![]() |
|
![]() |
Langs de fysio gaan idderdaad. Ik had ook last van me rug en sinds ik door de fysio behandelt ben heb ik nergens meer last van, Mijn huisarts zij tegen mij dat het waarschijnlijk gewoon gekneust was, maar omdat ik tintelingen in me benen gad langs het ziekenhuis gegaan. Het enige wat ze daar testen was of iets gebroken was en zo niet dan mag je weg. Bij de fysio bleek dat me tussenwervelschijven niet goed zaten. En tegen een spier aan zaten.
Mijn punt is, fysio's zijn daar een stuk beter in als de huisarts |
![]() |
|
Wat bedoel je precies met 'kuiltje in de rug'?
Rugpijn is naar, en soms heel moeilijk op te sporen. Als het zo lang aanhoudt, of als het erger aan het worden is zou ik je aanraden om er achteraan te blijven zitten. Ik raad voor rugpijn ook een fysio aan. Die heeft vaak meer ervaring met rugpijn en de oorzaken daarvan. Maar zorg ervoor dat je een goede fysio uitkiest, en dat die je naar tevredenheid helpt.
||
Citaat:
Ik ben langs de fysiotherapeut gegaan en nu moet ik oefeningen doen om mijn hamstring op te rekken. |
![]() |
||
Citaat:
Echter, ik vind 5 a 6 maanden wel erg lang. Heeft de huisarts al een keer een fotootje laten maken van de rug, voor de zekerheid? Als je zo lang last hebt zou ik daar toch wel op aandringen. Veel succes!
||
![]() |
Citaat:
Het kan een hernia zijn |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn in onderrug/flanken Lorelei | 3 | 04-05-2009 16:03 | |