Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2009, 22:22
Verwijderd
Hi!
Ik probeer dus een jongen te krijgen... Maar ik weet nooit wat hij nou mooi vind van kleding. Zouden jullie kunnen vertellen wat jullie mooi vinden jongens? Want dan kan ik eens een goede outfit gaan kopen! Deze dingen wil ik graag weten:

1) Wat voor kleur?
2) Kort lang middel?
3) Beetje bloot of helemaal bedekt?

Ja en het is waar wat jullie nu denken, ik schaam me dood dat ik dit vraag...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2009, 22:46
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Eh, kleding die bij je past en waar je je fijn in voelt? Iedere jongen vind wat anders leuk staan net zoals elke jongen een ander karakter leuk vind. Ik neem aan dat je met een jongen wil die jou leuk vind met het karakter wat erbij hoort etc. Kleed je er dan ook naar.

Er goed verzorgt uitzien kan op tich manieren, hoe moeten wij dat adviseren?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Eh, kleding die bij je past en waar je je fijn in voelt? Iedere jongen vind wat anders leuk staan net zoals elke jongen een ander karakter leuk vind. Ik neem aan dat je met een jongen wil die jou leuk vind met het karakter wat erbij hoort etc. Kleed je er dan ook naar.

Er goed verzorgt uitzien kan op tich manieren, hoe moeten wij dat adviseren?
Nou, gwn wat jij persoonlijk leuk vind staan of zo...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 22:57
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Nou, gwn wat jij persoonlijk leuk vind staan of zo...
Dus mocht ik nou een jongen zijn en ik vind rood krullend haar erg mooi. Graag lang. Alleen korte rokjes leuk en gekleurde vestjes.

Dan ga jij je dus zo kleden en het godsonmogelijke verrichten om lang krullend rood haar te krijgen omdat die ene persoon dat leuk vind, terwijl je daarzelf toch niet zozeer van gecharmeerd bent? En wellicht vind je de jongeheer zelf in kwestie toch ook niet zo spetterend?

Of iedereen vind hier totaal wat anders leuk, en dan?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Dus mocht ik nou een jongen zijn en ik vind rood krullend haar erg mooi. Graag lang. Alleen korte rokjes leuk en gekleurde vestjes.

Dan ga jij je dus zo kleden en het godsonmogelijke verrichten om lang krullend rood haar te krijgen omdat die ene persoon dat leuk vind, terwijl je daarzelf toch niet zozeer van gecharmeerd bent? En wellicht vind je de jongeheer zelf in kwestie toch ook niet zo spetterend?

Of iedereen vind hier totaal wat anders leuk, en dan?
Nee, dan maak ik uit alle dingen die anderen leuk vinden ff een soort van samenstelling, en aangezien ik zelf al lang, rood en krullend haar heb, hoef ik daar niks meer aan te veranderen...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 23:11
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Nee, dan maak ik uit alle dingen die anderen leuk vinden ff een soort van samenstelling, en aangezien ik zelf al lang, rood en krullend haar heb, hoef ik daar niks meer aan te veranderen...
Bofkont
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 23:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Zeggen wat je mooi vindt, werkt niet. Uiteindelijk ben je het mooiste als je iets aan hebt dat aan de volgende voorwaarden voldoet:
1) Een model dat je staat
2) Een kleur die je staat
3) Een kledingstuk waar je je prettig in voelt

Een ex van mij vond bijvoorbeeld knalrode lippenstift heel erg mooi.. en vroeg mij ook af en toe om dat op te doen. Ik bleef maar nee zeggen want ik wist dat dat mij niet stond.. maar hij bleef maar vragen. Dus op een dag heb ik het op gedaan... Daarna vroeg hij er nooit meer om. Maw: Draag wat je goed staat, niet wat een ander in theorie mooi vindt.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 23:57
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Nee, dan maak ik uit alle dingen die anderen leuk vinden ff een soort van samenstelling, en aangezien ik zelf al lang, rood en krullend haar heb, hoef ik daar niks meer aan te veranderen...
Oh, en al die jongens die van blond houden dan? En die jongens die van zwart houden dan? En die jongens die van meisjes houden die zich kleden in kleding waar ze zich goed in voelen dan? Je gaat jezelf alleen belachelijk maken als je niet draagt wat je zelf mooi vind staan. De meeste jongens knappen zelfs af op meisjes die klakkeloos opvolgen wat wildvreemden ze vertellen zonder zelf een mening te hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 06:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn ex zag me liever in een strakke spijkerbroek dan in een rokje. Tsja, meningen verschillen. Maar in het algemeen kunnen mannen een outfit waarderen waarin je figuur mooi uitkomt. Dat kan een rokje zijn (zowel kort als lang) of een spijkerbroek (zowel strak als ietwat losser). Gewoon nonchalant, casual en niet te sexy of hoerig. Dat kan dus wel een decolleté zijn, maar niet te diep!! Trek gewoon kleren aan waar jij je fijn en sexy in voelt
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 07:17
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
ik zie het liefst dat mijn toekomstige ex een skinny draagt, en voor de rest moet het haar gewoon echt staan, ik kijk niet naar de kleding, maar vooral naar de persoon zelf. Als je je namelijk niet lekker voelt in wat je draagt staat het je toch niet
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 10:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Zeggen wat je mooi vindt, werkt niet. Uiteindelijk ben je het mooiste als je iets aan hebt dat aan de volgende voorwaarden voldoet:
1) Een model dat je staat
2) Een kleur die je staat
3) Een kledingstuk waar je je prettig in voelt
beter dan dat kan ik het niet zeggen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 17:48
MissKim
Avatar van MissKim
MissKim is offline
Citaat:
ik zie het liefst dat mijn toekomstige ex een skinny draagt, en voor de rest moet het haar gewoon echt staan, ik kijk niet naar de kleding, maar vooral naar de persoon zelf. Als je je namelijk niet lekker voelt in wat je draagt staat het je toch niet
Mmmm, een toekomstige ex??

En ik denk inder daad ook dat jongens het mooier vinden, als je je kleed wie je bent, en als je je prettig bij voelt. En uiteindelijk draait het ook om het innerlijk!
xx
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 20:30
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Het maakt niet wat je aantrekt, mannen geven niet om kleding. Dat er nog maar één jongen in dit topic heeft gereageerd, zegt al genoeg.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 21:00
voussavez?
Avatar van voussavez?
voussavez? is offline
Dat is toch compleet verschillend voor iedereen. Soms draagt een meisje een bepaald kledingstuk maar staat het haar voor geen meter, maar staat het bij een ander meisje geweldig. Het ligt ook allemaal aan de uitstraling die je hebt.
__________________
ceci n'est pas une signature
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 21:00
Verwijderd
Volgens mij maakt het inderdaad niet uit wat je aanhebt, als het maar een keertje uitgaat.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 21:01
voussavez?
Avatar van voussavez?
voussavez? is offline
Citaat:
Het maakt niet wat je aantrekt, mannen geven niet om kleding. Dat er nog maar één jongen in dit topic heeft gereageerd, zegt al genoeg.
Ik geef wel om kleding, maar met mate. Ik vind, zoals gezegd, de uitstraling veel belangrijker. Het maakt me niet heel veel uit wat een meisje draagt, als het maar enigszins vrouwelijk is en niet te ordinair.
__________________
ceci n'est pas une signature
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Het maakt niet wat je aantrekt, mannen geven niet om kleding. Dat er nog maar één jongen in dit topic heeft gereageerd, zegt al genoeg.
Nja da's niet waar, maar het is meer dat mensen daar vaak tamelijk onbewust op reageren, omdat je kleding toch best veel uitstraalt. Als jij er als een hippie bij loopt, trek je gemiddeld genomen andere jongens aan dan wanneer je strak de laatste mode volgt. En natuurlijk is er overlap en maakt het genoeg mensen niks uit, maar het is zeker wel opvallend. En dan vooral ook in hoeveel aandacht besteed je eraan - je kunt er in ietwat alternatieve kleding best veel verzorgder uitzien dan in heel nette omdat gewoon duidelijk is dat jij je uiterlijk belangrijk vindt en op de details let ofzo.

Ik wacht tot Bartezz reageert
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 23:32
Verwijderd
iets met kantjes is altijd schattig en soms ook sexy (:

uggs vind ik zelf mooi, daarbij een zwarte legging, en daarover een rok van zwart-stoffig achtig rekbaar iets. ik heb t alleen maar gezien, nog nooit egt aangeraakt dus k weet niet hoe je dat zegt xD.


edit: hakkenschoenen die ervoor zorgen dat je groter bent dan jongens=NEE
hakkenschoenen aan, en je bent nog steeds kleiner dan meeste jongens= heeeeel leuk (:
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-12-2009, 09:56
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Mijn vriend vindt bijna al mijn kleren mooi. Vooral jurkjes en rokjes. Als het maar niet te apart is.
Ik denk dat het helemaal niets uitmaakt wat jij aan trekt. Hij kijkt naar het geheel en niet naar een kledingstuk. Het gaat toch om jou! Doe iets aan waar jij je fijn in voelt, dat straal je dan ook uit!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 12:03
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Nja da's niet waar, maar het is meer dat mensen daar vaak tamelijk onbewust op reageren, omdat je kleding toch best veel uitstraalt. Als jij er als een hippie bij loopt, trek je gemiddeld genomen andere jongens aan dan wanneer je strak de laatste mode volgt. En natuurlijk is er overlap en maakt het genoeg mensen niks uit, maar het is zeker wel opvallend. En dan vooral ook in hoeveel aandacht besteed je eraan - je kunt er in ietwat alternatieve kleding best veel verzorgder uitzien dan in heel nette omdat gewoon duidelijk is dat jij je uiterlijk belangrijk vindt en op de details let ofzo.

Ik wacht tot Bartezz reageert
Als je gelijk hebt, dan zou de TS zich het beste kunnen kleden naar het type man/jongen voor ze op valt. Als ze op kakkers valt, moet ze een polo dragen, als ze op paupers valt, een trainingsbroek etc.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Als je gelijk hebt, dan zou de TS zich het beste kunnen kleden naar het type man/jongen voor ze op valt. Als ze op kakkers valt, moet ze een polo dragen, als ze op paupers valt, een trainingsbroek etc.
Nee absoluut niet
Je kan gewoon meteen merken of iemand in dat soort kleding thuishoort of zich er fijn in voelt want dat is gewoon belangrijk
Als het bij je past en het fijn vind is het misschien een idee om een keer een rokje te doen een ballonrokje kan ook erg leuk zijn en dan met een legging?

P.S. polo's zijn heus niet alleen voor kakkers
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Ik wacht tot Bartezz reageert
haha ja thanks hè..

Ik zou zeggen trek een outfit aan waarin je jezelf lekker en sexy voelt, voornamelijk omdat het je zelf misschien wat meer zelfvertrouwen en uitstraling geeft...

en verder ben ik een jongen en houd ik niet van te bloot en heb ik een vreselijke hekel aan kleding waar gigantisch groot de merknaam op staat
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 15:58
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Krijg je een jongen?
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 16:24
Verwijderd
Over het algemeen heb ik een hekel aan opzichtige merkkleding en te veel bloot. Termen als "stijlvol" en "verzorgd" zijn natuurlijk veel te abstract voor concreet advies dus ja, lastig. Draag gewoon wat je lekker vindt en bij je past qua persoon.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 22:43
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Ik wacht tot Bartezz reageert
Haha ja natuurlijk, laten we die jongen even als de howtodresshomo van L&R fungeren

En ontopic, trek gewoon aan wat bij jou past, en beter nog, wat je past.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2009, 09:15
Verwijderd
Doe niet zo dom? Bartezz heeft in het verleden vaker gepost dat hij wat kleding/uiterlijk betreft wel naar bepaalde meisjes kijkt/zich aangetrokken door voelt, dat leek me goed ingaan tegen wat ceneratola beweerde.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 14:56
Verwijderd
^ Dat. En ik neem eigenlijk aan dat dit voor iedereen (niet alleen mannen) geldt. Iedereen heeft een eigen smaak en het lijkt me nogal logisch dat je daar een voorkeur aan geeft, ook al zou een andere kledingstijl natuurlijk geen dealbreaker moeten zijn.

Wat betreft vrouwen vind ik eigenlijk alles wel goed, zolang het maar niet te pauperig of te kakkerig is. Eigenlijk alles inbetween is wel te doen. Je moet vooral rekening houden met wat jou staat. Dus als je een beetje stevig bent, prop jezelf dan niet in een legging maat 36. Ben je heel lang, ga dan geen hakken van 10cm dragen want dat ziet er ook niet uit. Trek kleuren aan die bij je staan. Bij mij staan al die pastel kleuren bijvoorbeeld echt verschrikkelijk. Combineer goed en voel je gewoon lekker in wat je draagt, dan straal je dat ook uit.

Sowieso vind ik het wel een beetje.. what's the word.. krampachtig om je vast te gaan houden aan één stijl. Ik draag veel baggy kleren, maar af en toe en leuke strakke broek of een rok met hakken vind ik ook wel leuk. Het ligt er maar net aan. En tja, als mensen het dan vervelend vinden dat ze me niet in één hokje kunnen duwen, dan is dat lekker hun probleem.

De TS zou ik willen vertellen om zich eens niet zo druk te maken om wat anderen vinden en gewoon zichzelf te blijven. Als je je goed voelt, dan zien anderen dat ook. Als jij kleding gaat dragen die eigenlijk helemaal niet bij jou horen, dan hebben anderen dat ook echt wel door. En besides: Je wil toch gewoon dat die jongen jou leuk vindt zoals je bent? Ga jezelf dan niet voor hem veranderen, want als dát de enige manier is waarop hij jou interessant zou vinden, dan is het misschien toch niet zo'n leuke jongen..?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Haha ja natuurlijk, laten we die jongen even als de howtodresshomo van L&R fungeren

En ontopic, trek gewoon aan wat bij jou past, en beter nog, wat je past.
haha jij maakt er helemaal wat moois van dame
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 20:06
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
ik vind het alleen mooi als het bij je past en je karakter enzo uitstraalt.
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 10:45
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Volgens mij zien mannen vrouwen het liefste naakt. Tenminste, dat heb ik vernomen .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 12:30
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
Citaat:
Volgens mij zien mannen vrouwen het liefste naakt. Tenminste, dat heb ik vernomen .
niet als ze oma heten
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 13:20
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Volgens mij zien mannen vrouwen het liefste naakt. Tenminste, dat heb ik vernomen .


ot: De mooiste kleren zijn die waar je je goed in voelt, want dan heb je meer uitstraling. Verder besteed ikzelf niet veel aandacht aan kleding van een chick .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 20:14
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wauw. In dit hele topic hebben er precies 6 verschillende jongens/mannen gereageerd

En ook ik ben geen jongen
Ik ben ook wel benieuwt waar jongens het meest op vallen.

Ik denk zelf vooral dat van die playerige types best een eigen mening hebben, maar dat het hen vooral om de 'status' van zijn vriendin gaat en die vriendin heeft natuurlijk pas een goede 'status' als ze het volgende aan heeft:

Strak basic shirt/hempje, met riempje.
Skinny jeans, legging spijkerbroeken, of een kort spijker rokje met zwarte legging er onder.
Uggs, laarzen, hakken, of gympen.
Veel make-up.
Ben ik nog wat vergeten?

Zo ziet zo ongeveer het gemiddelde meisje tussen de 12 en 18 op dit moment uit.

Vinden jullie jongens soort dit nou ook mooi dan? Wat vinden jullie daar van dan?
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Wauw. In dit hele topic hebben er precies 6 verschillende jongens/mannen gereageerd

En ook ik ben geen jongen
Ik ben ook wel benieuwt waar jongens het meest op vallen.

Ik denk zelf vooral dat van die playerige types best een eigen mening hebben, maar dat het hen vooral om de 'status' van zijn vriendin gaat en die vriendin heeft natuurlijk pas een goede 'status' als ze het volgende aan heeft:

Strak basic shirt/hempje, met riempje.
Skinny jeans, legging spijkerbroeken, of een kort spijker rokje met zwarte legging er onder.
Uggs, laarzen, hakken, of gympen.
Veel make-up.
Ben ik nog wat vergeten?

Zo ziet zo ongeveer het gemiddelde meisje tussen de 12 en 18 op dit moment uit.

Vinden jullie jongens soort dit nou ook mooi dan? Wat vinden jullie daar van dan?
ach jezus hee net of iedere meisje er zo uit ziet

Je noemt zo'n beetje alle schoenen dus die kan je al niet wegdenken als dat type en basic shirts hemdjes worden wel altijd gedragen
echt dikke fail dit
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 21:10
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Ik denk zelf vooral dat van die playerige types best een eigen mening hebben, maar dat het hen vooral om de 'status' van zijn vriendin gaat en die vriendin heeft natuurlijk pas een goede 'status' als ze het volgende aan heeft:
Hey! Da's generaliseren!

Citaat:
Strak basic shirt/hempje, met riempje.
Bah.
Citaat:
Skinny jeans, legging spijkerbroeken, of een kort spijker rokje met zwarte legging er onder.
Bah.
Citaat:
Uggs, laarzen, hakken, of gympen.
Bah.
Citaat:
Veel make-up
.
Nee, een plamuurhoofd is prachtig om tegenaan te kijken, wil je zeggen?

Citaat:
Ben ik nog wat vergeten?
Common sense.

Ik als jongen heb niet zozeer een specifieke smaak qua vrouwen.
Zolang ze er maar leuk uitzien.
In wat maakt mij niet uit.

Maar ze moet wel smaak hebben.

Alhoewel die V-hals t-shirts vaak erg goed staan bij vrouwen.

Citaat:
Zo ziet zo ongeveer het gemiddelde meisje tussen de 12 en 18 op dit moment uit.

Vinden jullie jongens soort dit nou ook mooi dan? Wat vinden jullie daar van dan?
Nou, bah dus.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 21:27
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Hi!
Ik probeer dus een jongen te krijgen... Maar ik weet nooit wat hij nou mooi vind van kleding. Zouden jullie kunnen vertellen wat jullie mooi vinden jongens? Want dan kan ik eens een goede outfit gaan kopen! Deze dingen wil ik graag weten:

1) Wat voor kleur?
2) Kort lang middel?
3) Beetje bloot of helemaal bedekt?

Ja en het is waar wat jullie nu denken, ik schaam me dood dat ik dit vraag...
1) Hangt er vanaf wat je wilt doen. Kleuren indiceren vanuit the ancient ages al bepaalde situaties. Bruin is een vertrouwde kleur, rood wekt altijd de aandacht. Zal es boekje erbei pakken.

De kleur + de uitstraling die het met zich meegeeft:
Marineblauw: Overuigend, geloofwaardig, waardigheid en authoriteit. (bijv politie)
Bruin: Casual, stabiel, vriendelijk/vetrouwd (kleur vd aarde, snel gemakkelijk voelen)
Zwart: Krachtig, formaliteit en rauw (kijk een politiek debat, alle pakken zwart)
Wit: Vertrouwen, onschuld, puur en steriel. Wit licht is hemels, ook vertrouwen en in orde (witte doktersjas)
Grijs: Conservatief, verfijnd, klassiek sober, gewoonweg niet doen als je iemand wilt versieren
Geel: vrolijk, optimisme en creativiteit.
Beige: Neutraal
Turkoois/aqua: creatief, rust en vitaliteit.

Nou.. zo kan ik nog wel even door blijven rammen op m'n g11 maar daar ook niet zoveel zin in. Als hij een echt jonge is en niet van kunst houd, ga je dan niet creatief uiten, eerder met wat blauw dan geel dus.

Iets roods meestal wel goed, dan val je op. ect, je ziet het zelf wel als je er op let ;x

2) NOOIT kort. Bruin en wat golfen schijnen voor nld mensen het populairste te zijn. Zolang het maar niet warrig krult is het niet erg though.

3. Als je wat dikker bent beter afkleden en bedekt houden, is dat niet zo dan mag wat bloot altijd ofc, schouders zichtbaar + v-hals altijd uitkomst. En dan niet met een dik wollen iets oid want die informatie die je dan afgeeft is tegenstrijdig.
Maar bloot indiceert sex, of is iig sexy, wat vanuit natuure meer aandacht wekt en beter is dan dat het uitgesloten is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-01-2010, 22:35
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
1) Hangt er vanaf wat je wilt doen. Kleuren indiceren vanuit the ancient ages al bepaalde situaties. Bruin is een vertrouwde kleur, rood wekt altijd de aandacht. Zal es boekje erbei pakken.

De kleur + de uitstraling die het met zich meegeeft:
Marineblauw: Overuigend, geloofwaardig, waardigheid en authoriteit. (bijv politie)
Bruin: Casual, stabiel, vriendelijk/vetrouwd (kleur vd aarde, snel gemakkelijk voelen)
Zwart: Krachtig, formaliteit en rauw (kijk een politiek debat, alle pakken zwart)
Wit: Vertrouwen, onschuld, puur en steriel. Wit licht is hemels, ook vertrouwen en in orde (witte doktersjas)
Grijs: Conservatief, verfijnd, klassiek sober, gewoonweg niet doen als je iemand wilt versieren
Geel: vrolijk, optimisme en creativiteit.
Beige: Neutraal
Turkoois/aqua: creatief, rust en vitaliteit.

Nou.. zo kan ik nog wel even door blijven rammen op m'n g11 maar daar ook niet zoveel zin in. Als hij een echt jonge is en niet van kunst houd, ga je dan niet creatief uiten, eerder met wat blauw dan geel dus.

Iets roods meestal wel goed, dan val je op. ect, je ziet het zelf wel als je er op let ;x

2) NOOIT kort. Bruin en wat golfen schijnen voor nld mensen het populairste te zijn. Zolang het maar niet warrig krult is het niet erg though.

3. Als je wat dikker bent beter afkleden en bedekt houden, is dat niet zo dan mag wat bloot altijd ofc, schouders zichtbaar + v-hals altijd uitkomst. En dan niet met een dik wollen iets oid want die informatie die je dan afgeeft is tegenstrijdig.
Maar bloot indiceert sex, of is iig sexy, wat vanuit natuure meer aandacht wekt en beter is dan dat het uitgesloten is.
Alleen staat niet elke kleur bij elk meisje, dus dan kan je nog zoveel creativiteit uit proberen te stralen, maar als geel je niet staat zie je er uit alsof je pfeiffer hebt.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 22:53
Verwijderd
Dit topic slaat nergens op, hangt 100% van de persoon af.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 08:54
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Alleen staat niet elke kleur bij elk meisje, dus dan kan je nog zoveel creativiteit uit proberen te stralen, maar als geel je niet staat zie je er uit alsof je pfeiffer hebt.
Ye klopt, als je getint bent en donker haar kan je ook donkere kleding aan doen zoals diep blauw. Doe je dat als je witte huid hebt maakt dat je alleen nog maar bleker en spiegelt het blauw zelfs licht in je gezicht en lijk je zelfs iets of wat ziekjes/verzwakt.

Maargoed, iemand die weer heel donker is moet weer geen hele lichte kleding aan doen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 09:37
Verwijderd
je bedoelt witte kleding
en iemand die getint is moet juist wit aandoen maakt je iets donkerder, ben je heel blank moet je dat niet doen!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 10:15
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
ach jezus hee net of iedere meisje er zo uit ziet
Maar DAT zeg ik ook niet. Ik zeg niet dat zo ieder meisje er uit ziet, ik zeg alleen dat best heel veel meisjes er zo uit zien op dit moment.
Ik hou er zelf ook juist van om er een beetje anders uit te zien. En ik heb respect voor de mensen die echt een eigen stijl hebben. Want zodra je bij ons op school er ook maar een beetje anders uit ziet word je gepest en gaan er mensen over je roddelen.

Citaat:
Je noemt zo'n beetje alle schoenen dus die kan je al niet wegdenken als dat type en basic shirts hemdjes worden wel altijd gedragen
echt dikke fail dit
Ach je snapt wel wat ik bedoel met die schoennen. Het type schoenen.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 13:58
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
2) NOOIT kort. Bruin en wat golfen schijnen voor nld mensen het populairste te zijn. Zolang het maar niet warrig krult is het niet erg though.
Citaat:
Dit topic slaat nergens op, hangt 100% van de persoon af.
Al moet ik zeggen dat je meer aandacht krijgt met lang haar, kort haar is echt niet zo afzichtelijk als dat je het doet voorkomen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 14:46
Verwijderd
Kort haar is wel afzichtelijk. Dat hangt niet van de persoon af.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 14:50
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Kort haar is wel afzichtelijk. Dat hangt niet van de persoon af.
Ik ken d'r een die kort haar heeft, en die ziet er prima uit hoor.

Alhoewel, ik kijk eerder ergens anders naar dan naar d'r haar.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 14:58
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Ye klopt, als je getint bent en donker haar kan je ook donkere kleding aan doen zoals diep blauw. Doe je dat als je witte huid hebt maakt dat je alleen nog maar bleker en spiegelt het blauw zelfs licht in je gezicht en lijk je zelfs iets of wat ziekjes/verzwakt.

Maargoed, iemand die weer heel donker is moet weer geen hele lichte kleding aan doen
Wat een onzin? Ik heb rood haar en een lichte huid met een rozige ondertoon, en in wit en in pastelkleuren zie ik eruit als een lijk, over het algemeen, net als in koele kleuren als echt blauw en echt groen. Voor mij zorgen de herfstige, warme tonen ervoor dat ik niet zo bleek lijk. Maar donkerblauw en donkergroen kunnen dan weer prima, die maken me juist niet bleek. Maar er zijn ook mensen met een heel lichte huid die juist heel goed pastelkleuren aan kunnen. Het verschilt enorm per huidtype.

En als je huid donker is, lijkt je juist nog donkerder met lichte kleding. Mooi!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ik denk zelf vooral dat van die playerige types best een eigen mening hebben, maar dat het hen vooral om de 'status' van zijn vriendin gaat en die vriendin heeft natuurlijk pas een goede 'status' als ze het volgende aan heeft
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 18:53
Bright Blue
Bright Blue is offline
Waat? Is waar toch?
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 18:24
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Kort haar is wel afzichtelijk. Dat hangt niet van de persoon af.
Nou, ik ken echt een superaantrekkelijk meisje met kort haar
Juist dat haar maakt haar zo aantrekkelijk, het staat haar gewoon ontzettend goed

En ze is mijn kapster
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 20:09
timmy007
timmy007 is offline
het licht ook aan het type jongen maar ik vind persoonlijk hele felle kleuren of alleen zwart en wit het mooist
en dan de arme bloot en skinny jeans eronder
ik zou je haar zoiezo los doen dat is gewoon het allermooist bij meisjes.
best wel bloot is wel mooi ik zou het niet overdrijven.

grts. timmy
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 20:25
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Kort haar is wel afzichtelijk. Dat hangt niet van de persoon af.
Dankje!

Dat vrouwen met lang haar over het algemeen meer aandacht krijgen is zeker waar, maar omdat je die meid dan gewoon lekker wil doen of omdat het echt om de persoon gaat dat is dan natuurlijk de vraag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.