Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2012, 16:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
En verder!

Gebruikersnaam Berichten
sann 67
Martiño 43
Panopticon 36
Carn 35
Chick Rock 34
Little Phoebe 28
Lusi 24
Trimm Trabb 22
Pip 21
Frayne 18
Etmakas 16
Quintiano 16
Snebbeltje 16
Miekje* 14
Noedelhap 12
fizzle-fluffy 11
Sadye 10
Lorelei 10
Uomi 9
Sigmund 9
Havock 7
Paranoide 7
kid606 6
Ingegerd 6
Luwte 5
deadlock 5
Turk February 3
Klaverhap 2
MysticHunter 1
Rationeel 1
Sarah 1
Tink* 1
umberto 1
sanni 1
Stefenootje 1
Qimm 1
jongen1986 1
Oud 29-10-2012, 16:57
Verwijderd
Oh jezus, duidelijk tentamentijd
Oud 29-10-2012, 16:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ga dan nu maar, Saai Ontwijkend Gedrag vertonen
Oud 29-10-2012, 17:00
Verwijderd
zal vrijdag de nacht doorhalen om zaterdagmorgen half4 gewoon naar school kan gaan om de bus te halen, voor naar Parijs met school te gaan? of vroeg naar bed en proberen wakker te worden om half4. ? Want ik wil me niet verslapen, want Parijs is awesome
Oud 29-10-2012, 17:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Parijs <33 Wat ga je daar allemaal doen/zien?

Ik zou wel gaan slapen. Maar je zou eventueel ook in de bus kunnen gaan slapen als je dat kan.
Oud 29-10-2012, 17:06
Verwijderd
Heeft iemand wel eens een referentie voor iemand geschreven? Zo ja, wat zet ik daarin?
Oud 29-10-2012, 17:09
Verwijderd
Citaat:
zal vrijdag de nacht doorhalen om zaterdagmorgen half4 gewoon naar school kan gaan om de bus te halen, voor naar Parijs met school te gaan? of vroeg naar bed en proberen wakker te worden om half4. ? Want ik wil me niet verslapen, want Parijs is awesome
Als je 't met een paar uurtjes slaap kan redden moet je dat zeker doen. En anders doorbuffelen inderdaad en eventueel in de bus slapen. Neem dat niet "for granted", though, slaapuurtjes in de bus. Tien tegen één dat er van slapen niets terecht komt.

Overigens vind ik Parijs -althans, wat ik er van gezien heb- maar een vieze, drukke stinkende grafstad. Het enige wat er charmant aan was waren alle hippies rondom de Seine 's avonds met wijn, gitaren en kumbaya en zo.
Oud 29-10-2012, 17:10
Verwijderd
Ligt eraan hoe ver we komen, ik ga met 20 mensen. De metro mogen we niet nemen, en alles staat ver van elkaar af. Ik denk de eifeltoren, shoppen, de seine, arc de triomph, champs eleese en ligt er echt aan waar we aantoe komen. Het wordt een vermoeide en lkeuke dag voor me.
Oud 29-10-2012, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Als je 't met een paar uurtjes slaap kan redden moet je dat zeker doen. En anders doorbuffelen inderdaad en eventueel in de bus slapen. Neem dat niet "for granted", though, slaapuurtjes in de bus. Tien tegen één dat er van slapen niets terecht komt.

Overigens vind ik Parijs -althans, wat ik er van gezien heb- maar een vieze, drukke stinkende grafstad. Het enige wat er charmant aan was waren alle hippies rondom de Seine 's avonds met wijn, gitaren en kumbaya en zo.
Daar doen we het voor, voor de rare dingen.
Oud 29-10-2012, 17:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ligt eraan hoe ver we komen, ik ga met 20 mensen. De metro mogen we niet nemen, en alles staat ver van elkaar af. Ik denk de eifeltoren, shoppen, de seine, arc de triomph, champs eleese en ligt er echt aan waar we aantoe komen. Het wordt een vermoeide en lkeuke dag voor me.
Je gaat maar EEN DAG?? Holy shit wat een drama.
Oud 29-10-2012, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ja en volgens de tijden is het maar 9 uur rondlopen, zonder heen terug rijden met files geteld echt kortdag.

ik haat het, donderdag moet ik naar het ziekenhuis voor mijn ogen, wat ze druppelen en doen. Dan kan ik 2 dagen niets zien of licht verdragen, maar ik moet perse gaan.
Oud 29-10-2012, 17:36
Tink*
Tink* is offline
Oh dat is leuk, dat heb ik ook een keer gedaan op de middelbare. 's Nachts in de bus, de hele dag alle sightseeingdingen af en dan 's nachts weer in de bus terug. Je komt om half zeven vertieft thuis aan, maar het is wel leuk.
Oud 29-10-2012, 17:37
Verwijderd
Parijs <3

Op de middelbare school hebben wij ook zo'n eendaagse Parijs-trip gehad, 's ochtends om half 5 weg en dag erna rond half 6 's ochtends weer thuis, supervermoeiend, maar was echt EXTREEM gaaf
Oud 29-10-2012, 17:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
De OV-studentenkaart wordt geschrapt :')
Oud 29-10-2012, 17:38
Verwijderd
Ik vind Parijs een belachelijk fijne stad trouwens <3
Oud 29-10-2012, 17:40
Verwijderd
Citaat:
De OV-studentenkaart wordt geschrapt :')
Ik vind het best een goed idee, alleen dat het alternatief een kortingskaart wordt ipv een traject-kaart vind ik wel een beetje :')
Oud 29-10-2012, 17:47
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Parijs <3

Op de middelbare school hebben wij ook zo'n eendaagse Parijs-trip gehad, 's ochtends om half 5 weg en dag erna rond half 6 's ochtends weer thuis, supervermoeiend, maar was echt EXTREEM gaaf
Wij gingen om één uur 's nachts weg ofzo, dat was ook zo fijn. Ik vond het ook superleuk. En dan 's avonds als de zon ondergaat lekker liedjes zingen bij zo'n gitaardude bij het Sacre Coeur. <3
Oud 29-10-2012, 17:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind het best een goed idee, alleen dat het alternatief een kortingskaart wordt ipv een traject-kaart vind ik wel een beetje :')
Hoezo een goed idee?
Oud 29-10-2012, 17:49
Verwijderd
Het is fijn Parijs en alleen boor bovenbouw
Wij mogen van 11 uur tot 21 uur rondlopen in Parijs, maar waarschijklijk korter, want files.
Oud 29-10-2012, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Hoezo een goed idee?
Omdat er nu eenmaal bezuinigd moet worden, kan iedereen heel hard gaan huilen dat ie het niet in zijn straatje wil, maar iedereen moet wat inleveren.

Dat je van A naar B moet voor je studie vind ik logisch (vandaar trajectkaart, al zou iedereen lekker op zichzelf moeten gaan wonen, maar goed) maar dat ze ook gratis naar C, D en E moeten kunnen? Dat is toch gewoon een cadeautje, geen noodzaak?
Oud 29-10-2012, 17:57
Verwijderd
Dat tuig moet maar gewoon gaan wonen in de stad waar ze studeren

Oud 29-10-2012, 17:59
Verwijderd
Ja eigenlijk wel Iedereen op kamers, superleuk.
Oud 29-10-2012, 18:01
Verwijderd
Ik moet maar snel gaan beslissen welke master ik wil doen
Oud 29-10-2012, 18:02
Verwijderd
Aangezien ik volgend jaar geen ov heb
Oud 29-10-2012, 18:02
Verwijderd
Was het begin van een verslag toch altijd moeilijk.
Advertentie
Oud 29-10-2012, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Aangezien ik volgend jaar geen ov heb
Geen recht meer op of? Want die maatregelen gaan niet per direct in toch?
Oud 29-10-2012, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Geen recht meer op of? Want die maatregelen gaan niet per direct in toch?
geen recht meer op!
Oud 29-10-2012, 18:07
Verwijderd
Mja :boks: ik ook niet, en geen stufi, maar werken voor je geld. Zwaar leven
Oud 29-10-2012, 18:07
Verwijderd
Behalve dat ik betaald tentamens zit te leren. Of nou ja, brownies aan het bakken ben en zit te forumen.
Oud 29-10-2012, 18:08
Verwijderd
Overuren
Oud 29-10-2012, 18:13
Verwijderd
Zouden we nu Noord-Flevotrecht worden trouwens?
Oud 29-10-2012, 18:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb geen ov, stufi of lening meer. Echt handig is dat niet. Oja, maar ik ben natuurlijk ook geen student (volgend jaar wel weer, maar dan krijg ik dat ook allemaal niet meer. Het wordt nog interessant dan ben ik bang )

Overigens heb ik nu wel een kortingskaart van de ns, gratissss ende voor niks!
Oud 29-10-2012, 18:18
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe bedrag van m'n zorgverzekering trouwens. En hoeveel eigen risico ik moet betalen. Het zou wel een klein beetje nadelig zijn als ze na dit jaar kijken qua verdiensten, want ik heb 8 maanden 40 uur per week gewerkt. HM.
Oud 29-10-2012, 18:31
Verwijderd
Ik heb helemaal geen zin om te klagen over het regeerakkoord ofzo. Het is niet echt voordelig, maar het is zoals het is en ik kan er toch niks aan doen. En verder ben ik te moe om erover na te denken.
Oud 29-10-2012, 18:32
Verwijderd
Hm, de wasmachine is kapot
Oud 29-10-2012, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb helemaal geen zin om te klagen over het regeerakkoord ofzo. Het is niet echt voordelig, maar het is zoals het is en ik kan er toch niks aan doen. En verder ben ik te moe om erover na te denken.
Same here. Er wordt al genoeg geklaagd.
Oud 29-10-2012, 18:36
Verwijderd
Ik heb zin in batsen Maar ik moet studeren En dat ga ik nu doen. DOEI.
Oud 29-10-2012, 18:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Citaat:
Parijs <3

Ja, dit Je kan in ongeveer 12 uur best wat zien hoor

Citaat:
Zouden we nu Noord-Flevotrecht worden trouwens?
huhu. Och, het is toch puur bestuurlijk; dus mn /care is niet zo hoog. De 'provinciebordjes' kunnen volgens mij gewoon blijven staan

Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe bedrag van m'n zorgverzekering trouwens. En hoeveel eigen risico ik moet betalen. Het zou wel een klein beetje nadelig zijn als ze na dit jaar kijken qua verdiensten, want ik heb 8 maanden 40 uur per week gewerkt. HM.
Idem; misschien is het zelfs voordeliger voor mij gezien ik maximaal eigen risico betaal ;o
Oud 29-10-2012, 18:53
Verwijderd
Mickel, ik had dat filmpje van Birdemic op m'n facebook gezet met blabla gaan m'n broertje en ik kijken blabla. Komt mijn moeder langs: "Wel een beetje nep of niet?"

Oud 29-10-2012, 19:13
Verwijderd
Pff, ik verveel me.
Oud 29-10-2012, 19:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mickel, ik had dat filmpje van Birdemic op m'n facebook gezet met blabla gaan m'n broertje en ik kijken blabla. Komt mijn moeder langs: "Wel een beetje nep of niet?"

Oud 29-10-2012, 19:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat gaat toch niet echt door enzo toch, dat de ov geschrapt wordt?

De ov is de enige reden dat ik nog contact heb met mijn familie en vrienden en vriendje zo ongeveer
Oud 29-10-2012, 19:45
Carn
Carn is offline
het openbaar vervoer blijft gewoon bestaan hoor
Oud 29-10-2012, 19:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmmmmmmmandarijnen <3
Oud 29-10-2012, 19:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wel jammer dat ik ook enorme chocoladecravings heb, door een lang weekend met mijn moeder en haar chocoladeverslaving en meegebrachte -voorraad.
Oud 29-10-2012, 19:51
Verwijderd
Ik vind 'cravings' zo'n kútwoord eah.
Oud 29-10-2012, 19:51
Verwijderd
Net zo storend als 'cute'.
Oud 29-10-2012, 19:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vervelend voor je
Oud 29-10-2012, 19:54
Verwijderd