Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kom ik er net aan, gaat iedereen naar bed
![]() ![]() Mijn tandvlees is relatief ver teruggetrokken, terwijl ik dat nog nooit zo eerder gehad heb. Als ik een beetje google krijg ik vooral te lezen dat ik goed moet poetsen en stokeren enzo, maar is er ook nog iets qua eten/drinken dat helpt? Want het voelt een beetje irritant (heel glad), maar gelukkig niet pijnlijk. |
![]() |
|
Nou, verwijderen dan.
Muh, ik baal, want ik zit alleen thuis op vrijdagavond. Het komt niet vaak voor dat ik op vrijdag vrij heb, maar alle keren dat het gebeurt kunnen mijn vrienden niet, of, zoals in dit geval, nodigen ze me niet uit. M'n dudes zitten nu lekker in de bios naar skyfall te kijken en ik verveel me de tyfus. Elke fucking keer. Ik ben er een beetje klaar mee. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je een beetje echt vrienden hebt dan kun je zonder dat dat erg is jezelf uitnodigen. Dan denken ze 'oh ja sure, raar eigenlijk dat je niet sowieso erbij bent. Niet gewend dat je vrij hebt'. En ik weet niet of het vaker gebeurt, maar if so dan sluit ik me aan bij kat.
|
![]() |
|
Nou ja, het is pas recentelijk zo. Ik ken ze allemaal al jaren en als ik bij ze ben is het ook supergezellig , maar om één of andere reden wordt ik niet zo vaak meegevraagd. Misschien omdat ik vaak niet kan in het weekend, maar goed het zou leuk zijn als ze het dan alsnog vragen.
Het helpt ook niet mee dat ik als enige hier woon en de rest allemaal ergens anders. ![]()
|
Ik heb wel vaker laten doorschemeren dat ik alleen thuis zat terwijl de rest iets leuks aan het doen was, maar daar krijg ik dan ook niet echt een reactie op.
Ze bedoelen het vast niet rot, maar ik zou er gewoon wat meer bij willen horen. Ik bedoel...het is nu een beetje een 'happening' als ik naar buiten ga of contact heb met mensen en dat lijkt me niet helemaal gezond. [/emo]
|
Verwijderd
|
Maar je gaat veel om met jongens toch? De jongens waar in mee omga zijn echt niet van ''Et laten doorschemeren', dat hebben ze gewoon echt niet door. Nu zal dat echt niet bij iedereen zo zijn, maar misschien moet je gewoon eens rechtuit zeggen dat je het biet tof vindt.
Als je dat al gedaan hebt, heb ik uiteraard niks gezegd! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, kluskleren. Verder niks. We hebben 2 die voor de broodjes zorgen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga er maar eens uit, want ik dacht net dat ik nog wel even kon snoozen, maar de harde waarheid is dat ik over 3 kwartier buiten moet staan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|