Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2012, 18:07
Verwijderd
Editorial van het forumbaasteam: in dit topic kun je terecht met al je vragen en tips over vingeren.

Laatst gewijzigd op 10-06-2012 om 17:58. Reden: topic redden.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 18:16
Verwijderd
kan iemand me nog helpen?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 18:21
Roseb
Roseb is offline
misschien moet je het wat natter maken, met wat glijmiddel of wat speeksel.
Ik zou ook niet meteen op je clitoris gaan zitten, maar er eerst een beetje omheen draaien zodat je al wat opgewonder wordt.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 18:22
Em.
Em. is offline
Zo snel reageren mensen niet, niet op dit deel van het forum iig. Verder is het niet zo gek dat je clitoris gevoelig is en dus pijn doet bij rechtstreekse stimulatie. Om ervoor te zorgen dat het geen pijn meer doet kun je zorgen dat je 'm minder rechtstreeks aanraakt. Het is zelf meegekomen met z'n eigen huidklepje, dat zou je ervoor kunnen misbruiken, en anders je schaamlippen oid. Weet ik veel, probeer iets. Of je stimuleert alleen het gebied eromheen.
Oud 22-04-2012, 18:29
Verwijderd
Bedankt voor jullie reacties

Laatst gewijzigd op 14-05-2012 om 17:21.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 21:01
GkeloverTj
GkeloverTj is offline
Dan moet je iemand je laten beffen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 11:36
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Want dan is het niet gevoelig meer?
Oud 23-04-2012, 17:24
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties
Gewoon ff voor de zekerheid, je hebt toch wel door dat clitoris en klit hetzelfde is?
Want het voelt dan toch gewoon lekker om je clitoris te stimuleren als je vingert? Tenminste bij mij geeft dat altijd een heerlijk gevoel, dat is ook de reden dat mensen vingeren XD

Laatst gewijzigd op 14-05-2012 om 17:25.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 18:33
Roseb
Roseb is offline
Het is niet echt een probleem, maar ik wil gewoon even weten of ik wat fout doe.
Ik word niet echt opgewonden van vingeren. Ik word wel heel opgewonden als ik mijn clitoris stimuleer, en ik weet mijn G-spot ook wel te vinden.. Maar wat dan? Dan zit je daar met een vinger in.. Ik snap het gewoon niet. Doen jullie dit anders? x
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 18:36
cybertulpje
cybertulpje is offline
Ik zou je graag willen helpen met hetgeen je fout doet lijkt mij heerlijk en lekker om je te helpen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 18:46
Roseb
Roseb is offline
Ja kussens vind ik heerlijk, maar dan worden ze zo vies.. moet je het meteen weer wassen enzo.. Maar idd, die werken wel het beste!
Maar ik hoor veel mensen erover dat ze vingeren zo lekker vinden en daar herken ik me gewoon niet in.. en dan is best jammer, want misschien mis ik wel iets heel lekkers..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2012, 18:54
arPos
arPos is offline
als ik mijn vriendin vinger is dat ook voor 95% clitoraal waarbij ik slechts af en toe er met de vinger inglij, heb ook welleens een vriendinnetje gehad die juist veel meer met de "g-spot" had dan met de clitoris maar dat is me dan toch veel minder vaak voorgekomen.

dus het lijkt me niet dat je iets verkeerd doet.

denk ook dat de meeste meiden die zeggen vingeren lekker te vinden dan ook eigenlijk bedoelen dat ze het stimuleren van de clit lekker vinden.
Oud 23-04-2012, 19:43
Pluis
Pluis is offline
Er zijn maar weinig meiden die echt warm worden van een vinger in hun vagina, dus voor de meeste meiden houdt "vingeren" in dat je de voornamelijk clitoris stimuleert.
Oud 23-04-2012, 19:51
Pluis
Pluis is offline
Ik heb even een paar topics samengevoegd.
Oud 24-04-2012, 10:12
Verwijderd
Citaat:
denk ook dat de meeste meiden die zeggen vingeren lekker te vinden dan ook eigenlijk bedoelen dat ze het stimuleren van de clit lekker vinden.
wat nou 'eigenlijk', dat is net zo goed vingeren. Tenzij je het met iets anders dan je vingers doet .
Met citaat reageren
Oud 24-04-2012, 20:58
arPos
arPos is offline
Citaat:
wat nou 'eigenlijk', dat is net zo goed vingeren. Tenzij je het met iets anders dan je vingers doet .
Dat weet ik maar de TS gaf de indruk er onderscheid in te maken.
Oud 26-04-2012, 16:02
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
"vingeren'" is over het algemeen je clitoris stimuleren. Dus een vinger in je vagina laten glijden kan lekker zijn als afwisseling, maar dat is zeker niet het belangrijkste van vingeren.
Oud 28-04-2012, 23:25
Verwijderd
het lukt gewoon echt niet bij mij hoor -_-
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 12:39
Verwijderd
Citaat:
moet je het een keer door een jongen laten proberen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2012, 19:04
Lovedrunk
Lovedrunk is offline
Citaat:
Wat lukt niet? KLaarkomen? Ben je dan wel nat genoeg? Je kan eerst een verhaaltje lezen of een filmpje kijken om helemaal in de stemming te komen. Of je gebruikt iets van glijmiddel
Oud 14-05-2012, 15:30
urjenn
urjenn is offline
waarschijnlijk heb jij het over je clit en hiermee kan je een orgasme veroorzaken.
maar ik heb laatst de G spot van me vriendin gevonden en dat is pas een OMG orgasme (niet normaal hoe hard ze kwam) geen squirt maar helemaal geweldig.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 19:11
Pluis
Pluis is offline
Ik heb in dit topic meerdere topics samengevoegd dus ik laat hem open, anders is een andere user ook haar topic kwijt.
Oud 29-05-2012, 13:17
bloemenmeisje94
bloemenmeisje94 is offline
voordat ik me gan vingeren kijk ik altijd even een filmpje of ik zoek op internet een spannend verhaal
nou dan wordt ik zeker wel nat van
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 14:29
Verwijderd
Wanneer begonnen jullie met vingeren??? Ik ben 13 jaar... Is dat te jong. Ik heb het pas 2 keer gedaan maar ik ben bang dat ik de eerste ben van mijn klas...
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Net zolang doorgaan totdat je klaarkomt. Ik gebruik meestal een kussen, werkt beter dan mijn vingers.
Hoe doe je dat dan??????
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 14:35
Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
waarschijnlijk heb jij het over je clit en hiermee kan je een orgasme veroorzaken.
maar ik heb laatst de G spot van me vriendin gevonden en dat is pas een OMG orgasme (niet normaal hoe hard ze kwam) geen squirt maar helemaal geweldig.
Dat is heel intens ja. Als je goed voelde zwelde deze ook op en krijgt zij een 'plasgevoel'.
Ze moet ontspannen dan kan ze squirtten.

Dit is wel een hele andere manier van klaarkomen. Het is een totaal ander gevoel.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 14:36
Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Wanneer begonnen jullie met vingeren??? Ik ben 13 jaar... Is dat te jong. Ik heb het pas 2 keer gedaan maar ik ben bang dat ik de eerste ben van mijn klas...
Meid, ik was een jaar of 8! Er zijn genoeg meisjes die hun eigen lichaam ontdekken. 13 is helemaal geen vreemde leeftijd. Je moet je niet bezighouden met wat anderen doen, als jij het lekker vindt moet je het vooral doen!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 13:32
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
En wat dan nog als je de eerste bent? Je hebt het er vast niet met hun over dus dat maakt ook niet uit. Gewoon lekker van genieten. En er is geen leeftijd waarop je hoort te beginnen. Als jij je er goed bij voelt moet je het vooral niet laten. Gewoon blijven doen als je dat wilt, je eigen lichaam verkennen, kijken wat je lekker vind en wat minder/ niet.
Have fun!
Oud 01-06-2012, 17:45
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
wat hebben jouw klasgenoten in vredesnaam te maken met jouw masturbeersessies?
Oud 01-06-2012, 20:24
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Even een tip aan de jongens: knip je nagels voor je gaat vingeren.

Regels voor berichten