Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2012, 16:41
Natalia92
Natalia92 is offline
Haay!!

Heeft iemand van jullie ervaring met stacker 4
je zou er actief van moeten worden, maar ik word er enkel moe en slecht gezind van..

iemand ervaring?

xx
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 17:16
Verwijderd
Ik heb zelf nooit Stacker 4 genomen, maar kijk eens naar de verpakking van het product. Het ziet er zó commercieel uit. Vaak werken zulke producten maar deels, worden de effecten overdreven of zijn (een of meerdere) bestandsdelen ongezond. Als je even op internet naar Stacker 4 zoekt, kun je al vele berichten lezen over dat het een kutproduct is. Neem je het enkel voor verhoogde activiteit, of om af te vallen?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 17:18
Natalia92
Natalia92 is offline
Beide!
het internet heeft een zeer gemengde mening, sommige vinden het maar niets, en andere zijn er vol lof over.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Beide!
het internet heeft een zeer gemengde mening, sommige vinden het maar niets, en andere zijn er vol lof over.
Ik zou daar echt niet aan beginnen, het is echt zo'n product voor mensen die er de ballen verstand van hebben en even snel 5 kg willen afvallen. Ook moet ik zeggen dat 300 mg cafeïne wel vrij veel is. Als je niet goed tegen cafeïne kunt, zou je daar denk ik wel last van kunnen krijgen. Maar schadelijk is de cafeïne niet hoor.

Hoezo ga je niet op een normale manier afvallen? Of eventueel aan de Dieet Pro beginnen? Daarvan is het tenminste wel duidelijk dat het werkt, en daar zit bovendien alleen maar topspul in.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 17:31
Pluis
Pluis is offline
Dat spul is een mix van wat kruiden en een stof die mogelijk (onderzoeken spreken elkaar tegen) wat frummelt met je cholesterolmetabolisme (en daar hangen ze dan dat actief voelen aan vast). Dus natuurlijk werkt dat spul niet. Als het zou werken, zou het niet vrij verkrijgbaar zijn zonder recept.
oh en van caffeïne val je niet af.
Oud 03-07-2012, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Dat spul is een mix van wat kruiden en een stof die mogelijk (onderzoeken spreken elkaar tegen) wat frummelt met je cholesterolmetabolisme (en daar hangen ze dan dat actief voelen aan vast). Dus natuurlijk werkt dat spul niet. Als het zou werken, zou het niet vrij verkrijgbaar zijn zonder recept.
oh en van caffeïne val je niet af.
Dat je met alleen cafeïne goed kan afvallen geloof ik inderdaad niet, maar volgens mij is het wel zo dat het de vetverbranding stimuleert?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 17:39
Natalia92
Natalia92 is offline
Mjaa ik zal het een week of 2 proberen, en dan kan ik mijn ervaringen er over vertellen, en als het niet werkt, moeten andere mensen het al niet meer testen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten