Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh en Duckdonkey, ik weet niet of ik je Caja Cazemier al wel eens heb aangeraden? Haar boeken, zeker de wat oudere, zijn erg de moeite waard. Ik vond Iris en KID-kind en Weerlicht en De eerste keer echt fantastisch. Ze schrijft met heel veel gevoel voor hoe het leven is als je in je puberteit zit en voor welke dingen er dan belangrijk zijn. Het gaat niet alleen om jongens & verliefdheden (zit er ook wel in, hoor) maar vooral ook over de ándere dingen die je tegen kunt komen. Zo gaat Iris over een meisje dat heel veel problemen met haar ouders heeft en daarom uit huis wordt geplaatst en Weerlicht over verliefd worden op een leraar, maar dan zonder cheesy te zijn. Misschien vind je dat ook wel leuk!
|
Wow! Hihi ineens een hele lijst vol met tips! Bedankt allemaal!
@Roosje, Caja Cazemier heb ik wel eens gelezen, KID-Kind vind ik ook erg goed, maar ze heeft ook een aantal boeken die ik toch te standaard vind. Iris klinkt dan wel weer heel goed Thanks!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Tips voor schrijven verhalen? Verwijderd | 19 | 21-08-2010 17:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[TIPS] Leuke boeken voor SE-Literatuur Chris-Verhoeckx | 12 | 26-07-2009 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
tips voor boeken heldine | 9 | 13-03-2004 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Boekbespreking: het kiezen van het boek! Verwijderd | 16 | 11-02-2004 15:14 | |
Algemene schoolzaken |
tips voor boekverslag? lovelyluna | 3 | 24-03-2003 17:05 | |
ARTistiek |
[literatuur] Ik heb tips nodig clubje | 20 | 19-08-2002 23:48 |