Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik denk niet dat je zomaar van die angst af ken komen... |
![]() |
|
Hey meis
Ik weet hoe je je voelt. Heb et vorige zomervakantiej ook gehad. ik werd altijd in de eerste en de tweede gepest en daarvoor ook. en toen ik hoorde dat ik weer bij de mensen in de klas zou komen die me altijd peste en sloegen raakte ik super overstuur. Iedreen dacht et zal wel meevallen. da hadden ze dus mis. ik werd zow erg gepest dat ik na een maandje of 3 zei tegen me ouders: bekijk et maar ik ga niej meer. Toen heb ik drie maanden thuisgezeten. Ik moest eigenlijk naar school, maar niemand kreeg me erheen. Toen moest ik naar een andere school in Gouda, en opeens kreeg ik et er naar me zin. Ik had veel vrienden, kon lekker mezelf zijn. maar doordat ik et zo gezellig had deed ik niks aan me werk. Nou ben ik blijven zitten en van school afgestuurd. En nou moet ik na de vakantiej beginnen bij een opvangschool want daar gaan ze kijken welke school et best voor me is. Dus elke keer zit ik weer in spanning. zal ik weer gepest worden....of niet. Maarja t is nou eenmaal zow Maar sorry eigenlijk. Je hebt helemaal niks aan me verhaal, maar k moest em gwoon ffiejz kwijt.....
|
ik heb het probleem zelf ook vaak gehad, dan is de vakantie heel relax heel leuk, omdat ik vroeger veel gepest werd op school,
dan kom je op een punt van de vakantie 2 weken voor de school begint, en dan heb je door dat alles straks weer gaat beginnen. ik moet dit jaar beginnen in 4 havo op een nieuwe school, op een of andere vage manier boeit het me niet meer nu, maar dat komt omdat ik na mijn mavo examen heel lang vakantie heb gehad en voor de vakantie nog maar weinig school
|
![]() |
|
|