Advertentie | |
|
![]() |
|
17.
Dat je alles met elkaar kunt delen, dat je elkaar blindelings vertrouwt, dat je met elkaar kunt lachen en huilen, dat je er voor elkaar bent en niet meteen wegloopt voor problemen (als die ontstaan), dat er veel genegenheid en intimiteit is. ![]() Ja hoor, zeker weten. :-) Ik heb nu meer dan anderhalf jaar met mijn vriend (hij is ook mijn eerste vriendje) en op dit moment zou ik niets liever willen dan de rest van mijn leven bij hem te blijven. :-) Je kunt natuurlijk nooit in de toekomst kijken, maar tussen ons zit het gewoon goed. |
![]() |
|
Ik heb geen niet-serieuze relaties gehad, daardoor was mijn eerste relatie ook mijn eerste seriueze. Serieus is in mijn ogen als je samen hebt besproken wat de toekomst plannen zijn en hoe je van plan bent om die te bereiken. Dus niet dat je bij elkaar bent alleen omdat het klikt en je ziet wel wat er gebeurt, het grotere geheel is belangrijker mijns inziens. Als ik een relatie aanga met iemand is dat omdat ik de rest van mijn leven met die persoon door wil brengen en hij met mij. Maar wel dat dat besluit (samen leven doorbrengen) pas ná de verliefdheid is genomen.
Ik was 15 toen mijn eerste relatie begon. Bovenstaande geldt overigens alleen voor mij. Van ieder ander vind ik dat de relatie serieus is als ze die zelf zo bestempelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn eerste 'echte' relatie had ik vanaf mijn 15e. Hij duurde bijna 3 jaar. Ik denk dat ik hem als serieus zie omdat het ook nog leuk en interessant was samen nadat de eerste 'spannend-vriendje-hihi'-gevoelens verdwenen waren. Daarvoor had ik weleens een 'vriendje', waar ik dan niet echt iets voor voelde en wat na een maand verwaterd was en na twee maanden dan op msn werd uitgemaakt. Dat vind ik dus niet serieus.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn eerste relatie was toen ik bijna 17 was. We bleven ruim anderhalf jaar bij elkaar. |
![]() |
|
Op welke leeftijd hadden jullie je eerste serieuze relatie? 19
En wat houdt dat in volgens jullie? Dat je alles deelt Vinden jullie dat je eerste relatie/verkering ook een serieuze relatie kan zijn? jazeker, hier eerst alleen verliefd, toen verloofd, getrouwd en inmiddels ook 2 kinderen met mijn eerste echte liefde
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb vriendjes gehad met 11 jaar, 15 jaar, 17 jaar en 26 jaar. Die laatste was/is serieus, bij die anderen wist ik altijd wel dat het niet voor eeuwig zou zijn. Natuurlijk weet ik dat in mijn huidige relatie ook niet zeker, maar ik heb nu voor het eerst wel de gedachte dat het hem wel eens zou kunnen zijn. Dan pas is het serieus te noemen, naar mijn mening. Ik koppel het dus niet zozeer aan de lengte van de relatie.
|
Verwijderd
|
Uit nieuwsgierigheid een vraagje voor de mensen die al hun hele leve lang bij een en dezelfde partner zijn: Hebben jullie nooit de behoefte gehad om met een ander dan je partner te vrijen, te zoenen, verliefd te zijn, samen te zijn? Niet omdat je niet van je partner houdt of hij/zij niet genoeg is ofzo, maar omdat je nieuwsgierig bent naar een ander.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn man begreep trouwens heel goed dat ik hier zelf ook niet blij van werd en nam me niets kwalijk. Ik ben er ook altijd eerlijk over geweest, ook wat betreft de wederzijdsheid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
De versiertoer Armoed | 81 | 06-11-2007 12:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Liefde & Relatie |
Op welke leeftijd hadden jullie je eerste relatie? Love_Fulfilled | 132 | 05-06-2005 20:43 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |