Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is ook moeilijk omdat ze me beste vriendin is en weet ik dus echt bijna alles van der, meestal begin ik een gesprek op wats app en zij niet, ik heb beetje gevoel dat ik irritand daardoor word dus praat nu weinig via wats ap tenzij ik een reden heb, iemand nog tips om een beetje te flirten?
|
![]() |
|
Ik zie niet in waarom je het contact zou verbreken... Jij bent toch ook haar beste vriend? Kijk ook even naar haar gevoelens, je zou haar ontzettend veel pijn kunnen doen door het contact te verbreken.
Ik zou het ook gewoon zeggen, want meiden waarderen eerlijkheid, en mocht ze je niet op die manier zien, ze zeggen dat vrouwen hun gevoelens snel kunnen veranderen. Persoonlijk zou ik me gevleid voelen als m'n beste vriend zou zeggen dat hij me leuk vond, en ook al vind ik hem niet op die manier leuk, ik zou daarom nog niet m'n vriendschap met hem verbreken. Hij blijft m'n beste vriend, en ook al is het in het begin misschien wat raar in het begin, mijn vriendschap met hem is me ook veel waard. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-06-2012 om 18:26. Reden: Oops, typo. :D |
![]() |
||
Citaat:
TRAP ER NIET IN!!! Ik heb exact hetzelfde als jij meegemaakt nog maar heel kort geleden en het is géén pretje. Wacht gewoon tot je verliefdheid weer weg gaat dat gaat vanzelf is bij mij ook gebeurd, tuurlijk vind ik haar nog leuk zoals jij ook al beschreef maar "leuk vinden" is niet genoeg om met iemand iets te krijgen. |
![]() |
|
Tsjonge, wat ben je bitter, Rikje18. Dat jij nou een blauwtje hebt gelopen wil nog niet zeggen dat het bij iedereen zo loopt.
Je hoeft natuurlijk niet letterlijk tegen haar te zeggen dat je haar leuk vindt, je kan het ook impliciet duidelijk maken door te zorgen dat jullie eens in een situatie komen waar je haar kan knuffelen en dan ook nog eens zou kunnen zoenen. Misschien wil ze dat dan niet, maar dan heb je in elk geval niet al je gevoelens al voor haar uitgespeld, dat scheelt misschien nogal in hoe ongemakkelijk het daarna zou kunnen worden tussen jullie.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarom is de kans ook groot dat hem mijn verhaal ook overkomt, hij kan het best proberen maar dan moet hij maar hopen dat die vriendin een vergevend type is. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Help, ik vind een goede vriendin leuk lucade2210 | 4 | 05-05-2011 10:52 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met de ex van mijn beste vriendin...? Lyouknow | 4 | 15-01-2010 11:29 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met de ex van mijn beste vriendin...? Lyouknow | 8 | 04-01-2010 19:35 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
zijn beste vriendinnen (pas op, een lang lang verhaal) endless nightmare | 10 | 02-10-2003 21:02 | |
Liefde & Relatie |
de broer van mn beste vriendin lekkerrr | 10 | 27-06-2002 21:43 |