Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2001, 19:37
goede_afond
goede_afond is offline
wie weet waar ik mijn huidnavel kan laten weghalen, of kan dat niet. Ik schaam me er echt voor. Mijn navel is een hele bobbel die er uit steekt. please help me.
Oud 07-11-2001, 19:39
Verwijderd
Als het al kan (vast wel) lijkt het me in het ziekenhuis...afdeling plastische chirurgie (serieus bedoeld) ofzo...
Oud 07-11-2001, 19:39
miep
miep is offline
Citaat:
goede_afond schreef:
wie weet waar ik mijn huidnavel kan laten weghalen, of kan dat niet. Ik schaam me er echt voor. Mijn navel is een hele bobbel die er uit steekt. please help me.
ik heb juist 'n vet gat... en ik heb haar rond m'n navel, terwilj ik 'n meisje ben!!!

maar das geen andwoord op je vraag... ik weet het niet. ziet het er echt zo lelijk uit dan???

Oud 07-11-2001, 20:04
goede_afond
goede_afond is offline
ja, het is echt heel erg. Als ik bv ga zwemmen doe ik trek ik mijn zwembroek altijd omhoog zodat ze het niet kunnen zien. En ik ben bang dat meisjes daarop afknappen, en het ziet er echt niet uit zo'n hele bobbel
Oud 07-11-2001, 20:26
Floor k
Floor k is offline
Citaat:
goede_afond schreef:
ja, het is echt heel erg. Als ik bv ga zwemmen doe ik trek ik mijn zwembroek altijd omhoog zodat ze het niet kunnen zien. En ik ben bang dat meisjes daarop afknappen, en het ziet er echt niet uit zo'n hele bobbel
Heel veel mensen hebben zo'n navel. De een heeft een bobbel, de andere een gat. Ik denk dat je het moet accepteren, en ik denk echt niet dat meisjes daar op afknappen, dat zou triest zijn!!!!!
Oud 07-11-2001, 20:50
Verwijderd
Citaat:
goede_afond schreef:
Persoonlijk vind ik een zwembroek opgetrokken tot over een navel meer een afknapper dan een navel die wat uitpuilt oid... Maar moet heel eerlijk zijn dat ik daar niet echt op let op navels, 't gaat me meer om de persoon... Iemand die afknapt op je navel...sorry, maar is dat niet super oppervlakkig (of hoe noem je dat?)...? Als je er wat aan laat doen, dan meot het voor jezelf zijn, en niet omdat een meisje er eventueel op af zou kunnen knappen, want die kant acht ik vrij klein, plus dat het dan wel iemand is die totaal niet verder kijkt dan uiterlijk ed...

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (07-11-2001).]
Oud 08-11-2001, 13:30
The Wanderer
The Wanderer is offline
dat is een redelijk normaal iets. Ik ken iemand die het ook heeft weg laten halen..je krijgt dan een vleesetend middeltje ofzo..eigenlijk hadden ze dat al bij je geboorte moeten doen.
Oud 08-11-2001, 14:11
LovelyOne
LovelyOne is offline
mijn vriendje heeft ook een klein bobbeltje maar niet zo groot...vind t niet erg hoor.
Oud 08-11-2001, 17:07
M@rco
M@rco is offline
Heb ik ook... ik zit er zelf niet mee en als anderen er wel mee zouden zitten is dat hun probleem. M.a.w., ik zou niet weten waarom je je ervoor zou moeten schamen?
Oud 08-11-2001, 17:09
Zorkman
Zorkman is offline
sorry voor mijn beperkte kennis ivm navels
is ne "huidnavel" nu gewoon da da ewa uitpuilt ipv e putjen?
Oud 08-11-2001, 20:30
Alet
Alet is offline
Wat je ook doet, trek iig NIET je zwembroek over je navel heen!
grxx
Oud 08-11-2001, 20:52
Snufje
Snufje is offline
Je kan er idd wat aan laten doen als je dat echt wil. Ga dan ff langs de dokter en die verwijst je wel door. Succes ermee..!!!!!!

Btw: dat haar rond je navel: Ik heb ook hele lichte haartjes iets boven mijn navel. Dat is volgens mij redelijk normaal.
Oud 22-05-2012, 14:21
Verwijderd
als je zo'n navel heb hoef je je er echt niet voor te schamen maar je kan het laten verwijderen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg 353235574_polls_DSCN9602_5953_499159_poll_xlarge_answer_2_xlarge.jpeg (31.4 KB, 28x gelezen)
Oud 22-05-2012, 15:02
Martiño
Martiño is offline
Er is al een naveltopic dat je nota bene zelf hebt geopend. Daarnaast is dit een up van 11 (!) jaar. Dit is echt niet meer relevant.

Regels voor berichten