Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2012, 15:33
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
Hee allemaal,
Ik ben erachtergekomen datik mijn beste vriendin leuk vind.
Ditvind ik verschrikkelijk omdat we echt veel lol samen hebben en ik ben bang om dat te verpesten, kan iemand mij hierbij helpen?
Ik denk niet dat zij mij leuk vind.
Groet ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2012, 15:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 15:51
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
Met haar? Dat doe ik liever niet, dan zeg ik maar niets en wacht ik tot het over gaat maar ze is echt super leuk
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 15:52
Daantjer
Daantjer is offline
Die shit gaat niet over als je haar nog vaak ziet. Ergo, contact verbreken of het gewoon zeggen.
Oud 17-06-2012, 16:52
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Hoe oud ben je?

Je hoeft echt het contact niet te verbreken hoor, misschien zou je tegen haar kunnen zeggen dat je haar heel leuk vind en als ze jouw dan niet op dezelfde manier leuk vindt kun je zeggen dat je hoopt dat de vriendschap er niet onder zal lijden en dat je het gezellig vindt en haar niet kwijt wilt etc.
Oud 17-06-2012, 18:19
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Contact verbreken.
Inderdaad. Zo kan er niets verkeerds gebeuren. Wanneer zij contact opzoekt is het goed, dan weet je dat ze je ook leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 04:16
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zou het contact niet verbreken, het is je beste vriendin.. Maar het is wel zo dat als je haar blijft zien ook je gevoelens voor haar waarschijnlijk zullen blijven, het lijkt me beter als je gewoon eerlijk tegen haar bent en daarna kijkt hoe het afloopt..
En dan zegt ze: "Nee sorry, ik heb geen gevoelens voor je." en dan wordt het ongemakkelijk, krijg je opgelaten situaties, wil zij opeens minder contact (want trust me: het is niet leuk om steeds heel veel om te gaan met iemand van wie je weet dat hij iets van je wil), voelt hij zich steeds kutter, en gaan ze alsnog het contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 16:56
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
^ true story i think
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 17:05
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
Het is ook moeilijk omdat ze me beste vriendin is en weet ik dus echt bijna alles van der, meestal begin ik een gesprek op wats app en zij niet, ik heb beetje gevoel dat ik irritand daardoor word dus praat nu weinig via wats ap tenzij ik een reden heb, iemand nog tips om een beetje te flirten?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 16:01
brocoliboy
brocoliboy is offline
ben je zelf man of vrouw?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 16:53
WhiteBlossom
WhiteBlossom is offline
Ik zie niet in waarom je het contact zou verbreken... Jij bent toch ook haar beste vriend? Kijk ook even naar haar gevoelens, je zou haar ontzettend veel pijn kunnen doen door het contact te verbreken.
Ik zou het ook gewoon zeggen, want meiden waarderen eerlijkheid, en mocht ze je niet op die manier zien, ze zeggen dat vrouwen hun gevoelens snel kunnen veranderen. Persoonlijk zou ik me gevleid voelen als m'n beste vriend zou zeggen dat hij me leuk vond, en ook al vind ik hem niet op die manier leuk, ik zou daarom nog niet m'n vriendschap met hem verbreken. Hij blijft m'n beste vriend, en ook al is het in het begin misschien wat raar in het begin, mijn vriendschap met hem is me ook veel waard.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 17:16
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zie niet in waarom je het contact zou verbreken... Jij bent toch ook haar beste vriend? Kijk ook even naar haar gevoelens, je zou haar ontzettend veel pijn kunnen doen door het contact te verbreken.
Ik zou het ook gewoon zeggen, want meiden waarderen eerlijkheid, en mocht ze je niet op die manier zien, ze zeggen dat vrouwen hun gevoelens snel kunnen veranderen. Persoonlijk zou ik me gevleid voelen als m'n beste vriend zou zeggen dat hij me leuk vond, en ook al vind ik hem niet op die manier leuk, ik zou daarom nog niet m'n vriendschap met hem verbreken. Hij blijft m'n beste vriend, en ook al is het in het begin misschien wat raar in het begin, mijn vriendschap met hem is me ook veel waard.
Maar zou je het wel begrijpen als jouw beste vriend in zo'n geval (tijdelijk) het contact zou willen verbreken omdat het te moeilijk/pijnlijk is voor hem om steeds bij je in de buurt te zijn?

Laatst gewijzigd op 21-06-2012 om 18:26. Reden: Oops, typo. :D
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 18:18
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
Heey,
Ik denk dat ze mij Ook een beetje leuk vind.
Ik durf het haar alleen niet te vragen
Morgen is schoolfeest dus.....
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 18:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waarom denk je dat?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 20:18
Boeitjouwwat
Boeitjouwwat is offline
Omdat ze me vaker opzoekt, ik de enige jongen ben die ze knuffelt, en dat soorts hit, weet het niet zeker
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 22:23
Hippie :peace:
Hippie :peace: is offline
Dat komt toch doordat jij haar beste vriend bent of?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 03:06
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Omdat ze me vaker opzoekt, ik de enige jongen ben die ze knuffelt, en dat soorts hit, weet het niet zeker
MAN! WTF! Heey luister dit heb ik allemaal nog maar kort geleden meegemaakt en er stonden meerdere topics erover op dit forum, vertel het haar NIET! echt niet doen! Het kan ook lijken alsof ze jou ook leuk vind maar vaak is dat niet zo die gedachte ontwikkel je alleen omdat je erg close met haar ben. Ik was/ben ook de enige jongen waarmee een meisje die ik ken en waarvan ik dacht dat ze op me was waarmee dat meisje knuffelde maar dat is niet omdat ze me leuk vind dat is iets anders géén flauw idee maar in ieder geval ik zou er echt niet intrappen hoor ik ben die fout al begaan en het verneukt een hele hoop, al zegt ze "Ik weet het niet" dan is het eigenlijk al gewoon nee maar wil ze je niet beledigen en ze zal je ook sneller afwijzen omdat je haar beste vriend ben en ze wil dus ook niet dat die vriendschap verbreekt en zelfs als je wat met haar zou krijgen loopt dat snel mis want op een gegeven moment kan het zo gaan lopen dat ze gaat twijfelen of ze wel echt van je houd en een andere jongen ontmoet die leuker is dan jij.

TRAP ER NIET IN!!!

Ik heb exact hetzelfde als jij meegemaakt nog maar heel kort geleden en het is géén pretje.
Wacht gewoon tot je verliefdheid weer weg gaat dat gaat vanzelf is bij mij ook gebeurd, tuurlijk vind ik haar nog leuk zoals jij ook al beschreef maar "leuk vinden" is niet genoeg om met iemand iets te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 10:17
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Tsjonge, wat ben je bitter, Rikje18. Dat jij nou een blauwtje hebt gelopen wil nog niet zeggen dat het bij iedereen zo loopt.

Je hoeft natuurlijk niet letterlijk tegen haar te zeggen dat je haar leuk vindt, je kan het ook impliciet duidelijk maken door te zorgen dat jullie eens in een situatie komen waar je haar kan knuffelen en dan ook nog eens zou kunnen zoenen. Misschien wil ze dat dan niet, maar dan heb je in elk geval niet al je gevoelens al voor haar uitgespeld, dat scheelt misschien nogal in hoe ongemakkelijk het daarna zou kunnen worden tussen jullie.
Oud 23-06-2012, 12:48
Volk
Volk is offline
Vertel het haar. Een beetje goede vriendschap overleeft zoiets wel. Ook als blijkt dat het niet wederzijds is en jij even het contact moet verminderen om over haar heen te komen. Zolang je niet blijft hopen op meer dan ze je wil geven komt het wel goed.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 12:49
Volk
Volk is offline
Citaat:
Tsjonge, wat ben je bitter, Rikje18. Dat jij nou een blauwtje hebt gelopen wil nog niet zeggen dat het bij iedereen zo loopt.

Je hoeft natuurlijk niet letterlijk tegen haar te zeggen dat je haar leuk vindt, je kan het ook impliciet duidelijk maken door te zorgen dat jullie eens in een situatie komen waar je haar kan knuffelen en dan ook nog eens zou kunnen zoenen. Misschien wil ze dat dan niet, maar dan heb je in elk geval niet al je gevoelens al voor haar uitgespeld, dat scheelt misschien nogal in hoe ongemakkelijk het daarna zou kunnen worden tussen jullie.
Ik vind iemand die mij probeert te zoenen vele malen ongemakkelijker dan iemand die mij vertelt dat hij me leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 18:07
Verwijderd
Vrouwen kunnen zo gemeen zijn, lol. Een jongen als "beste vriend" nemen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 18:26
Volk
Volk is offline
Citaat:
Vrouwen kunnen zo gemeen zijn, lol. Een jongen als "beste vriend" nemen.
Dat is gemeen omdat?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2012, 22:51
Verwijderd
De jongen die het probleem voorlegt ondervindt nu de "omdat".
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 02:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
De jongen die het probleem voorlegt ondervindt nu de "omdat".
Ja, want elke jongen die beste vrienden wordt met een meisje, wordt verliefd op haar.
Oud 24-06-2012, 21:45
Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:

Elke soort van leuk vinden heeft zo wel zijn verhaal, en eigenlijk maakt iedereen elkaars verhaal wel een keer mee er zijn tegenwoordig amper nog bijzondere verhalen.
Daarom is de kans ook groot dat hem mijn verhaal ook overkomt, hij kan het best proberen maar dan moet hij maar hopen dat die vriendin een vergevend type is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2012, 22:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik vind iemand die mij probeert te zoenen vele malen ongemakkelijker dan iemand die mij vertelt dat hij me leuk vindt.
Ik ging er dan ook eigenlijk vanuit dat er nog wel wat vooraf zou gaan voor hij meteen zou proberen haar te zoenen en ze van tevoren ook wel genoeg gelegenheid heeft om haar grenzen duidelijk te maken.
Oud 25-06-2012, 04:15
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Elke soort van leuk vinden heeft zo wel zijn verhaal, en eigenlijk maakt iedereen elkaars verhaal wel een keer mee er zijn tegenwoordig amper nog bijzondere verhalen.
Daarom is de kans ook groot dat hem mijn verhaal ook overkomt, hij kan het best proberen maar dan moet hij maar hopen dat die vriendin een vergevend type is.
Wat heeft vergevingsgezindheid er in godsnaam mee te maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten