Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2012, 18:03
Izaahization
Izaahization is offline
Ik heb een vraag, ik ben 13 en ik heb bij mijn schaamlippen aan de binnenkant een witte kleur, en soms heb ik ook veel afscheiding. Ik zat te denken aan een schimmel infectie maar ik heb geen jeuk ofzo... En ik weet dat ik hier voor eigenlijk naar de doktor moet alleen ik durf nie zo goed >_< So.. kan iemand me helpen ?!

xxx
Met citaat reageren
Oud 04-05-2012, 18:15
Martiño
Martiño is offline
Even losstaand van je klachten: je kunt gerust naar de huisarts gaan (en als je je zorgen maakt raad ik je ook aan om te gaan). Die ziet regelmatig patiënten met vergelijkbare klachten, en is daar aan gewend. Hij of zij zal je klachten serieus nemen en nooit uitlachen.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het voor een arts of andere zorgverlener echt niet raar is om een patiënt (deels) bloot te zien.
Oud 04-05-2012, 18:58
Bola
Bola is offline
Àls ik jou was zou ik gewoon gaan hoor naar die huisarts. Lijkt me niet goed dat je veel afscheiding hebt. Maar ik wil je ook hiermee niet afschrikken. Dus gewoon even langsgaan morgen en die zorgt wel ergens voor. Ik bedoel de huisarts is echt wel wat gewend hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2012, 19:14
Verwijderd
Ik heb ook weleens veel afscheiding, maar dat is vlak voordat ik ongesteld word. Misschien is dat bij jou ook wel zo!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2012, 19:34
Pluis
Pluis is offline
Dat wittige spul is ook gewoon afscheiding en kan je onder de douche gewoon weghalen, wel zonder zeep natuurlijk. Dat het zo af en toe veel is, kan geen kwaad zolang het niet jeukt, stinkt of korrelig is.
Oud 04-05-2012, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Dat wittige spul is ook gewoon afscheiding en kan je onder de douche gewoon weghalen, wel zonder zeep natuurlijk. Dat het zo af en toe veel is, kan geen kwaad zolang het niet jeukt, stinkt of korrelig is.
Precies. Dat witte spul aan je binnenkant van je schaamlippen kan ook opgedroogde afscheiding zijn. Ik heb dat ook wel eens. Als je het niet weg kan halen, gewoon even langs de huisarts. Die wilt je alleen maar helpen en ziet wel meer schaamlippen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2012, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Misschien is dat bij jou ook wel zo!
lijkt me niet, want bola is van het mannelijk geslacht.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2012, 11:25
Verwijderd
Citaat:
lijkt me niet, want bola is van het mannelijk geslacht.
Het was een reactie op TS, niet op Bola.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 11:01
Izaahization
Izaahization is offline
Maar kan het niet gewoon zijn dat het bij mij hoort, want ik had dat al sinds mn 9e ofzo... Maar mijn afscheiding is soms wel brokkelig maar dat had k dan op mn 9e weer niet... maar hoe kan je ooit een schimmel infectie krijgen ?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 11:02
Izaahization
Izaahization is offline
Citaat:

het stinkt niet, maar tis soms wel korrelig
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 11:41
Pluis
Pluis is offline
schimmels leven op je huid en ook in je vagina, die horen daar. Maar soms kan de balans verstoord raken (bijv door wassen met zeep of synthetisch ondergoed) en dan krijg je te veel schimmel en dat geeft dan een jeukende huidinfectie.
Maar zoals ik al zei: wat jij beschrijft klinkt volkomen normaal.
Oud 06-05-2012, 12:02
Izaahization
Izaahization is offline
Citaat:
schimmels leven op je huid en ook in je vagina, die horen daar. Maar soms kan de balans verstoord raken (bijv door wassen met zeep of synthetisch ondergoed) en dan krijg je te veel schimmel en dat geeft dan een jeukende huidinfectie.
Maar zoals ik al zei: wat jij beschrijft klinkt volkomen normaal.
Ja idd want het jeukt niet ofzo... Maar het kunnen ook littekens zijn want toen ik 6 was ofzo had ik een ziekte en toen begon ik daar telkens te krabben tot dat er bloed kwam x] en ja. dar hou je schrammen aan over dus ik denk zelf niet dat het iets ernstigs is anders zou het na 4 jaar veel erger moeten zijn geworden toch
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 12:03
Izaahization
Izaahization is offline
dank jullie wel trouwens voor de adviezen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten