![]() |
|
Te koop: stabiele pc.
De behuizing zit er enkel om als bescherming, de aan knop en toebehoren zijn kaduuk, is een ghetto-mod op uitgevoerd zodat de pc toch aan kan (aan-knop uit oude pc op de achterkant geplakt). Behuizing is behangen met fans met blauwe led's. Nieuwe behuizing is mogelijk en ik kan alles over bouwen, mocht je dat graag willen. Op het Mobo, voeding, videokaart en misschien het geheugen zit garantie (en heb ik het bewijs van). Is gebruikt voor een radio-omroep gedurende een weekje, na montage direct 24 aan de stresstest, stabiel. Geluidskaart was om stabiliteit te garanderen voor de omroep, zodat er juist gebruik gemaakt kon worden van de meerdere kanalen. Animocheck om te kijken of ik hem voor een redelijke stuiver kwijt kan. Besturingssysteem is niet legitiem, draait wel een ongeregistreerde Windows 7 Ultimate 64-bits. Geheugenslots zijn gevuld, upgrades niet mogelijk. Alle onderdelen, op twee optische drives en een behuizing na zijn nieuw gekocht voor deze build. Harde schijf is 640 gig. Ik behoud mezelf het recht voor het niet te verkopen mocht het uiteindelijke bod te laag zijn. Je kan ook een bod doen om het direct te kopen dmv een reactie of DM, waar je natuurlijk wel gebonden bent aan het feit dat ik niet de hele dag op scholieren.com ben. Terratec Aureon 5.1 PCI Thermaltake V3 BlacX Edition Asrock G41M-VS3 R2.0 Cooler Master Hyper TX3 Intel Core 2 Quad Q8200 Tray Corsair Builder CX430 V2 Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G Sapphire HD 5450 512MB DDR3 PCIE HDMI Bekijk collectie ![]() Edit: Ghetto-mod is verandert door flatcable te gebruiken voor aan/uit-knoppen
Laatst gewijzigd op 24-06-2012 om 13:22. Reden: Plaatje+uitleg |
Advertentie | |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[netwerk(kaart?)] pc word erg langzaam ice-dive | 6 | 15-02-2004 15:29 | |
Software & Hardware |
Nieuwe PC (Server?) WijfMan | 14 | 08-09-2003 15:41 | |