Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2012, 22:50
ralph94
ralph94 is offline
Hee,

Ik heb nou al een week, of misschien wel langer, water in me linker oor.

Heb al geschud als een gek, wattestaafje, alles.. Is dit erg? En hoe krijg ik dit weg want vind t echt irritant.

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 06:21
Silvano08
Silvano08 is offline
Volgens mij is het niet heel erg, maar doordat er dus water in je gehoorgang zit hoor je gewoon wat minder goed. Ik denk dat het er snel uit gaat, maar anders even langs de huisarts. Want wie weet is het wel geen water, maar iets anders...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 07:09
Verwijderd
kan een oorontsteking zijn, aardig irritant... zeker zo snel mogelijk naar huisarts toe gaan - als het een oorontsteking is ben je er met de goede oordruppels ook gelijk binnen 1-3 dagen af
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 08:20
ralph94
ralph94 is offline
Oke bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 11:37
Pluis
Pluis is offline
Waarschijnlijk zit je oor gewoon vol met nat oorsmeer. Even uit laten spuiten bij de huisarts en klaar.
Oud 19-06-2012, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het niet heel erg, maar doordat er dus water in je gehoorgang zit hoor je gewoon wat minder goed. Ik denk dat het er snel uit gaat, maar anders even langs de huisarts. Want wie weet is het wel geen water, maar iets anders...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 16:19
Verwijderd
Neem aan dat het er nu al uit is, maar ik heb het na zwemmen ook altijd. Enige wat bij mij helpt, is op je zij op bed gaan liggen en dan met of zonder kussen vrij hard met je oor op het bed/kussen "rammen" na tijdje loopt het er dan uit. Ik kan niet garanderen dat je er geen hoofdpijn van krijgt, maar gewoon niet TE wild doen.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 13:24
eenmeisje...
eenmeisje... is offline
je moet je hoofd kantelen zodat het oor met water erin naar beneden staat. als het je linker oor is doe je je rechter been omhoog en bij je rechter je linker en springen maar! dat werkt altijd bij mij
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Neem aan dat het er nu al uit is, maar ik heb het na zwemmen ook altijd. Enige wat bij mij helpt, is op je zij op bed gaan liggen en dan met of zonder kussen vrij hard met je oor op het bed/kussen "rammen" na tijdje loopt het er dan uit. Ik kan niet garanderen dat je er geen hoofdpijn van krijgt, maar gewoon niet TE wild doen.

Succes!
Citaat:
je moet je hoofd kantelen zodat het oor met water erin naar beneden staat. als het je linker oor is doe je je rechter been omhoog en bij je rechter je linker en springen maar! dat werkt altijd bij mij
HAHA!

Bij het ene zie ik een doorgedraaid iemand voor me en bij het andere ook, maar dan in de vorm van een indianendansje.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 15:34
Verwijderd
Citaat:
HAHA!

Bij het ene zie ik een doorgedraaid iemand voor me en bij het andere ook, maar dan in de vorm van een indianendansje.
Ja mijn methode is niet geschikt voor op youtube idd.. Ziet er niet uit.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 22:14
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
houdt je neus en mond dicht, en dan blazen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 22:28
Verwijderd
Citaat:
houdt je neus en mond dicht, en dan blazen
Zo gaat het water er echt niet uit hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 22:38
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
jawek quinty, en de druk ook
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 22:49
Verwijderd
Citaat:
jawek quinty, en de druk ook
Als je dat een paar keer doet, krijg je juist meer druk en last van je oren, ik spreek uit ervaring.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 23:19
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
ja, maar dus ni te hard, ja, ik spreek ook uit ervaring -.-'
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 08:42
Pluis
Pluis is offline
Jongens, als je je neus en mond dichtdoet en blaast, dan blaas je via je buis van eustachius lucht in je middenoor. Hierdoor komt je trommelvlies net een beetje boller te staan. Het water dat in je oor zit, zit juist aan de andere kant van je trommelvlies. Dat blaas je er daarmee niet uit, maar het kan wel dat je doordat je trommelvlies net iets anders staat dat je het geklots van het water minder hoort.

Regels voor berichten