| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik kom er wel net achter dat mijn blauwe hoeslaken kwijt is
|
|
|
|
Het is wel makkelijker geworden nu mijn bed niet meer met één zijde tegen de muur staat. Het was echt een kleine ramp om het hoeslaken om die loeizware matras te krijgen, terwijl je erop zit
Nu kan ik er tenminste aan alle kanten goed bij.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu zijn we handdoekhomies :boks:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat kan bij mij alleen niet omdat de matras te dik en zwaar is, die buigt niet.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
wassen + lijndrogen = hard wassen + lijndrogen + wasverzachter = semi-zacht wassen + droger = semi-zacht wassen + droger + wasverzachter = vies zacht Ze zijn dus niet vies zacht omdat je ze aan de lijn droogt
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() En ik ben al klaar! En raam open, met alle kussens lekker in de frisheid op de vensterbank
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan? Dan ga ik hem hier wassen en 'm naar jou terugsturen en kijken we of dat hem coöperatiever of juist minder coöperatief heeft gemaakt?
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Theodoor en ik hebben allebei allerlei verschillende handdoeken maar we hebben allebei een rode. Ze zijn precies dezelfde tint rood maar die van mij is van de Ikea en die van Theodoor is van de Hema. Theodoor doet de was en hij let altijd goed op de labeltjes zodat mijn rode handdoek op mijn stapeltje belandt en de zijne op zijn stapeltje
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben iets aan het tekenen voor iemand. Hij heeft me verder nergens voor gevraagd maar ik heb toch niks beters te doen en hij heeft duidelijk een vormgever nodig. Nu heb ik al z'n sites opgezocht om te kijken of hij consistent een lievelingskleur of -kleurenschema heeft. Oranje achtergronden waar mogelijk, oranje tekst, foto's allemaal zo belicht dat de huid oranjeachtig aandoet. Her en der een klein beetje blauw, wat logisch is, want dat is de complementaire kleur van oranje. Bingo
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alhoewel ik eerst nog ga proberen om gewoon de wasverzachter weg te laten, want dat is een variabele die zich nog veel gemakkelijker voor toetsing leent.
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik moet toch ergens mijn exp vandaan halen om huisvrouw lvl 3 te worden
![]() De minst coöperatieve handdoek die ik heb is een zwarte keukenhanddoek van de HEMA. Die droogt niet alleen nauwelijks, hij laat ook allemaal pluisjes achter. En dat terwijl ik hem al twee jaar heb. Of drie. |
|
|
|
Verwijderd
|
de minst cooperatieve handdoeken die wij hebben zijn Theodoors oude handdoeken. Ze zijn groot en wit en zo dun dat je er doorheen kunt kijken, zo ruw als badstof maar worden kan, en rafelig. Ze nemen wel goed vocht op, maar niet erg veel doordat ze zo dun zijn. Theodoor vindt dat we ze moeten bewaren als gastenhanddoeken en zegt tegen gasten die blijven slapen dat ze geen handdoek mee hoeven te nemen. Misschien moet ik maar gewoon stiekem een keer een stapeltje handdoeken kopen en in plaats van die oude neerleggen
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|