Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2012, 16:19
Verwijderd
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufmachen und lesen!

Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 1736!

Advertentie
Oud 09-11-2012, 16:20
Verwijderd
morgen dozen inpakken.
Oud 09-11-2012, 16:23
Verwijderd
Ik heb me ingeschreven voor een olympiade. Een echte olympiade. Voor Latijn.
Oud 09-11-2012, 16:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Frayne heb jij geen dekbed?
Oud 09-11-2012, 16:33
Verwijderd
Zo, gedoucht, proper gekleed, ik ben er helemaal klaar voor. Nu alleen nog zien dat ik tot tenminste 21:00 mijn ogen open houd, vroege diensten zijn een bitch. Später liefjes!
Oud 09-11-2012, 16:36
Tink*
Tink* is offline
Omg die beginpost wordt nog steeds zo gebruikt.
Oud 09-11-2012, 16:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb een app gedownload die mij elke dag zegt wat ik moet kopen en eten in de hoop dat ik dan wat gezonder ga eten (vooral vaker ga koken). Maar jezus ik moet voor de komende drie dagen al meer kopen dan ik normaal voor drie weken koop ofzo ik heb geen koelkast stomme app!
Oud 09-11-2012, 17:09
Verwijderd
Ow fuck me, geen cadeaupapier meer. Aluminiumfolie will have to do
Oud 09-11-2012, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Frayne heb jij geen dekbed?
Jawel? Ik zei toch ook fleecedeken, dekbedovertrek, sprei? Ik gooi er niet voor de lol een dekbedovertrek tussen
Oud 09-11-2012, 17:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou jongens, ik ga morgen voor het eerst sinds vier/vijf jaar weer eens forumers zien. Dat doet me denken aan de goede oude tijd!
Serieus? Waarom heb je zo lang niet gemeet dan?
Oud 09-11-2012, 17:41
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Serieus? Waarom heb je zo lang niet gemeet dan?
Geen behoefte aan. Iedereen die ik destijds regelmatig zag die kreeg het ook druk en ik zelf ook. En op een gegeven moment dan verwatert alles ook. Jammer, maar zo is het leven.
Oud 09-11-2012, 18:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Geen behoefte aan. Iedereen die ik destijds regelmatig zag die kreeg het ook druk en ik zelf ook. En op een gegeven moment dan verwatert alles ook. Jammer, maar zo is het leven.
Wie ga je meeten dan?
Oud 09-11-2012, 18:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hm nou, ik ben best benieuwd
Oud 09-11-2012, 18:22
Verwijderd
ik haat het als goede vriendschappen verwateren, zo heb ik er ook een.
Oud 09-11-2012, 19:34
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wie ga je meeten dan?
Andere forumbazen.
Oud 09-11-2012, 19:56
Verwijderd
Hoe nerd kan je worden
Oud 09-11-2012, 20:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jawel? Ik zei toch ook fleecedeken, dekbedovertrek, sprei? Ik gooi er niet voor de lol een dekbedovertrek tussen
Ja maar in een overtrek hoeft niet per se een dekbed te zitten en omdat je ook nog al die dekens had dacht ik dat je het misschien oldfashioned deed!
Oud 09-11-2012, 21:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben net heel gezellig uit eten geweest en dat ging behoorlijk goed Nu ben ik moeeeee, dus zo lekker op bed!
Oud 09-11-2012, 21:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga ook slapen!
welterusten!
Oud 09-11-2012, 21:50
Verwijderd
Kom ik er net aan, gaat iedereen naar bed Achja, welterusten

Mijn tandvlees is relatief ver teruggetrokken, terwijl ik dat nog nooit zo eerder gehad heb. Als ik een beetje google krijg ik vooral te lezen dat ik goed moet poetsen en stokeren enzo, maar is er ook nog iets qua eten/drinken dat helpt? Want het voelt een beetje irritant (heel glad), maar gelukkig niet pijnlijk.
Oud 09-11-2012, 21:51
ßuerp
ßuerp is offline
Ik heb gister mn bed verschoond.
ßuerp
ßuerp is offline
Ik ga maar es aan de Burn Notice.
Verwijderd
oeps, perongeluk een vreemde geacepteerd die nu tegen me zit te chatten. hmm
Oud 09-11-2012, 22:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, verwijderen dan.

Muh, ik baal, want ik zit alleen thuis op vrijdagavond. Het komt niet vaak voor dat ik op vrijdag vrij heb, maar alle keren dat het gebeurt kunnen mijn vrienden niet, of, zoals in dit geval, nodigen ze me niet uit. M'n dudes zitten nu lekker in de bios naar skyfall te kijken en ik verveel me de tyfus.

Elke fucking keer. Ik ben er een beetje klaar mee.
Oud 09-11-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Nou, verwijderen dan.

Muh, ik baal, want ik zit alleen thuis op vrijdagavond. Het komt niet vaak voor dat ik op vrijdag vrij heb, maar alle keren dat het gebeurt kunnen mijn vrienden niet, of, zoals in dit geval, nodigen ze me niet uit. M'n dudes zitten nu lekker in de bios naar skyfall te kijken en ik verveel me de tyfus.

Elke fucking keer. Ik ben er een beetje klaar mee.
Trimmeke, ik weet natuurlijk niet de ins en outs en heb dus weinig recht van spreken, maar al je posts over je matto's gaan er op de een of andere manier achter dat ze je buitensluiten/anderszins rottig doen. Zou je dan niet misschien andere vrienden gaan zoeken die je wel gewoon helemaal waarderen enzo?
Advertentie
Oud 09-11-2012, 22:17
Verwijderd
Als je een beetje echt vrienden hebt dan kun je zonder dat dat erg is jezelf uitnodigen. Dan denken ze 'oh ja sure, raar eigenlijk dat je niet sowieso erbij bent. Niet gewend dat je vrij hebt'. En ik weet niet of het vaker gebeurt, maar if so dan sluit ik me aan bij kat.
Oud 09-11-2012, 22:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, het is pas recentelijk zo. Ik ken ze allemaal al jaren en als ik bij ze ben is het ook supergezellig , maar om één of andere reden wordt ik niet zo vaak meegevraagd. Misschien omdat ik vaak niet kan in het weekend, maar goed het zou leuk zijn als ze het dan alsnog vragen.
Het helpt ook niet mee dat ik als enige hier woon en de rest allemaal ergens anders.
Oud 09-11-2012, 22:25
Verwijderd
Dan moet je luchtig opmerken dat je je verveelde en best mee had gewild Eerstvolgende keer wel/niet meegevraagd worden en je weet waar het aan ligt.
Oud 09-11-2012, 22:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb wel vaker laten doorschemeren dat ik alleen thuis zat terwijl de rest iets leuks aan het doen was, maar daar krijg ik dan ook niet echt een reactie op.

Ze bedoelen het vast niet rot, maar ik zou er gewoon wat meer bij willen horen. Ik bedoel...het is nu een beetje een 'happening' als ik naar buiten ga of contact heb met mensen en dat lijkt me niet helemaal gezond.
[/emo]
Oud 09-11-2012, 22:38
Verwijderd
Maar je gaat veel om met jongens toch? De jongens waar in mee omga zijn echt niet van ''Et laten doorschemeren', dat hebben ze gewoon echt niet door. Nu zal dat echt niet bij iedereen zo zijn, maar misschien moet je gewoon eens rechtuit zeggen dat je het biet tof vindt.

Als je dat al gedaan hebt, heb ik uiteraard niks gezegd!
Oud 10-11-2012, 00:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tijd voor bed, ik heb net ontdekt hoe vroeg ik er werkelijk uit moet om te meeten!

Pip: Zondag kom ik helpen he, had je me op de helplijst gezet? En moet ik nog iets meenemen, of alleen mijn goede humeur?
Oud 10-11-2012, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Tijd voor bed, ik heb net ontdekt hoe vroeg ik er werkelijk uit moet om te meeten!

Pip: Zondag kom ik helpen he, had je me op de helplijst gezet? En moet ik nog iets meenemen, of alleen mijn goede humeur?
nee, want het was nogal een raar telefoongesprek en je klonk niet enthousiast. maar goed, ik zet je erbij voor zondag!
ja, kluskleren. Verder niks. We hebben 2 die voor de broodjes zorgen.
Oud 10-11-2012, 07:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nee, want het was nogal een raar telefoongesprek en je klonk niet enthousiast. maar goed, ik zet je erbij voor zondag!
ja, kluskleren. Verder niks. We hebben 2 die voor de broodjes zorgen.
Dat ben ik met je eens aight.

Ik ga er maar eens uit, want ik dacht net dat ik nog wel even kon snoozen, maar de harde waarheid is dat ik over 3 kwartier buiten moet staan
Oud 10-11-2012, 08:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo jongens ik ben net begonnen aan mijn voorgeschreven veganistische dieet (mijn telefoon zegt wat ik moet eten zodat k niet terugval in het eten van zuivel enzo) en deze ontbijtsmoothie heb ik toch maar lekker gemaakt!
Oud 10-11-2012, 08:13
Verwijderd
ik vind het tijd worden voor serieuze zaken.
Oud 10-11-2012, 10:08
Verwijderd
er zijn weer Jehovas in de straat, zal ik een Mariabeeld onder hun neus duwen.
Oud 10-11-2012, 10:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb honger

Over twintig minuten mag ik een salade
Oud 10-11-2012, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, het is pas recentelijk zo. Ik ken ze allemaal al jaren en als ik bij ze ben is het ook supergezellig , maar om één of andere reden wordt ik niet zo vaak meegevraagd. Misschien omdat ik vaak niet kan in het weekend, maar goed het zou leuk zijn als ze het dan alsnog vragen.
Het helpt ook niet mee dat ik als enige hier woon en de rest allemaal ergens anders.
Zijn het allemaal mannen? Misschien ben je een cockblocker als ze vrouwen willen hosselen in de bios?
Oud 10-11-2012, 11:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG jezus mocht ik eindelijk gaan eten, belt mijn baas aargh
jeej nu eten
Oud 10-11-2012, 12:07
Verwijderd
Fizzle, wat is dat voor nare app?
Oud 10-11-2012, 12:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
diet point.