Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Toen ik hem ermee confronteerde zei hij dat het nog lastig voor mij ging worden als ik dingen als deze al lastig vond om mee om te gaan. Maar het lijkt mij onjuist wanneer je zulke smsjes krijgt. Het lijkt mij dat er dan iets niet goed is afgesloten tussen hem en zijn ex(en). Bovendien ontdekte ik gelijktijdig met die smsjes dat zijn verzonden berichten verwijderd waren terwijl dit eerst niet het geval was. Duidelijk dus dat ik iets niet mocht lezen. Verder chat hij op camsites (waar ik hem ook van ken, maar dat terzijde) naar eigen zeggen om een date te vinden voor vriend Y. Vandaag is hij in stad C om 'mee te gaan' naar een date voor vriend Y. Dit in combinatie met het idee dat ik gisteren ineens niet meer mocht blijven slapen omdat vriend Y langskwam. Hij gaf echter geen reden aan waarom ik niet mocht blijven slapen, het kon gewoon niet. En vandaag dus samen naar die date. Ik heb het vage idee dat er dingen achter mijn rug om gebeuren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou het al hebben uitgemaakt door het verhaal in de OP. Maar nu met de rest van dit verhaal erbij snap ik niet dat je überhaupt nog bij hem bent.. Dumpen die handel. Serieus. |
![]() |
||
Citaat:
|
Hee allemaal,
Bedankt voor jullie reacties. Ik loop er al de hele dag over te malen en daarom is het fijn dat jullie meedenken. Ik herinner me net dat hij gisteren zei dat 'het morgen een lange dag zou worden (vandaag dus) en dat hij onrustig sliep met mij naast zich'. Ik vroeg waarom het een lange dag zou worden en hij zei dat hij immers naar stad C moest voor die date. Ik vroeg wat daar zo vermoeiend aan was gezien de date niet voor hem bedoeld was en hij zei: als ik werk, dan doe ik iets. als ik niet werk, doe ik niets. en dat is nog vermoeiender. Dit snapte ik niet en ik zei: vandaag doe je ook niets, maar vannacht heb ik toch naast je gelegen. En dat is dan weer anders, zei hij. Dit is een typisch voorbeeld van een conversatie tussen ons, of eerder een discussie. Zo eentje waar je niet uitkomt en die zo vaag is dat het frustrerend is. Goed. Ik zal nog goed moeten nadenken over wat ik nu ga doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk je heel erg tegen hem op ofzo dat je nog steeds bij hem bent? Heb je geen zelfrespect? Aan je verhaal is te zien dat hij je totaal niet respecteert en jou steeds voorliegt. Wat de fuck moet hij bij die date van een vriend van hem? Wat een superslecht excuus, het lijkt er wel op alsof hij het erom doet
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik spreek ook maar uit mijn eigen ervaring. Zo zou ik in ieder geval niet met mijn vriendin omgaan. In tegendeel zelfs. Wat jullie nu 'doen' kan ik lastig als relatie zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent echt naïef bezig als je nog denkt dat het wel goed zit. |
![]() |
||
Citaat:
Dat zijn allemaal al feiten. Als je serieus denkt dat hij jou letterlijk gaat vertellen dat hij vreemd gaat of zo, dan denk ik dat je wel eens zwaar teleurgesteld gaat worden, want hij heeft nu al in de gaten dat jij toch wel rond blijft hangen zodra hij een leuk verhaal ophangt en niet echt "de feiten" weet. En even iets anders: denk je niet dat (los van de rest van dit verhaal) het complete gebrek aan vertrouwen dat jij nu hebt, de achterdochtigheid en de twijfels, er samen al voor zorgen dat dit überhaupt nooit meer goed komt? Want als ik mijn vriend niet zou vertrouwen (zoals jij nu) dan had het in principe niet eens meer uitgemaakt of hij daadwerkelijk liegt of vreemd gaat of andere dingen achter mijn rug om doet.. zonder vertrouwen is het sowieso over. |
![]() |
|
Zelfs als ik hem aan een stevig gesprek zou willen onderwerpen krijg ik daar nog de kans niet voor gezien hij zijn telefoon al sinds gisteren niet meer beantwoord... ik zou zo graag geloven dat er niets aan de hand is. Voor hetzelfde geld was hij inderdaad mee met een vriend voor zijn date om hem te steunen en doet hij niets verkeerd. Ik wil het zo graag geloven. Wat als ik hem vals beschuldig? Vriend Y weet van mijn bestaan af en hij kent me zelfs een beetje, dan zou hij toch niet toelaten dat mijn vriend waar hij bij is met een ander gaat? Dat is toch irrationeel?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij ben je supernaïef ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Dat je het nog niet inziet, allemachtig
![]() Ik zou hem sms'en dat het uit is. Gewoon, omdat het kan. Hij geeft er toch niks om.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
dus dit doen dan maar Citaat:
|
Zelfs als die knul je niet belazert, gedraagt hij zich dan op een manier waar jij gelukkig van wordt? Zo'n knul ben je beter kwijt dan rijk.
Hoe pak je dat aan? Ik heb het idee dat het hem niet zo veel zou kunnen schelen, ik zou als ik jou was gewoon tegen hem zeggen dat ie zich gedraagt als een laffe hond en jij wel beter verdient en het dus uitmaakt. Als hij z'n telefoon niet eens opneemt verdient ie al niet meer dan een SMSje om te laten weten dat je het uitmaakt, dus je kan in dat opzicht weinig fout doen.
||
Citaat:
Als ik hem face to face wil spreken zal ik eerst naar B moeten afreizen en ik weet niet of ik daar de moeite en het geld in in wil investeren. Ik wil enkel antwoord op één vraag en dat is waar en met wie hij gisteren heeft uitgehangen, maar zoals jullie ook al zeggen kan ik daarnaar verlangen tot ik een ons weeg. Ik twijfel tussen geen contact meer met hem zoeken of to the point zeggen dat het uit is. Ik denk dat het een grotere 'straf' is als ik geen contact meer zoek omdat ik altijd degene ben die contact zoekt. Misschien dat hij uiteindelijk zelf iets zal vertellen. |
![]() |
||
Citaat:
Samen mee met een vriend om een date te zoeken, lamenielache.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik maak nu overigens een pak nizza kokoskoekjes soldaat, anyone? ![]() |
![]() |
|
Als ik jou was zou ik hem gewoon zeggen dat het uit is, via sms of een voicemail als ie verder niet te bereiken is. Niet te veel moeite in steken. Is misschien eerlijker dan hij verdiend heeft, maar het is gewoon voor jou dan ook duidelijker en dan kun je het meteen af gaan sluiten en door met je leven. Als je alleen maar geen contact gaat zoeken hoop je waarschijnlijk stiekem ook nog dat ie je toch gaat missen en wel weer contact zoekt. Kun je het beter meteen dumpen en er klaar mee zijn.
|
In mijn vorige relatie ben ik ook degene geweest die knopen doorgehakt heeft door het uit te maken (daar waren dingen ook niet in de haak) en ik vind het naar dat ik het vuile werk moet opknappen door het uit te maken. Waarom is het voor hem zo moeilijk om mij de waarheid te vertellen op een heldere en duidelijke manier zodat ik daar vervolgens mij conclusies uit kan trekken? Heeft één van jullie wel eens in een vergelijkbare situatie gezeten?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
"Het vuile werk"? Het is nooit leuk om het uit te maken, maar blijkbaar wil je niet hard genoeg van je vriend af. Als je echt van hem af zou willen (en dat zou je moeten willen in deze situatie, wat een achterlijke hork), zie je het niet als het vuile werk maar iets dat ervoor zorgt dat je eindelijk weer een beetje normaal kunt gaan functioneren ipv je druk heoven te maken over of je vent zijn ranzige poten wel thuis houdt. Het vuile werk... Ik snap niet dat je het zo kunt zien.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat betekent trouwens niet dat je helemaal ongelijk hebt hoor, want waar de TS zich druk om moet maken is dat ze eindelijk van die gast af kan zijn. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mjuh. Ik weet dat dat gebeurt en vind het eigenlijk gewoon bijzonder schofterig, ben van mening dat iedereen dan gewoon ballen moet kweken en moet melden dat het over is. Dat over andere situaties. In geval van de TS ben ik van mening dat ze blij mag zijn dat ze van hem af is en zou ik hem met alle plezier dumpen. Dat hij dan ook maar ergens in de goot gaat liggen ofzo, wat denktie zich wel niet. Ik snap niet zo goed dat je je als eerste zo laat behandelen en ten tweede ook nog niet gewoon recht in zijn gezicht wil zeggen dat je hem zat bent. Ik zou er geloof ik heel veel voldoening uit halen om hem te vertellen dat ik me niet zo laat behandelen en wat voor achterlijke lul hij dan wel niet is enzo. Maargoed. Dat ben ik wel weer
![]() |
![]() |
|
Ik kan jullie beide goed volgen in jullie idee over het uitmaken maar ik vind inderdaad dat ik nu degene ben die de relatie op zijn kop gaat zetten door mijn (sterke) vermoedens van vreemdgaan naar buiten te brengen. Probleem is dus dat ik niet naar hem toe ga omdat hij zo'n 100 km verderop woont en bovendien niet weet of ik mij wel tegen hem weet te verdedigen omdat hij al mijn beweringen met één argument vaak van de tafel kan schuiven. Ik zal dus moeten bellen maar meneer neemt zijn telefoon niet op en ik zal dus moeten wachten. Al heb ik misschien nog wel veel meer zin om naar hem toe te gaan en een flinke scene te schoppen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En hij kan jouw argumenten niet "van de tafel schuiven". Het enige dat hij doet is een lulverhaal bedenken en dan doen alsof jij gek bent. Manipuleren heet dat en daar ben je (als het goed is) niet van gediend. ![]() Als hij morgen nog niet opneemt moet je hem gewoon een e-mail sturen of een sms. Want hij maakt het je gewoon onmogelijk om het op een "fatsoenlijke" manier uit te maken (niet dat hij dat überhaupt verdient ![]() |
![]() |
|
ik weet niet hoe oud je bent, maar lijkt me toch echt duidelijk dit.
Spreek gewoon ze voicemail in, als hij echt ze best wil doen dan neemt hij vast contact op. maar hou de eer aan jezelf en zoek een vriend die wel om je geeft.
|
Allright. Ik ben zeventien en word over 2 weken achttien, om de vraag van Bierkoning maar even te beantwoorden. Ik denk dat we nu wel genoeg hebben gebakkeleid over dit onderwerp dus ik zal jullie er verder ook niet meer mee vervelen
![]() ![]() |
![]() |
|
we zijn blij dat je voor jezelf kiest en hem lekker achter je laat. Het klinkt in ieder geval niet echt vriendelijk en eerlijk tegenover jou. Maar we kennen natuurlijk alleen maar jou verhaal
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar inderdaad, mooi dat je het kunt afsluiten en dan kom je vanzelf een jongen tegen die niet zo'n lul is. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |