Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2012, 07:38
Verwijderd
Het einde van het jaar is bijna afgelopen. Ik heb vandaag mijn laatste tentamen, heb dan nog twee weken 'les' en dan is het schooljaar voor mij afgelopen. Hoe sta jij ervoor? Kan je overgaan? Moet je er nog heel hard aan trekken om het jaar te halen of is het voor jou al helemaal zeker dat je gewoon overgaat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2012, 14:34
Verwijderd
Ik sta er een stukje slechter voor dan vorige jaar. Dat heeft een simpele reden; ik heb er gewoon geen motivatie en zin meer in. Natuurkunde en scheikunde vind ik ontzettende saaie vakken en Latijn en Grieks is best interessant, maar niet met niet met deze docenten. Verder vind ik 39 uur school per week sowieso een beetje overdreven!

Ik ga sowieso over, dus dat is geen probleem. Ongeacht wat voor cijfers ik haal.

Ik ga van 3 vwo naar 4 vwo. Ik denk dat 3 vwo wel het nou niet moeilijkste, maar wel vervelendste jaar is dat ik tot nu toe heb gehad. Ik heb een super leuke klas, maar de vakken en het aantal uren.. Volgend jaar ga ik weer gewoon goed m'n best doen!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 15:34
Verwijderd
Ik ga wel over van 3 vwo naar 4 vwo, denk ik. Al moet ik daarvoor wel nog een toets inhalen. Maar ik ga naar 4 havo. Ik moet ook nog wel even door de toetsweek komen, maar dat lukt me wel denk ik. Ik wil wel over zijn, maar dat ik zelf de keuze heb gemaakt om maar 4 havo te gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 16:25
Attention
Attention is offline
ik sta voor mijn doen veel te veel 6en maar als ik de toetsweek een beetje goed maak ga ik zonder problemen over
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 15:49
DAH
DAH is offline
Ik sta nu, blijkt, een vier voor wiskunde en ik heb mijn vijven weggewerkt. Ik sta er nog wel erg riskant voor. Een van die vijfen is en 5.5, officieel geen onvoldoende, maar ja... Deze week les en volgende week toetsweek. Ik zet nu nog even alles op alles om overal een zes voor te staan, en het liefst een 5 voor wiskunde.
Oud 12-06-2012, 16:16
quintyy
quintyy is offline
ik ga over
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 17:15
nightrise
nightrise is offline
Ik sta op stemmen,maar dat kan nog positief veranderen als ik in de SE/pw-week goed scoor.
Ik ga btw van 5v naar 6v als ik overga.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 19:05
skinnyho
skinnyho is offline
ik ga sta op twijfelgeval waarschijnlijk ga ik over
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 22:12
Dasherman
Dasherman is offline
Ik sta er zeer goed voor. 8,7 gemiddeld (van alle vakken), dus volgend jaar 4 Gym
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 00:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb mijn propedeuse gehaald en ook de helft van mijn tweedejaarsvakken.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 14:50
Verwijderd
Ik gooi het er ook lekker bij Ik moet nog 1 tentamen maken en mijn propedeuse werkstuk schrijven (daarvoor heb ik nog tot begin augustus, maar de planning is begin juli ) en dan heb ik mijn propedeuse ook binnen. Ik heb mijn Bindend Studie Advies al gehaald, dus dat is geen probleem meer, en voor het vak waar ik nog een tentamen van moet maken staat al een 9 voor 25%. Dus die ga ik wel halen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten