Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2012, 22:29
C-REAL
C-REAL is offline
Hallo iedereen,

Ik heb van mezelf een behoorlijk lichte huid, een beetje spook-wit, en mijn probleem is eigenlijk dat het moeilijk is daar een passende foundation/BB cream/wat dan ook bij te vinden. Bij foundation zie ik eigenlijk altijd dat de lichtste die er van de bekende merken bij het Kruidvat verkocht worden voor mij alsnog te donker zijn. Niet dat het heel erg opvalt, maar ik kan wel zien dat ik eigenlijk een nog lichtere kleur nodig heb.

Dus heeft iemand een bepaald merk en/of product aan te raden? Zal wel fijn zijn. Misschien is er online ergens iets te koop? Zeg het maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2012, 22:48
Verwijderd
Eh, zelf mengen? En anders even bij MAC vragen in de Bijenkorf?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 13:43
synthetisch
synthetisch is offline
dan moet je je even iets laten aansmeren bij de ici paris. die testen dan wat foundation op je kaaklijn.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 12:29
Vice
Vice is offline
Sowieso niet online kopen, maar eerst zelf testen. Het is wel zo dat de duurdere merken vaak meerdere tinten hebben, waaronder heel licht.
Oud 23-07-2012, 01:06
Verwijderd
Heb zelf ook een lichte huid en met huismerken kom je inderdaad meestal niet uit omdat de lichtste tint al te donker is. Ik gebruik L'oreal Treu Match foundation in de tint ivory rose en die past wel goed bij mijn huid. Het is ook fijn spul, je hebt niet zoveel nodig en het voelt lekker zacht op je huid.

http://media.photobucket.com/image/l...RoseIvory2.jpg

De DA of Etos hebben vaak ook een groter aanbod dan de kruidvat
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 18:14
C-REAL
C-REAL is offline
Zal donderdag eens een kijkje nemen bij de Bijenkorf en de Ici als ik weer in de grote stad ben. Eens kijken of er iets tussen zit.

Die van L'oreal ken ik overigens wel, alleen nooit geprobeerd. Ook maar kijken of ik daar ergens een tester van kan vinden dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten