Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2012, 14:20
Turk February
Turk February is offline
Je gaat een tijdreis maken, naar minimaal vijftig jaar geleden. Je mag niet meer terug. Welke periode kies je, en welke drie boeken neem je mee?
Oud 01-06-2012, 14:31
Martiño
Martiño is offline
Voordat ik iets verzin, mag je invloed uitoefenen op de tijdlijn of word je geacht de tijdlijn te volgen en te conformeren aan de realiteit zoals die op dat moment is?
Oud 01-06-2012, 18:26
Turk February
Turk February is offline
Je mag invloed uitoefenen, daarom mag je ook die boeken meenemen.

Laatst gewijzigd op 01-06-2012 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 14:15
Verwijderd
Als je een topic opent moet het niet te ingewikkeld zijn en niet teveel nadenken vereisen, anders wordt het meestal niks.
Mensen houden vooral van hun mening geven en van ervaringen delen. Als ze er daadwerkelijk moeite voor moeten doen en het vraagt iets van hun fantasie dan hoeft het meestal niet meer.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 14:25
Verwijderd
Middeleeuwen ergens. Vrije natuur, geen pussy-wetten en gewoon lekker onthoofden als je het er niet mee eens bent.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 20:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil personen mee, geen boeken. Maar als het dan toch moet, dan wil ik naar de tijd van vlak voor Columbus uitvaart en dan neem ik de grote Bosatlas mee. Dan verklaren ze me allemaal voor gek tot hij met aardappels terugkomt en dan zeg ik HA HA ZIE JE WEL
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 20:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ga ongeveer 50 jaar terug, naar de VS. En dan neem ik allemaal natuurkundeboeken mee, en dan Nobelprijzen scoren bij de vleet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten