Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2012, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Dan moet Para ook een handdoek naar Quint sturen. Wel eerst even een knoop ofzo op naaien als markering, zwarte handdoeken lijken allemaal op elkaar
Ik heb me laten vertellen dat ik vrij kleine handdoeken heb, dus de kans is groot dat Para veel grotere heeft.

Citaat:
De mijne hebben ook een beetje wit
Die van mij zijn zwart als de nacht.

Citaat:
Wat een sloerie!
Hmpf, opofferingsgezindheid in naam van waardevolle experimenten, dat moet je niet afdoen met predikaat 'sloerie', eerder 'nobel'
Advertentie
Oud 09-11-2012, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me laten vertellen dat ik vrij kleine heb, dus de kans is groot dat Para veel grotere heeft.
*flauwe grap maak*
Oud 09-11-2012, 15:10
Verwijderd
Ik heb van mijn moeder geleerd dat je nieuwe handdoeken eerst 24 uur in koud water moet laten weken en daarna normaal wassen. Dan nemen ze water op.
Ik neem mijn moeder normaliter niet serieus, maar op wasgebied is ze de ongekroonde koningin.
Oud 09-11-2012, 15:13
Verwijderd
Maken jullie wel eens zelf rode kool? Van een Echte Kool dus, geen potje opendraaien.
Ik heb er een liggen maar ik weet niet goed wat ik ermee moet.
Oud 09-11-2012, 15:14
Verwijderd
Het toeval wil dat al mijn handdoeken inderdaad reusachtig zijn.
Oud 09-11-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb van mijn moeder geleerd dat je nieuwe handdoeken eerst 24 uur in koud water moet laten weken en daarna normaal wassen. Dan nemen ze water op.
Ik neem mijn moeder normaliter niet serieus, maar op wasgebied is ze de ongekroonde koningin.
Dan ga ik dit ook proberen voordat ik ze naar Q's verbeteringskamp stuur
Oud 09-11-2012, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Maken jullie wel eens zelf rode kool? Van een Echte Kool dus, geen potje opendraaien.
Ik heb het wel eens gedaan. Met een groot mes snipperen alsof het een extreem grote ui is, dan koken alsof je witte kool kookt, dan afgieten en stukjes appel erin en even roerend doorwarmen. Dan heb je daarna wel Heel Veel kool.
Oud 09-11-2012, 15:18
Verwijderd
Citaat:
smerig!
Oud 09-11-2012, 15:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn beste vriendinnetje heeft weer eens afgebeld nouja dan ga ik maar babysitten vanavond.
Oud 09-11-2012, 15:20
Verwijderd
je kunt het ook koken in appelsap trouwens. In potjes zit er suiker door, dus als je er niets zoets mee doet vind je het waarschijnlijk smakeloos.
Oud 09-11-2012, 15:34
Verwijderd
Het is meisjeseigen om gigahanddoeken te willen.
Oud 09-11-2012, 15:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind grote handdoeken heel irritant want ik heb het gevoel dat ik ze dan langer moet gebruiken omdat ze meer was zijn zegmaar. En je wasmachine is zo snel vol. En ik wikkel me er toch niet in, ik heb een badjas.
Oud 09-11-2012, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind grote handdoeken heel irritant want ik heb het gevoel dat ik ze dan langer moet gebruiken omdat ze meer was zijn zegmaar. En je wasmachine is zo snel vol. En ik wikkel me er toch niet in, ik heb een badjas.
ja
Oud 09-11-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het wel eens gedaan. Met een groot mes snipperen alsof het een extreem grote ui is, dan koken alsof je witte kool kookt, dan afgieten en stukjes appel erin en even roerend doorwarmen. Dan heb je daarna wel Heel Veel kool.
Ik heb nog nooit witte kool gekookt! Maar dat zal wel geen rocket science zijn.
Citaat:
je kunt het ook koken in appelsap trouwens. In potjes zit er suiker door, dus als je er niets zoets mee doet vind je het waarschijnlijk smakeloos.
De Klaverman vindt rode kool vies omdat het zo zoet is. Dus vandaar dat ik het eens zelf wilde maken, omdat de kool zelf volgens mij juist heel bitter is. Dan doe ik er wel appeltjes en zo door voor mijzelf en de kinderen.
Citaat:
Het is meisjeseigen om gigahanddoeken te willen.
Bij ons thuis ben ik juist degene die pleit voor kleinere handdoeken!
Verwijderd
O. Ik vind kleine handdoeken vreselijk irritant omdat ik het heel snel koud heb.
Verwijderd
Jongens ik heb de hypothese al verworpen hoor Niet nog meer tegenbewijs.
Oud 09-11-2012, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit witte kool gekookt! Maar dat zal wel geen rocket science zijn.

De Klaverman vindt rode kool vies omdat het zo zoet is. Dus vandaar dat ik het eens zelf wilde maken, omdat de kool zelf volgens mij juist heel bitter is. Dan doe ik er wel appeltjes en zo door voor mijzelf en de kinderen.

Bij ons thuis ben ik juist degene die pleit voor kleinere handdoeken!
oh oke, nouja gewoon koken tot het zacht wordt dus een dik kwartier ofzo.

UIt zichzelf smaakt het gewoon kolig.
Verwijderd
Citaat:
zal ik een poll houden?
Verwijderd
Ik hou van grote handdoeken. Heel erg. Dan kan ik zowel mijn haar als mezelf in stoppen <3
Oud 09-11-2012, 15:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik gebruik ook grote handdoeken hoor anders valt ie van mijn hoofd/lichaam.
Oud 09-11-2012, 15:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ahw!
Mijn moeder heeft wel aleen maar handdoeken maat voetbalveld

Citaat:
zal ik een poll houden?
ja!
Oud 09-11-2012, 15:42
Verwijderd
De poll is er al!
Oud 09-11-2012, 15:47
Verwijderd
Citaat:
zal ik een poll houden?
Pollenfetisj Weer eens wat anders dan een -allergie.
Oud 09-11-2012, 15:48
Verwijderd
Sarah, nu ik je toch hier zie:

heb een paar uur geleden heul heul hard m'n kleine teen gestoten. Hij doet nu nog steeds pijn, heb dat nog nooit gehad. Hoe weet ik of hij gekneusd/gebroken is en wat moet ik doen? Hij is best opgezwollen.
Oud 09-11-2012, 15:49
Verwijderd
Pollenallergie heb ik ook
Oud 09-11-2012, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Sarah, nu ik je toch hier zie:

heb een paar uur geleden heul heul hard m'n kleine teen gestoten. Hij doet nu nog steeds pijn, heb dat nog nooit gehad. Hoe weet ik of hij gekneusd/gebroken is en wat moet ik doen? Hij is best opgezwollen.
Gekneusd is hij dan vast wel, maar daar doe je niet zo veel aan (behalve goed passende, stevige schoenen dragen zodat het kan herstellen). Als je hem vastpakt en snel richting je hak beweegt (een beetje alsof je, eh, je kleine teen aftrekt), geeft dat dan een erge pijnscheut? Dan zou hij gebroken kunnen zijn. Op zich moet je er dan een foto van laten maken en alles, maar op zich is het enige wat ze daaraan doen hem aan de teen ernaast vasttapen. Tenzij hij scheef staat, dan moet je 'm wel echt recht laten zetten.

Je kunt voor zoiets ook trouwens best je huisarts even bellen, die kan je vaak wel even tussendoor zien. Beoordelen of een teen getapet moet worden is een kwestie van een paar minuutjes.
Oud 09-11-2012, 15:54
Verwijderd
Als ik hem beweeg dan gaat dat wel zonder al te veel pijn, maar als ik hem vastpak en dan beweeg (vooral naar de zijkant) dan doet het veel pijn. Het is ook net alsof er een kleine verdikking zit aan die zijkant, maar weet niet of dat altijd al was of dat dat gewoon van het stoten is.

Mwa, nee, hij is niet gebroken denk ik. Vraag me wel af hoe lang het pijn blijft doen.
Oud 09-11-2012, 15:56
Verwijderd
grote handdoeken zijn alleen goed voor strand of zwembad, thuis wil ik de middelmaat.
Oud 09-11-2012, 15:56
Verwijderd
Pijn bij bewegen opzij hoort ook weer bij gekneusd zijn.
Oud 09-11-2012, 15:57
Verwijderd
Oh nu, nadat ik eraan gezeten heb en alles, gaat hij kloppen.
Oud 09-11-2012, 15:59
Verwijderd
anders vraag je gewoon even aan je huisarts of die vanmiddag even tijd heeft? Ik kan er zo zonder zelf aan de teen ter wiebelen niet veel van zeggen
Oud 09-11-2012, 15:59
Verwijderd
ik heb al eens ene gebroken teen gehad, nooit mee naar de dokter gegaan, en als ik hem naar beneden buig doet hij soms pijn. Hij staat ook een beetje scheef.
Oud 09-11-2012, 16:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Pijn bij bewegen opzij hoort ook weer bij gekneusd zijn.
Klopt het verhaaltje trouwens dat een breuk (in je teen) minder 'pijnlijk' kan zijn dan een kneuzing? (en dan natuurlijk geen grote breuk ofzo hè)
Oud 09-11-2012, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Klopt het verhaaltje trouwens dat een breuk (in je teen) minder 'pijnlijk' kan zijn dan een kneuzing? (en dan natuurlijk geen grote breuk ofzo hè)
Van de breuk zelf voel je niets zo lang je niet op de teen staat of asdruk geeft. Maar het is vrij zeldzaam dan een teen breekt zonder tegelijk ook gekneusd te zijn, dan moet je al botontkalking hebben zodat je het botje breekt zonder je teen hard te stoten.
Oud 09-11-2012, 16:07
Verwijderd
Ik heb een sim only abo voor sam besteld, eentje van simpel want daar kan je 3 nummers instellen die hij altijd kan bereiken, ook al is zijn tegoed op. Kreeg ik eerst een brief met inlogcodes, toen een brief met de simkaart en toen nog een andere brief met activatiecode. Nu is hij geactiveerd, maar het duurt 4 tot 24 uur voor dat ze dat hebben verwerkt. Zoiets noem je toch niet simpel!
Oud 09-11-2012, 16:12
Verwijderd
Citaat:
anders vraag je gewoon even aan je huisarts of die vanmiddag even tijd heeft? Ik kan er zo zonder zelf aan de teen ter wiebelen niet veel van zeggen
Nah. Kijk het wel even aan tot volgende week.
Oud 09-11-2012, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Nah. Kijk het wel even aan tot volgende week.
Dan in elk geval even goede schoenen dragen! Als je ze hebt wandelschoenen, anders gewoon sportschoenen.
Oud 09-11-2012, 16:25
Verwijderd
Ik heb geen goede schoenen Maar goed, ik kom tot morgenmiddag toch niet buiten, sterker nog, ik hoef nauwelijks te lopen.

Hij doet nu wel weer pijner Hoop niet dat het te lang gaat duren.
Oud 09-11-2012, 16:26
Verwijderd
Songpop doet het bij mij niet.
Oud 09-11-2012, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen goede schoenen Maar goed, ik kom tot morgenmiddag toch niet buiten, sterker nog, ik hoef nauwelijks te lopen.

Hij doet nu wel weer pijner Hoop niet dat het te lang gaat duren.
Pijner?

En mij doe je ook niet echt een plezier met rode kool over het algemeen. Hoewel ik 't wel lust.
Oud 09-11-2012, 16:31
Verwijderd
Ik moet nu wel even naar de Albert Heijn enzo, schoenen aandoen voelt heerlijk

Dit gaat wat worden komende dagen.
Oud 09-11-2012, 16:37
Verwijderd
Je moet wel genoeg koelen he
Oud 09-11-2012, 16:40
Verwijderd
Kennen jullie de website van jim carrey al? http://www.jimcarrey.com/ en dan op dingen klikken.
Oud 09-11-2012, 16:49
Carn
Carn is offline
ja, die ken ik al.
Oud 09-11-2012, 17:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die gekke Jim Carrey toch.
Oud 09-11-2012, 17:03
Tink*
Tink* is offline
Nou jongens, ik ga morgen voor het eerst sinds vier/vijf jaar weer eens forumers zien. Dat doet me denken aan de goede oude tijd!
Oud 09-11-2012, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Zeer zeker. De conclusie was dat vrouwen er geen pepernoot van kunnen
Ik kan het zeker wel. Maar als je eerst een hoeslaken doet, dan een fleecedeken erover heen, dan dekbedovertrek en dan nog een sprei duurt het nou eenmaal langer . En de kussens.

Citaat:
Mijn moeder heeft dat in het weekend gedaan toen ik daar at. Ik vond het niet speciaal lekker eigenlijk rode kool uit een potje is lekkerder . Hoe mijn moeder het maakte dan
Oud 09-11-2012, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het zeker wel. Maar als je eerst een hoeslaken doet, dan een fleecedeken erover heen, dan dekbedovertrek en dan nog een sprei duurt het nou eenmaal langer . En de kussens.
Excuses schmexcuses.
Oud 09-11-2012, 17:15
Verwijderd
Ga jij maar eens mijn bed opmaken dan bovendien doe ik het in een prima acceptabele tijd! Ik doe er meestal 10 minuten over.
Oud 09-11-2012, 17:16
Verwijderd
Oh, en dan zit wel alles helemaal recht enzo, want ik ben natuurlijk zo neurotisch als de pest dat wel alle hoekjes dan goed in hoekjes moeten liggen en alles.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten