), smst ie dat ie geen tijd heeft en of ik dat even kan doen.
Oud 18-04-2012, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Waar wil jij over neuzelen dan?
Hmm. Geen idee. Maar niet over proxy's of wiskunde en al helemaal niet met n00bs
Oud 18-04-2012, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Zin in vanavond

Wat een mongoloide broertje heb ik trouwens. Stelt ie (zonder mijn weten) voor aan mijn moeder om champagne mee te nemen vrijdag (trouwdag), smst ie dat ie geen tijd heeft en of ik dat even kan doen.
Dat is geen handicap maar een kwaliteit Delegeren for teh win! En best part is dat jij er mee opgescheept zit
Oud 18-04-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Hmm. Geen idee. Maar niet over proxy's of wiskunde en al helemaal niet met n00bs
dankje hartelijk.
Oud 18-04-2012, 20:03
Verwijderd
Ach stofzuigen. Je hebt de rest van je leven nog om te stofzuigen. Sommen maken hoeft alleen nog de komende paar jaar.
Oud 18-04-2012, 20:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat is geen handicap maar een kwaliteit Delegeren for teh win! En best part is dat jij er mee opgescheept zit
Het is geen kwaliteit als hij er niet in slaagt om mij te overtuigen om het voor hem te doen Dus het is nog altijd zijn probleem!
Oud 18-04-2012, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ach stofzuigen. Je hebt de rest van je leven nog om te stofzuigen. Sommen maken hoeft alleen nog de komende paar jaar.
nee, daar heb ik dan personeel voor.
Oud 18-04-2012, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Het is geen kwaliteit als hij er niet in slaagt om mij te overtuigen om het voor hem te doen Dus het is nog altijd zijn probleem!
Jij gaat serieus je arme oude moedertje teleurstellen..?
Oud 18-04-2012, 20:05
Verwijderd
intussen moet ik eigenlijk ofwel mijn administratie doen a.k.a. sommen maken, ofwel de toiletten schoonmaken. Maar ik denk dat ik in plaats daarvan maar gewoon ga douchen en dan in bed liggen lezen
Oud 18-04-2012, 20:07
Verwijderd
lezen is wel lastig nu. Ik ben in een boek bezig, het is op zich geen vervelend boek, best leuk om te lezen en ik ben inmiddels halverwege, maar het is gewoon niet echt meeslepend en het boeit me niet genoeg om te denken 'oooh ja snel verder lezen' maar wel genoeg dat ik het frustrerend ga vinden om het niet uit te lezen. Intussen heb ik ook het nieuwste boek van Robin Hobb gekocht maandag, en dat ligt naar me te roepen van 'leeees meeeee....saaaraaaah.....leeeees mijijijij....', maar als ik daar nu in begin dan lees ik dat andere boek denk ik nooit meer. Wat zouden jullie doen?
Oud 18-04-2012, 20:10
Verwijderd
Laat dat boek lekker liggen en ga je onverdeelde aandacht schenken aan het boek van Robin Hobb. Uiteraard pas ná je sommen, jongedame
Oud 18-04-2012, 20:13
Verwijderd
mijn moeder had over dat ene boek gezegd 'het is wel moeilijk te volgen, want het is net een grote monoloog' en ik dacht 'nouja, daar kan ik wel tegen' maar het is helemaal niet 'net' een grote monoloog. Het is gewoon een monoloog.
Oud 18-04-2012, 20:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jij gaat serieus je arme oude moedertje teleurstellen..?
Nee, mijn BROERTJE gaat mijn arme oude moedertje teleurstellen
Oud 18-04-2012, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Vind ik stiekem een erg leuke jonge forumer!
Stiekem vind ik dat wel leuk om te horen Eigenlijk dacht ik altijd dat je me maar een beetje saai vond.
Oud 18-04-2012, 20:41
Verwijderd
Citaat:
oke, dat gaat me te ver. ik wil geen poetsfiemel worden en geen wiskundesommen maken.
Een poetsfiemel héb je, wanneer je niet tegen rommel kan.
Citaat:
Stiekem vind ik dat wel leuk om te horen Eigenlijk dacht ik altijd dat je me maar een beetje saai vond.
Hehe ik kom hier nu toevallig Niet zo onzeker.
Oud 18-04-2012, 20:54
Verwijderd
mijn moeder gebruikt het woord altijd op een andere manier.

hoi bed. en goodnight
Oud 18-04-2012, 20:57
Geel
Geel is offline
Citaat:
lezen is wel lastig nu. Ik ben in een boek bezig, het is op zich geen vervelend boek, best leuk om te lezen en ik ben inmiddels halverwege, maar het is gewoon niet echt meeslepend en het boeit me niet genoeg om te denken 'oooh ja snel verder lezen' maar wel genoeg dat ik het frustrerend ga vinden om het niet uit te lezen. Intussen heb ik ook het nieuwste boek van Robin Hobb gekocht maandag, en dat ligt naar me te roepen van 'leeees meeeee....saaaraaaah.....leeeees mijijijij....', maar als ik daar nu in begin dan lees ik dat andere boek denk ik nooit meer. Wat zouden jullie doen?
Die van Hobb lezen. Geen idee wie Hobb - klinkt als een fantasy schrijver? - maar boeken waar je niet echt voor wil gaan zijn kut. Bij mij voelt het dan als een verplichting om het boek te lezen. En ik haat boeken lezen omdat het moet.
Oud 18-04-2012, 21:02
Mc Kauw
Mc Kauw is offline

Oud 18-04-2012, 21:27
Verwijderd
Heb een inzinking, maar moet nog heel de nacht wakker blijven...
Oud 18-04-2012, 21:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waarom zit ik voetbal te kijken

Ik ga maar weer eens rct spelen

Regels voor berichten