Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2012, 15:33
Turk February
Turk February is offline
Midnight in Paris vond ik niet meh.

En Ted wil ik nog zien, maar die is nog niet uit joh.
Oud 18-07-2012, 15:35
Verwijderd
Oh, ik las al een paar recensies van mensen op Moviemeter.
Oud 18-07-2012, 15:36
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh, ik las al een paar recensies van mensen op Moviemeter.
Die zullen hem gedownload hebben. Hij komt hier pas in september.
Oud 18-07-2012, 15:40
Verwijderd
Godcholera zeg. Zit snoes lekker te snaaien én in een arm's reach van 'n gozer, wil-ie 'm pakken. Ik stop 'm voortijdig want 't zag er aarzelend uit en leg uit dat-ie 'm metéén in haar nekvel moet pakken en optillen zodat Het Gevaar geneutraliseerd is. Ik krijg nog bijval van wat anderen die er bij zaten en zeg ook "Als je twijfelt, doe dan gewoon niets." Maakt meneer ineens een snoekduik naar de oksels "Eeh ja zo pak ik de katten thuis ook altijd op!" ZIE JE HIER EEN CRAPPY TELEVISIE EN CRAPPY BANKSTEL, LULLO?!
Oud 18-07-2012, 15:46
Verwijderd
M'n ouders hebben al jaren katten en die pakken we echt NOOIT bij het nekvel op, en niemand die ik ken.
Dat doe je toch alleen bij kittens?

Het kan zijn dat ik je post niet goed begrijp, want echt helder opgeschreven heb je het niet.
Oud 18-07-2012, 15:48
Turk February
Turk February is offline
Ik snap er niks van, Q. Waarom moest ze opgepakt?
Oud 18-07-2012, 15:48
Verwijderd
Ik heb dat ook vaak met z'n posts ja
Oud 18-07-2012, 15:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Turk schreef:
"Ik wil graag een kopje cappuccino, maar dan zonder al die geklopte melk erbovenop, en ook liever geen normale koffie."
"Kan niet."
"Mja, dat is dus wat ik wil."
Ja . Echt, hoor. Ik zeg wel niks meer.
Citaat:
M'n ouders hebben al jaren katten en die pakken we echt NOOIT bij het nekvel op, en niemand die ik ken.

Het kan zijn dat ik je post niet goed begrijp, want echt helder opgeschreven heb je het niet.
De kat in kwestie is een halfwild poesje, toch? Die kun je niet eventjes onder de oksels pakken om op te tillen.

En Q wil het poesje adopteren, aangezien ze voor de rest best mak en liev&sagt is. Toch, Q?
Oud 18-07-2012, 15:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Katten pak je toch niet op bij hun nekvel, Q-tip die je bent

Maar als die kat bangig was, moet die lulhannes van een gozer van 'm afblijven. En waarom nodig je dat soort bijdehante kutmensen überhaupt bij je thuis uit?

En ik snap vaak ook maar de helft van je posts met je onorthodoxe schrijfstijl Het lijkt wel een doorsnee WoW-post.
Oud 18-07-2012, 15:51
Verwijderd
Het was niet bij hem thuis toch?

Heel z'n post is een te ontrafelen MYSTERIE!
Oud 18-07-2012, 15:52
Verwijderd
Citaat:
*zucht* Wel eens 'n zwerfkatje opgepakt?

Citaat:
Ik vind het vrij helder.

Citaat:
Ik snap er niks van, Q. Waarom moest ze opgepakt?
Omdat ik haar hebben wil.

Citaat:
Ik heb dat ook vaak met z'n posts ja
Yeah, ik ben een debieltje.

Citaat:
De kat in kwestie is een halfwild poesje, toch? Die kun je niet eventjes onder de oksels pakken om op te tillen.

En Q wil het poesje adopteren, aangezien ze voor de rest best mak en liev&sagt is. Toch, Q?
Oud 18-07-2012, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Katten pak je toch niet op bij hun nekvel, Q-tip die je bent

Maar als die kat bangig was, moet die lulhannes van een gozer van 'm afblijven. En waarom nodig je dat soort bijdehante kutmensen überhaupt bij je thuis uit?
Ze zit dan ook niet thuis, maar zwerft rond het bedrijventerrein -- wat ik volgens mij toch wel tenminste één keer heb gezegd in het verhaal van Snoesje dat al een paar dagen suddert.

Citaat:
En ik snap vaak ook maar de helft van je posts met je onorthodoxe schrijfstijl Het lijkt wel een doorsnee WoW-post.
Ja, hoor.
Oud 18-07-2012, 15:55
Miekje*
Miekje* is offline
HA! Ik ben de enige die het snapt .
Oud 18-07-2012, 15:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze zit dan ook niet thuis, maar zwerft rond het bedrijventerrein -- wat ik volgens mij toch wel tenminste één keer heb gezegd in het verhaal van Snoesje dat al een paar dagen suddert.

Ja, hoor.
Huh, ik dacht juist dat je besloten had om hem mee te nemen om hem te laten wennen aan je appartementje, en dat je hem mee zou nemen naar de dierenarts enzo? Waarom zwerft ie nu dan weer rond?
Oud 18-07-2012, 15:56
Verwijderd
Hij heeft 'm nog niet meegenomen.
Oud 18-07-2012, 15:56
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, en katten bij hun nekvel pakken is een uiterst effectieve manier om ze te pakken te krijgen/in bedwang te houden . Praktijkervaring.

Maar normaal gesproken pak je een sullige huiskat natuurlijk niet op bij het nekvel.
Oud 18-07-2012, 16:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, en katten bij hun nekvel pakken is een uiterst effectieve manier om ze te pakken te krijgen/in bedwang te houden . Praktijkervaring.

Maar normaal gesproken pak je een sullige huiskat natuurlijk niet op bij het nekvel.
Nee idd, ik pak katten altijd aan hun staart op. Zwiept ook zo lekker als je ermee ronddraait.

Oud 18-07-2012, 16:01
Verwijderd
<3
Oud 18-07-2012, 16:07
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Nee idd, ik pak katten altijd aan hun staart op. Zwiept ook zo lekker als je ermee ronddraait.

[afbeelding]

ik zit me hier echt te bescheuren om dat plaatje
Oud 18-07-2012, 16:09
Verwijderd
@Miekje: uiteindelijk is zijn conclusie dat hij wél een haag gaat nemen, en die gewoon niet elke zondag gaat snoeien wat op zich ook niet per se hoeft, natuurlijk, een wat wildere haag doet ook z'n werk. Alleen noemt hij het geen haag
Oud 18-07-2012, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Huh, ik dacht juist dat je besloten had om hem mee te nemen om hem te laten wennen aan je appartementje, en dat je hem mee zou nemen naar de dierenarts enzo? Waarom zwerft ie nu dan weer rond?
Omdat verschillende pogingen tot vangst jammerlijk faalden, waarvan er slechts één van mij was En 't duurt een dag voor poezebeest over de schrik heen en weer enigszins benaderbaar is.
Citaat:
HA! Ik ben de enige die het snapt .
Nu nog stoppen met punten na 'n smiley en je bent in één sprong mijn favoriete forumster geworden
Oud 18-07-2012, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Godcholera zeg. Zit snoes lekker te snaaien én in een arm's reach van 'n gozer, wil-ie 'm pakken. Ik stop 'm voortijdig want 't zag er aarzelend uit en leg uit dat-ie 'm metéén in haar nekvel moet pakken en optillen zodat Het Gevaar geneutraliseerd is. Ik krijg nog bijval van wat anderen die er bij zaten en zeg ook "Als je twijfelt, doe dan gewoon niets." Maakt meneer ineens een snoekduik naar de oksels "Eeh ja zo pak ik de katten thuis ook altijd op!" ZIE JE HIER EEN CRAPPY TELEVISIE EN CRAPPY BANKSTEL, LULLO?!
Wat bedoel je met de laatste zin, dat het zo'n skeer type is dat hij een crappy bank heeft en crappy poezen oppakt of wat?
Oud 18-07-2012, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je met de laatste zin, dat het zo'n skeer type is dat hij een crappy bank heeft en crappy poezen oppakt of wat?
Nee, dat was mijn nijdige opmerking na z'n faalpoging. We zaten immers buiten, in de 'rooktempel'.

Laatst gewijzigd op 18-07-2012 om 16:31.
Oud 18-07-2012, 16:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
@Miekje: uiteindelijk is zijn conclusie dat hij wél een haag gaat nemen, en die gewoon niet elke zondag gaat snoeien wat op zich ook niet per se hoeft, natuurlijk, een wat wildere haag doet ook z'n werk. Alleen noemt hij het geen haag
Precies .
Citaat:
Nu nog stoppen met punten na 'n smiley en je bent in één sprong mijn favoriete forumster geworden
Oud 18-07-2012, 16:30
Miekje*
Miekje* is offline
Oh goede god, wat een timing toch weer
Oud 18-07-2012, 16:31
Verwijderd
Oud 18-07-2012, 16:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

[afbeelding]
Citaat:

ik zit me hier echt te bescheuren om dat plaatje
Oud 18-07-2012, 16:35
Verwijderd
Spoiler

Dat er nou niemand is die tegen die William zegt "Joh, pak 'n bezem en ga lekker buiten vegen of zo, want van dat zingen heb je to-taal geen kaas gegeten."
Oud 18-07-2012, 16:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is Will.I.Am
Oud 18-07-2012, 16:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou lekker zomers weertje zeg
Oud 18-07-2012, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Nou lekker zomers weertje zeg
Het is hier de ganse dag al behoorlijk goed weer, zonnetje, knisperend briesje, graadje of 20.
Oud 18-07-2012, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Dat er nou niemand is die tegen die William zegt "Joh, pak 'n bezem en ga lekker buiten vegen of zo, want van dat zingen heb je to-taal geen kaas gegeten."
Allebei.
Oud 18-07-2012, 16:40
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh, en katten bij hun nekvel pakken is een uiterst effectieve manier om ze te pakken te krijgen/in bedwang te houden .
Effectief, ja, maar waarom zou je het doen? Ik bedoel, in een gewone situatie dan.
Oud 18-07-2012, 16:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens hoor ik autotune bij Will.I.Am en dan nog vals klinken.
Oud 18-07-2012, 16:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het is hier de ganse dag al behoorlijk goed weer, zonnetje, knisperend briesje, graadje of 20.
Hier is het grijs, winderig en regenachtig. Ben net behoorlijk natgeregend.
Verwijderd
Citaat:
Allebei
Nou ja, dat meiske kan heus goed zingen. Het is dan ook een sterk staaltje bagger van BEP waar zelfs zij niet goed in uit komt. Check bijvoorbeeld dit:

Spoiler

Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het is Will.I.Am
Waarom zegt iedereen dan altijd Willeyeam?
Oud 18-07-2012, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Effectief, ja, maar waarom zou je het doen? Ik bedoel, in een gewone situatie dan.
In een gewone situatie met Harry de Vadsige Huiskat is dat dan ook niet nodig
Oud 18-07-2012, 16:46
Verwijderd
Hah, iemand trouwens nog die half-taim Superbowl-gig gezien van de Black Eyed Peas? Wat een vreselijk ongeluk, zeg.

http://www.dumpert.nl/mediabase/1347...show_2011.html

Maar lekker die kut'artiesten' blijven supporten met z'n allen
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
In een gewone situatie met Harry de Vadsige Huiskat is dat dan ook niet nodig
Vandaar mijn vraag. Omdat Miekje zei dat bij het nekvel pakken effectieve manier is om een kat te pakken te krijgen. Nu moet ik weleens een kat te pakken krijgen, maar dan pak ik 'm gewoon op de normale manier. Dus mijn vraag was, min of meer, waarom zou je een gewone huiskat bij de nek pakken als je hem alleen maar te pakken wil krijgen?
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hah, iemand trouwens nog die half-taim Superbowl-gig gezien van de Black Eyed Peas? Wat een vreselijk ongeluk, zeg.
Ja, maar BEP sowieso natuurlijk. Legh.
Oud 18-07-2012, 16:48
Verwijderd
In Rusland pakten we de kat altijd bij zijn nekvel als we hem de straat op stuurden. Anders bijt/krabt hij je gewoon dood.
Oud 18-07-2012, 16:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben vanmiddag met m'n ouders naar het museum geweest en heb ze een rondleiding gegeven door de tentoonstellingen waarvoor ik de achtergrondteksten heb geschreven Jammer alleen dat ik me behoorlijk kut voelde en overwoog om de boel af te kappen en naar huis te gaan. Gelukkig niet gedaan, want later ging het weer ietsje beter en heb ik het gewoon af kunnen maken
Oud 18-07-2012, 16:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel jammer dat er een collectorkastje miste bij de tofste werken en mijn teksten dus niet kunnen worden verzameld
Oud 18-07-2012, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Vandaar mijn vraag. Omdat Miekje zei dat bij het nekvel pakken effectieve manier is om een kat te pakken te krijgen. Nu moet ik weleens een kat te pakken krijgen, maar dan pak ik 'm gewoon op de normale manier. Dus mijn vraag was, min of meer, waarom zou je een gewone huiskat bij de nek pakken als je hem alleen maar te pakken wil krijgen?
Eh, daar is dan ook geen reden voor Met een wilde of panikerende kat zul je wel móeten; anders trekt poezebeest je van haver tot gort open (in geval van zwerfkat betekent dat meteen een tetanusspuit halen). Als je 'm normaal kunt pakken verdient dat natuurlijk wel de voorkeur. Is toch wat comfortabeler voor dat beest
Oud 18-07-2012, 16:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey Turk, ik zit net je nieuwe gayrant te kijken, ik lach me de tering vooral de reacties van de mensen met lange tenen
Oud 18-07-2012, 16:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

http://www.dumpert.nl/mediabase/1347...show_2011.html

Maar lekker die kut'artiesten' blijven supporten met z'n allen

Oh, dat ja Dat was echt hopeloos idd. Lachwekkend.
Oud 18-07-2012, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat ja Dat was echt hopeloos idd. Lachwekkend.
Ik kijk/luister 'm nu ook gewoon wéér. Omdat ik een sadomasochist ben Onbegrijpelijk ook dat Slash zich leent voor dit soort kutzooi.
Oud 18-07-2012, 17:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ook nog nooit een goed optreden van BEP gezien, ik snap niet waarom die niet gewoon playbacken.
Oud 18-07-2012, 17:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het wel een prestatie om Guns 'n Roses nog kutter te laten klinken overigens.

Regels voor berichten