Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2012, 17:44
Anoniem345
Anoniem345 is offline
Ik heb jullie hulp nodig! Ik ben een meisje en ik stuur vaak met een jongen. We kunnen het goed met elkaar vinden, via sms dan. Want vandaag zijn we samen iets gaan eten en was hij anders dan via sms.. Hij stuurde erna dan ook dat hij enkel vrienden wou zijn en dat we elkaar dan niet te veel moesten zien. Heb ik nu iets fout gedaan? Of wat kan ik het best doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2012, 17:46
Verwijderd
Waarschijnlijk voelde hij de klik niet toen jullie wat gingen eten, en wil hij gewoon vrienden blijven. Als jij ook gewoon vrienden met hem wil zijn, kan je gewoon door gaan met smsen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 18:50
Anoniem345
Anoniem345 is offline
Citaat:
Waarschijnlijk voelde hij de klik niet toen jullie wat gingen eten, en wil hij gewoon vrienden blijven. Als jij ook gewoon vrienden met hem wil zijn, kan je gewoon door gaan met smsen.
Hij zei ook dat ik hem wat meer tijd moest geven, hij wist het nog niet goed..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:17
Verwijderd
Op je 1e vraag: Ik denk dat je niet per se iets fouts hebt gedaan, maar dat het idd minder klikte dan hij had verwacht. Daar is niet veel aan te doen. Dat vond jij bovendien ook van hem, dat zeg je zelf. Toch ook niet omdat hij iets 'fout' heeft gedaan? Hij was in het echt gewoon anders dan via sms.

Op je 2e vraag: Hij zei dat je hem wat tijd moest geven. Misschien is het dan het beste om hem wat tijd te geven.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:48
Verwijderd
Was het een blind date?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:15
Anoniem345
Anoniem345 is offline
Hij zegt dat hij normaal zo niet is. Het gesprek kwam gewoon niet op gang. Ik denk dat het door mij kwam. Ik ben nogal stil int begin, maar naarmate ik iemand leer kennen word ik wel losser. Weet iemand hoe ik sneller losser kan worden, allee dat we ten minste een fatsoenlijk gesprek kunnen houden?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 21:06
Croque
Croque is offline
Oefening baart kunst.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Hij zegt dat hij normaal zo niet is. Het gesprek kwam gewoon niet op gang. Ik denk dat het door mij kwam. Ik ben nogal stil int begin, maar naarmate ik iemand leer kennen word ik wel losser. Weet iemand hoe ik sneller losser kan worden, allee dat we ten minste een fatsoenlijk gesprek kunnen houden?
Cocaïne snuiven, dan komt dat praten wel goed
Nee geintje. Ik denk dat het helpt als je jezelf wat minder zenuwachtig maakt en je jezelf wat zelfvertrouwen bijpraat, dan word je namelijk losser.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 10:52
Vowel
Vowel is offline
Maar kenden jullie elkaar al in het echt? Of was het contact alleen digitaal? Want het kan natuurlijk ook dat hij het in het echt gewoon tegen vond vallen en hij geen klik voelde.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 18:17
Anoniem345
Anoniem345 is offline
Citaat:
Maar kenden jullie elkaar al in het echt? Of was het contact alleen digitaal? Want het kan natuurlijk ook dat hij het in het echt gewoon tegen vond vallen en hij geen klik voelde.
Ik zit bij hem op school, maar echt praten deden we niet op school. Vooral veel via sms..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 18:17
Anoniem345
Anoniem345 is offline
Citaat:
Cocaïne snuiven, dan komt dat praten wel goed
Nee geintje. Ik denk dat het helpt als je jezelf wat minder zenuwachtig maakt en je jezelf wat zelfvertrouwen bijpraat, dan word je namelijk losser.
Het probleem is dat ik heel onzeker ben...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 18:21
Croque
Croque is offline
Citaat:
Gewoon niet te veel nadenken over wat je zegt werkt bij mij toch.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Nergens voor nodig! Het is makkelijk gezegd, want iedereen is onzeker, maar probeer anders eens 10 positieve dingen over jezelf op te schrijven of tegen jezelf te zeggen. Dat helpt bij mij heel goed.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2012, 18:48
Anoniem345
Anoniem345 is offline
Citaat:
Nergens voor nodig! Het is makkelijk gezegd, want iedereen is onzeker, maar probeer anders eens 10 positieve dingen over jezelf op te schrijven of tegen jezelf te zeggen. Dat helpt bij mij heel goed.
Dankje, ik ga het eens proberen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten