Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2012, 12:13
Verwijderd
Dat bedoel ik niet. Van die fladderstofjes hebben in mijn ogen de nare eigenschap dat ze de vorm aannemen van hoe ze liggen/hangen te drogen, ook al kreukt het niet snel. Maar zo'n stiekeme vouw die denkt dattie niet te zien is maar net ver genoeg afwijkt dattie wel degelijk wel te zien is. Moeilijk uitleggen.
Advertentie
Oud 09-11-2012, 12:16
Verwijderd
Oh, zo. Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Hij heeft hier maandenlang over een hanger gehangen, daar zie ik verder ook niet iets van terug. Terwijl hij volgens mij toen ook wat vochtig was toen ik hem erop hing . Maar ik ga er wel rekening mee houden
Oud 09-11-2012, 12:27
Verwijderd
Ik ben heul benieuwd naar je foto's!
Oud 09-11-2012, 12:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm ik zit weer sterk te overwegen begin volgend jaar een cursus Deens te gaan volgen. Ben ik al jaren van plan, maar nu heb ik er echt de tijd voor.
Oud 09-11-2012, 12:41
Verwijderd
Het is de 17e al! Dus je hoeft niet zo lang te wachten
Oud 09-11-2012, 12:42
Verwijderd
Waarom Deens CR ? Gewoon een mooie taal of andere reden?

En jeetje ik heb echt zo'n productieve dag. Of productieve twee dagen moet ik zeggen. Ik word er bijna bang van.
Oud 09-11-2012, 12:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kom als sinds ik klein ben in eerst Denemarken en daarna heel Scandinavië (hoewel ik er nu alweer een tijd niet geweest ben). Mijn ouders hebben goede vrienden in Denemarken wonen, ze zijn praktisch familie, en ik zou het leuk vinden Deens met hen te kunnen spreken. Bovendien vind ik het een leuke taal en kan je je er ook in Zweden en met name Noorwegen aardig mee redden.
Oud 09-11-2012, 12:49
Verwijderd
Oh, dan is het wel logisch ja . Wat leuk! Als je denkt dat je er inderdaad de tijd voor hebt moet je het vooral doen!
Oud 09-11-2012, 12:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb alle tijd van de wereld Ik moet alleen nog even bedenken hoe het zit met energie Want het is wel 's avonds en duurt 1,5 uur, even kijken of ik me op dat moment van de dag zo lang kan concentreren.
Oud 09-11-2012, 12:53
Verwijderd
Pff. Bed verschoond . Wat een rotklusje is dat toch.
Oud 09-11-2012, 12:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was het allang weer vergeten, maar blijkbaar heb ik me 2/3 jaar geleden ook ingeschreven voor die cursus, maar ging 'ie toen op het laatste moment niet door omdat er te weinig cursisten waren. Beetje jammer. Hopelijk zijn er dit jaar dan wel genoeg.
Oud 09-11-2012, 12:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Of anders moet ik maar Zweeds leren misschien dat er in die groep meer mensen zitten.
Oud 09-11-2012, 12:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pff. Bed verschoond . Wat een rotklusje is dat toch.
Crap, dat moet ik eigenlijk ook nog doen. En inderdaad, wat een rotklus. Ik zweet me altijd kapot
Oud 09-11-2012, 12:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga 'm maar alvast afhalen, dat moet ik 'm wel opmaken later.
Verwijderd
Zweeds . Met kerst vorig jaar hadden mijn ouders "het gezin" de millennium trilogie dvd's gegeven, dus hebben we die alle drie gekeken toen. Met als gevolg dat we zelf Nederlands met Zweeds accent gingen praten omdat het zo grappig klonk .
Verwijderd
Was daar niet ooit een discussie over hier? Dat het helemaal geen rotklus was en in 5 minuten gedaan?

Oud 09-11-2012, 13:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zweeds . Met kerst vorig jaar hadden mijn ouders "het gezin" de millennium trilogie dvd's gegeven, dus hebben we die alle drie gekeken toen. Met als gevolg dat we zelf Nederlands met Zweeds accent gingen praten omdat het zo grappig klonk .
Zweeds <333 Het is ook een hele mooie taal vind ik.

Citaat:
Was daar niet ooit een discussie over hier? Dat het helemaal geen rotklus was en in 5 minuten gedaan?

Dat is ook zo ja. Maar bleh. Het kost zoveel energie. Wel handig als je het koud hebt, na 5 minuten bed opmaken zweet je je kapot

Ik kom er wel net achter dat mijn blauwe hoeslaken kwijt is
Oud 09-11-2012, 13:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja als je het als een debiel doet, dus als ik, duurt het wel wat langer. Maar ik krijg echt dat matras niet omhoog met mijn knie, waar ik hem ook neerzet

En het is gewoon een stom klusje ook.
Oud 09-11-2012, 13:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is wel makkelijker geworden nu mijn bed niet meer met één zijde tegen de muur staat. Het was echt een kleine ramp om het hoeslaken om die loeizware matras te krijgen, terwijl je erop zit Nu kan ik er tenminste aan alle kanten goed bij.
Oud 09-11-2012, 13:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga er altijd achter staan. Want zo'n debiel ben ik dus
Oud 09-11-2012, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Waar komt het dan door? Want ik heb allemaal mooie zwarte gothichanddoeken die het niet goed doen en ik heb te weinig burgervrouwpunten om te weten hoe dat komt.
Nou, misschien heb je wel kuthanddoeken? Wij hebben zacht water hier, volgens mij is het in de randstad veul harder, én ik was die shit met wasverzachter maar het zijn altijd prima handdoeken. Het duurde wel even voor ze zo ver waren, though. En ik heb ook geen droger, laat ze gewoon aan de lijn hangen. Overigens heb ik ook alleen maar zwarte gottik-handdoeken Nu zijn we handdoekhomies :boks:
Oud 09-11-2012, 13:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Achter het matras dus he die vouw ik omhoog, dan ga ik erachter staan en doe ik de twee punten eromheen.
Oud 09-11-2012, 13:08
Verwijderd
Citaat:

Zeer zeker. De conclusie was dat vrouwen er geen pepernoot van kunnen
Oud 09-11-2012, 13:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Achter het matras dus he die vouw ik omhoog, dan ga ik erachter staan en doe ik de twee punten eromheen.
Dat is een prima methode Dat kan bij mij alleen niet omdat de matras te dik en zwaar is, die buigt niet.
Oud 09-11-2012, 13:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zeer zeker. De conclusie was dat vrouwen er geen pepernoot van kunnen
Kom jij dan even mijn bed opmaken?
Oud 09-11-2012, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Nou, misschien heb je wel kuthanddoeken? Wij hebben zacht water hier, volgens mij is het in de randstad veul harder, én ik was die shit met wasverzachter maar het zijn altijd prima handdoeken. Het duurde wel even voor ze zo ver waren, though. En ik heb ook geen droger, laat ze gewoon aan de lijn hangen. Overigens heb ik ook alleen maar zwarte gottik-handdoeken Nu zijn we handdoekhomies :boks:
Hm. De volgende keer dat ik meubilair bij je in elkaar kom zetten neem ik één van mijn gothichanddoeken mee en dan gaan we de watertheorie eens testen.
Oud 09-11-2012, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Kom jij dan even mijn bed opmaken?
Best, hoor. Maar voor wat hoort wat!
Oud 09-11-2012, 13:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Een rekensommetje levert op:

wassen + lijndrogen = hard
wassen + lijndrogen + wasverzachter = semi-zacht
wassen + droger = semi-zacht
wassen + droger + wasverzachter = vies zacht

Ze zijn dus niet vies zacht omdat je ze aan de lijn droogt
Oud 09-11-2012, 13:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Best, hoor. Maar voor wat hoort wat!
Wat stel je voor..?
Oud 09-11-2012, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Hm. De volgende keer dat ik meubilair bij je in elkaar kom zetten neem ik één van mijn gothichanddoeken mee en dan gaan we de watertheorie eens testen.
Of je hebt gewoon kuthanddoeken!
Oud 09-11-2012, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Wat stel je voor..? [afbeelding]
Verras me.
Oud 09-11-2012, 13:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Verras me.
Een kopje thee met een koekje?
Oud 09-11-2012, 13:15
Verwijderd
Jezus jongons onze HR heeft weer een prachtig teambuildingproject uitgerold Alsof ik niets beters te doen heb En vanavond een feestje waar ik niet zoveel zin in heb geloof ik. Zwaaaar leven
Oud 09-11-2012, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Een kopje thee met een koekje?
Alleen als het goede, zelfgemaakte koekjes zijn. Geen schrale zandkoekjes
Oud 09-11-2012, 13:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb zin om een nieuw hoeslaken te kopen. Eén die niet strechy is. En dan ook maar meteen nieuwe kussenslopen.
Oud 09-11-2012, 13:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Alleen als het goede, zelfgemaakte koekjes zijn. Geen schrale zandkoekjes
Bummer. Dan moet ik het zelf maar doen.
Oud 09-11-2012, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Of je hebt gewoon kuthanddoeken!
Dat zou eventueel kunnen, maar die theorie leent zich minder makkelijk voor toetsing.
Oud 09-11-2012, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Bummer. Dan moet ik het zelf maar doen.
Bah, wat een lapzwanserietus uwerzijds

Citaat:
Dat zou eventueel kunnen, maar die theorie leent zich minder makkelijk voor toetsing.
Ik heb een handdoek gevonden die bereid is tot een empirisch experiment; hij is altijd al een waaghals geweest. PM je adres en ik stuur 'm jouw kant op, schoon en wel, welteverstaan. Als je 'm gebruikt terugstuurt kan ik er wellicht nog een aardig centje aan verdienen ook
Oud 09-11-2012, 13:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bah, wat een lapzwanserietus uwerzijds
Nou ja, als het een keuze was tussen bed opmaken en koekjes bakken (en boodschappen doen en alles), dan was de keuze duidelijk

En ik ben al klaar! En raam open, met alle kussens lekker in de frisheid op de vensterbank Vanavond fijn een een fris en schoon bed slapen
Oud 09-11-2012, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een handdoek gevonden die bereid is tot een empirisch experiment; hij is altijd al een waaghals geweest. PM je adres en ik stuur 'm jouw kant op, schoon en wel, welteverstaan. Als je 'm gebruikt terugstuurt kan ik er wellicht nog een aardig centje aan verdienen ook
En dan? Dan ga ik hem hier wassen en 'm naar jou terugsturen en kijken we of dat hem coöperatiever of juist minder coöperatief heeft gemaakt?
Oud 09-11-2012, 14:30
Verwijderd
Dan moet Para ook een handdoek naar Quint sturen. Wel eerst even een knoop ofzo op naaien als markering, zwarte handdoeken lijken allemaal op elkaar
Oud 09-11-2012, 14:31
Verwijderd
Theodoor en ik hebben allebei allerlei verschillende handdoeken maar we hebben allebei een rode. Ze zijn precies dezelfde tint rood maar die van mij is van de Ikea en die van Theodoor is van de Hema. Theodoor doet de was en hij let altijd goed op de labeltjes zodat mijn rode handdoek op mijn stapeltje belandt en de zijne op zijn stapeltje
Oud 09-11-2012, 14:32
Verwijderd
Citaat:
En dan? Dan ga ik hem hier wassen en 'm naar jou terugsturen en kijken we of dat hem coöperatiever of juist minder coöperatief heeft gemaakt?
Nou, hij is bereid zich door jou te laten gebruiken. Dan probeer je hem zoals hij bij mij in de kast ligt, vervolgens was jij hem op jouw manier en probeer je hem nog eens. Kan je zien of er verschil in zit. Voor de volledigheid kan ik hetzelfde met een handdoek uwerzijds doen. Als we dan een mooi rapport opstellen hebben we wellicht duidelijkheid in deze mysterieuze handdoekhalszaak
Oud 09-11-2012, 14:35
Verwijderd
Ik ben iets aan het tekenen voor iemand. Hij heeft me verder nergens voor gevraagd maar ik heb toch niks beters te doen en hij heeft duidelijk een vormgever nodig. Nu heb ik al z'n sites opgezocht om te kijken of hij consistent een lievelingskleur of -kleurenschema heeft. Oranje achtergronden waar mogelijk, oranje tekst, foto's allemaal zo belicht dat de huid oranjeachtig aandoet. Her en der een klein beetje blauw, wat logisch is, want dat is de complementaire kleur van oranje. Bingo
Oud 09-11-2012, 14:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat word ik toch altijd blij van dit liedje. Vooral als ik meezing en het dansje doe

Oud 09-11-2012, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Dan moet Para ook een handdoek naar Quint sturen. Wel eerst even een knoop ofzo op naaien als markering, zwarte handdoeken lijken allemaal op elkaar
De mijne hebben ook een beetje wit

Citaat:
Nou, hij is bereid zich door jou te laten gebruiken.
Wat een sloerie!

Citaat:
Dan probeer je hem zoals hij bij mij in de kast ligt, vervolgens was jij hem op jouw manier en probeer je hem nog eens. Kan je zien of er verschil in zit. Voor de volledigheid kan ik hetzelfde met een handdoek uwerzijds doen. Als we dan een mooi rapport opstellen hebben we wellicht duidelijkheid in deze mysterieuze handdoekhalszaak
Oke, doen we Alhoewel ik eerst nog ga proberen om gewoon de wasverzachter weg te laten, want dat is een variabele die zich nog veel gemakkelijker voor toetsing leent.
Oud 09-11-2012, 14:46
Verwijderd
Haha het gaat nog steeds over wasverzachter
Oud 09-11-2012, 14:56
Verwijderd
ik heb net 2183 euro afgerekend niet voor mezelf en ook niet met mijn eigen pinpas, maar wel het hoogste bedrag dat ik ooit heb gepind
Oud 09-11-2012, 15:00
Verwijderd
Ik moet toch ergens mijn exp vandaan halen om huisvrouw lvl 3 te worden

De minst coöperatieve handdoek die ik heb is een zwarte keukenhanddoek van de HEMA. Die droogt niet alleen nauwelijks, hij laat ook allemaal pluisjes achter. En dat terwijl ik hem al twee jaar heb. Of drie.
Oud 09-11-2012, 15:04
Verwijderd
de minst cooperatieve handdoeken die wij hebben zijn Theodoors oude handdoeken. Ze zijn groot en wit en zo dun dat je er doorheen kunt kijken, zo ruw als badstof maar worden kan, en rafelig. Ze nemen wel goed vocht op, maar niet erg veel doordat ze zo dun zijn. Theodoor vindt dat we ze moeten bewaren als gastenhanddoeken en zegt tegen gasten die blijven slapen dat ze geen handdoek mee hoeven te nemen. Misschien moet ik maar gewoon stiekem een keer een stapeltje handdoeken kopen en in plaats van die oude neerleggen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten