Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2012, 23:12
millyy-
millyy- is offline
Ik kan er niks aan doen, maar elke keer als ik nagellak op m'n nagels heb gesmeerd
knaag ik het er meestal automatisch af en slik het dan ook gelijk door en smeer ik dan weer gelijk nieuwe erop.. en herhaal het weer. klinkt misschien stom en raar :$ maar kan er niks aan doen vindt het gewoon lekker smaken
Heb laatste tijd ook buikpijn enz, maar ik denk niet dat dit hierdoor komt..
Denken jullie dat dit heel schadelijk is voor je lichaam? of valt het toch wel mee
Met citaat reageren
Oud 28-04-2012, 07:56
xxaerxx
xxaerxx is offline
Citaat:
Ik kan er niks aan doen, maar elke keer als ik nagellak op m'n nagels heb gesmeerd
knaag ik het er meestal automatisch af en slik het dan ook gelijk door en smeer ik dan weer gelijk nieuwe erop.. en herhaal het weer. klinkt misschien stom en raar :$ maar kan er niks aan doen vindt het gewoon lekker smaken
Heb laatste tijd ook buikpijn enz, maar ik denk niet dat dit hierdoor komt..
Denken jullie dat dit heel schadelijk is voor je lichaam? of valt het toch wel mee
Ik gebruik elke dag weer andere nagellak dus k heb er wel verstand van en ja het is schadelijk als je hèt doorslikt omdatver een bepaald soort stoffen in zitten die schadelijk zijn dus ee het niet meer
Met citaat reageren
Oud 28-04-2012, 12:59
Verwijderd
he, ik deed dit ook wel is, moet je gewoon bite-ex erover heen doen, kun je wel kopen in drogisterijen e.d dan leer je het super snel af!! Succes!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 18:20
ik,,mij,,mezelf
ik,,mij,,mezelf is offline
ik smeerde er ook bite-ex overheen, maar dat is niet handig als je een beugel hebt

als je denkt dat je hierdoor buikpijn krijgt, dan zou ik als ik jouw was misschien stoppen met nagellak
Met citaat reageren
Oud 29-04-2012, 19:11
Pluis
Pluis is offline
Nagellak is eigenlijk een soort van vloeibaar laagje plastic, en het is dus op de lange termijn niet zo goed voor je om dat op te eten. Je eet bijvoorbeeld ook geen boterhamzakjes, dat is ook ongezond. Dus óf stoppen met het eraf eten, óf geen nagellak meer opdoen. Ik denk overigens niet dat je buikpijn er door verklaard wordt (tenzij je natuurlijk een potje nagellak per week leeg knaagt, dan wordt het een ander verhaal)
Oud 29-04-2012, 19:27
ik,,mij,,mezelf
ik,,mij,,mezelf is offline
als je buikpijn houdt kun je misschien naar de dokter gaan?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 18:48
Selda x
Selda x is offline
Probeer ook niet zo vaak meer naggellak op je nagels te smeren, dan zit er niks meer om op te knagen ! Alvast Succes !! x
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten