Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2012, 21:26
elephanth54
elephanth54 is offline
Hey
Ben een jongen van 17 en ben de laatste tijd niet meer tevreden met mijn lichaam. Ik wil mijn platte buik van vroeger terug . Dieeten hou ik niet vol en voor fitnessen en trainen heb ik geen tijd.
Heeft er iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:27
Verwijderd
Hopen op een wonder.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Hey
Ben een jongen van 17 en ben de laatste tijd niet meer tevreden met mijn lichaam. Ik wil mijn platte buik van vroeger terug . Dieeten hou ik niet vol en voor fitnessen en trainen heb ik geen tijd.
Heeft er iemand tips?
Je buik aanspannen als je tv kijkt. Maar dat zal niet zo'n grote invloed hebben aangezien je een dieet niet volhoud en niet sport.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:41
icetea296
icetea296 is offline
er zit niet veel anders op dan fitnessen en sporten.
er was eerst ook een topic over push ups: http://www.100pushups.nl/index.html ik ben er zelf ook mee bezig en het helpt wel zit nu op week 4
je kan ook sit ups doen voor de buikspieren http://lmgtfy.com/?q=sit+ups
als je je aan het schema houd wat je op die push ups site ziet werkt het erg goed en zou vast ook wel een schema zijn voor sit ups maar dat kan je zelf ook wel een beetje schatten

succes!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 21:57
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Hopen op een wonder.
Dit ja, als je een mooi lichaam wil, dan moet je daar hard voor werken.
Oud 24-05-2012, 22:04
Verwijderd
Geen dieet, en voor fitness heb je geen tijd? Dan accepteer je je buik maar.
Geen tijd hebben voor fitness is trouwens een smoesje. Iedereen van 17 heeft tijd om te sporten.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2012, 22:10
Verwijderd
Bedenk goed wat belangijker voor je is. Een platte buik of wat al je tijd in neemt.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 10:31
meldenaan
meldenaan is offline
let er gewoon op wat je eet en drinkt, drink bijvoorbeel gewoon water, inplaats van ander spul, en eet gezonder, als je honger hebt, fruit. in het weekend kun je bijvoorbeeld chips eten ofzo. je moet het ook willen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 10:43
Verwijderd
Ja op zich hoef je trouwens als 17-jarige jongen doorgaans niet te diëten om een plattere buik te krijgen. Normaal eten in normale porties helpt ook. Beetje afhankelijk van hoe dik je nu bent, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 15:06
klooterkip
klooterkip is offline
lol pussy
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 00:55
elephanth54
elephanth54 is offline
Citaat:
er zit niet veel anders op dan fitnessen en sporten.
er was eerst ook een topic over push ups: http://www.100pushups.nl/index.html ik ben er zelf ook mee bezig en het helpt wel zit nu op week 4
je kan ook sit ups doen voor de buikspieren http://lmgtfy.com/?q=sit+ups
als je je aan het schema houd wat je op die push ups site ziet werkt het erg goed en zou vast ook wel een schema zijn voor sit ups maar dat kan je zelf ook wel een beetje schatten

succes!
Bedankt. Dat schema ziet er zeker aantrekkelijk uit en neemt weinig tijd in beslag. Ik begin ermee vanaf maandag. Bedankt voor de tip.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 08:23
Silvano08
Silvano08 is offline
Je hoeft geen dieet vol te houden, maar je moet gewoon je levenstijl aanpassen. Als je gezond en gematigd eet en drink, blijven die kilo's er niet lang aanzitten. En met een smoesje van 'geen tijd om te sporten' kom je er dus écht niet...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 08:29
klooterkip
klooterkip is offline
lol wat sit- en push ups helpt dus echt niet he... Ach ja je komt er zelf achter.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 10:19
DAH
DAH is offline
Elke dag ofzo een mimuutje of twee uitrekken voor sit-ups. Dat kan toch wel?
Oud 26-05-2012, 13:04
Verwijderd
Als je buik wordt veroorzaakt door vet dan helpt alleen een beetje sit-ups doen echt niet hoor...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 13:33
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Als je buik wordt veroorzaakt door vet dan helpt alleen een beetje sit-ups doen echt niet hoor...
Weet je ook hoe je een buikrandje dan wel weg krijgt? Als ik sit-ups doe voel ik inderdaad niets bij mijn buik, maar meer wat naar boven.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Weet je ook hoe je een buikrandje dan wel weg krijgt? Als ik sit-ups doe voel ik inderdaad niets bij mijn buik, maar meer wat naar boven.
Bedoel je dat je je bovenste buikspieren voelt? Je kunt je onderste buikspieren trainen door leg raises te doen (http://www.youtube.com/watch?v=JB2oyawG9KI). Je kunt ook sit-ups doen en tegelijkertijd je knieën gebogen naar je toebrengen. Dan pak je meer je onderste buikspieren.

Maar wat ik bedoelde met mijn bericht was dat je denk ik beter cardio kan gaan doen om vet te verliezen, in plaats van alleen maar buikoefeningen. Je wilt immers vet verliezen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 16:06
xMuppet
xMuppet is offline
Als je echt "dik" bent, moet je eerst afvallen of iets aan je eetgewoonte veranderen. Want je kan je spieren wel trainen maar daarmee werk je niet al het vet weg, dus het kan zijn dat je onder je vet wel spieren hebt. Maar die niet zichtbaar zijn, als je eerst gaat trainen en dán pas afvallen. Dan gaan je spieren óók weg dus is je werk voor niks geweest. En is het resultaat teleurstellend.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 14:37
klooterkip
klooterkip is offline
Citaat:
Bedoel je dat je je bovenste buikspieren voelt? Je kunt je onderste buikspieren trainen door leg raises te doen (http://www.youtube.com/watch?v=JB2oyawG9KI). Je kunt ook sit-ups doen en tegelijkertijd je knieën gebogen naar je toebrengen. Dan pak je meer je onderste buikspieren.

Maar wat ik bedoelde met mijn bericht was dat je denk ik beter cardio kan gaan doen om vet te verliezen, in plaats van alleen maar buikoefeningen. Je wilt immers vet verliezen.
Dit inderdaad. Je kan wel leuk je spieren trainen maar daar heb je vrij weinig als je een strakke buik wil krijgen. Gezond eten, VEEL water drinken, 3x per week cardio. Dat is veel slimmer.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 21:04
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
tja, als je iets wilt bereiken, moet je er iets voor over hebben, zoek een leuke sport die bij je past ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 21:11
timohtie
timohtie is offline
doe in een dag in totaal 400 of 500 sit-ups, lijkt veel maar red je echt wel.

en ga dieten, niet huilen; je zal wel moeten tenzij je sterk minder wil eten en vermindering van spieren wil riskeren, teeheeheee.
Oud 30-05-2012, 21:45
klooterkip
klooterkip is offline
lol 400-500 sit ups hebben dus vrij weinig zin...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 21:48
timohtie
timohtie is offline
mweh. gebeurt alleen als je zwaar vermindert in binnenkrijgen van voedingsstoffen en je jezelf dus eigenlijk ondervoedt.
aannemende dat meneer dat niet doet, hebben die sit ups dus wel zin.
Oud 30-05-2012, 22:02
Verwijderd
Citaat:
doe in een dag in totaal 400 of 500 sit-ups, lijkt veel maar red je echt wel.
Dat is helemaal geen juiste manier van spieropbouw, en ook niet voor vetvermindering.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 22:04
timohtie
timohtie is offline
hoe moet hij het dan doen, als hij zelf niet wil trainen?
Oud 30-05-2012, 22:12
Verwijderd
Citaat:
hoe moet hij het dan doen, als hij zelf niet wil trainen?
Als hij absoluut niet wilt trainen zit er niets anders op dan minder calorieën eten he
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 07:12
klooterkip
klooterkip is offline
Citaat:
mweh. gebeurt alleen als je zwaar vermindert in binnenkrijgen van voedingsstoffen en je jezelf dus eigenlijk ondervoedt.
aannemende dat meneer dat niet doet, hebben die sit ups dus wel zin.
Nee, want je lichaam raakt binnen no-time gewend aan het 'gewicht' wat je doet. Je prikkelt de spier steeds minder, daarvoor moet je het gewicht juist omhoog gooien. Nu train je alleen op uithoudingsvermogen van de spier.... En om alleen je buikspieren te gaan trainen....?? Train alles of niets.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten