Kwinsie, over covers gesproken, deze vind ik duizent awesome:
Mss mede omdat ik fan ben van deze knakker (Tom Basden: Schrijver/scenarist, komiek, acteur, beste vriend van mijn toekomstige man), maar ik vind het knap dat hij een nummer van Abba goed te pruimen heeft gemaakt.
Dit is overigens z'n meest 'serieuze' nummer. De rest is vooral grappig bedoeld.
Mss mede omdat ik fan ben van deze knakker (Tom Basden: Schrijver/scenarist, komiek, acteur, beste vriend van mijn toekomstige man), maar ik vind het knap dat hij een nummer van Abba goed te pruimen heeft gemaakt.
Dit is overigens z'n meest 'serieuze' nummer. De rest is vooral grappig bedoeld.
Yeah, klinkt ook dik prima Maar is toch minder 'shock and awe' dan Noah voor mij.
16-05-2012, 23:59
Verwijderd
Ok ik ga slapen, truste
17-05-2012, 00:11
Verwijderd
Ik verveel me, heb zin in uitgaan en dansen. En dat heb ik echt NOOIT.
Nu heb ik zin om voor de duisentmiljardste keer TBL te kijken.
edit: Volgens mij is dat ook één van de weinige films die ik zó vaak gezien heb en in zulke verschillende "omstandigheden" (lees: van broodnuchter tot ernstig van de kaart, categorie vijf minuten het DVD-menu'tje bestuderen)
helemaal vergeten dat het stomme hemelvaart is en zondagse dienstregeling. Stond ik daar een half uur te wachten op de bus! Wel in het zonnetje gelukkig.
Sam vertelde mij dat hij wist wat pasen, hemelvaart enzo inhield en lichtte zijn antwoorden toe. Als laatst : 'en op bevrijdingsdag werd jezus bevrijd!'
Sam vertelde mij dat hij wist wat pasen, hemelvaart enzo inhield en lichtte zijn antwoorden toe. Als laatst : 'en op bevrijdingsdag werd jezus bevrijd!'
Waarom kunnen kinderen niet gewoon buiten spelen / basketballen zonder al dat geschreeuw? En dat gestuiter van die KUTBAL, daar word ik echt helemaal kniftig van!