| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Dus, de docent van een vak had audio files gemaakt van de colleges en we hebben een open boek tentamen dus ik dacht: ha, ik het naar die files luisteren en het eea opschrijven. Voor het eerste college werkte dat prima maar de eerste 3 kwartier van het tweede college (dat in totaal 1,5 uur duurt) is puur 'waren er nog vragen nav vorige week?' (zegt ook wel wat, als je de helft van je college bezig bent met vragen beantwoorden van mensen die het eerste college niet begrepen). En je kunt de vragen vanuit de zaal niet horen op de audio file en hij tekent allerlei dingen op het bord dus het totaal zinloos om die dingen op te schrijven. Hopelijk is het laatste stuk wat interessanter.
|
|
|
|
Wij wassen alles met wasverzachter, anders snapt mijn vader het niet meer.
Ik heb de was opgevouwen, nieuwe was erin gedaan en opgehangen, de keuken gesopt en de kamer een beetje opgeruimd. Eigenlijk wilde ik ook nog stofzuigen en dweilen, maar er zijn grenzen.
|
|
|
|
Ja, wij hoeven het ook niet echt te gebruiken, maar mijn vader vindt het al ingewikkeld genoeg dat er bij de donkere was vloeibaar wasmiddel moet en omg, verschillende temperaturen.. Hij snapt het eindelijk zonder mij te moeten bellen
maar ik ga binnenkort wel weer een wasje handdoeken zonder wasverzachter doen, ze worden nu mij zelfs te zacht.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Fucking hell, weer een heerlijk programma over Britse tieners op vakantie. Deze begint al met een stel kloothommels die in het vliegtuig al zoveel hebben gezopen dat 1 van hun in zn broek heeft gepist en kotsend bij het hotel aankomt. Leuk volk.
|
|
|
|
En om te reageren op de wijvenposts: Ik heb vrijwel alleen maar donkere kleren en ik was altijd met een speciaal wasmiddel voor zwarte was en mijn kleren blijven imo wel mooi. En ik gebruik ALTIJD wasverzachter, anders worden m'n kleren stug en naar. Het water is hier ook heel hard, dus moet altijd extra wasmiddel gebruiken.
|
|
|||
|
Maakt azijn je kleren ook nog schoner?
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik gebruik immer wasverzachter, voor de geur. Nooit eigenlijk gedacht/geloofd dat wasverzachter serieus je was verzacht. :') Ik merk er niks van iig.
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zit nog in m'n systeem.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Heb vandaag lasagne voor 3-4 gemaakt.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb gisteren mijn teamleiden nog gesproken over het hele kerst-gebeuren. Zij was wel heel zakelijk. Zoals ik begreep, heeft zij de vraag van de flex gekregen om eens met mij te praten over met kerst/ oud en nieuw werken. Daar zei ze van: "ja, het maakt mij niet uit of jij werkt of een andere flexer, maar ikheb dan gewoon flexers nodig. Of jij dat bent of iemand anders, maakt mij niet uit. Ik was me niet bewust van de afspraken die jij met de flex hebt gemaakt, vandaag dat ik de vraag stelde. Het is wel heel makkelijk van hen om dat op mij af te schuiven, ik heb normaal ook niks met jouw rooster te maken, alleen als het hen uitkomt. Dat doe ik ook niet, het is toch echt hun probleem, ik heb flexers nodig en en hoe ze dat doen maakt mij niet uit." Toen heb ik uitgelegd wat er tussen mij en de flex gebeurd is en zei zij: "Het maakt me niet uit, ik heb gewoone en flexer nodig." Ze ging er heel erg zakelijk mee om (Ze zei ook nog, in reactie op iets wat ik tegen haar zei "Ik kijk je er ook niet raar op aan ofzo, je komt gewoon heel erg goed voor jezelf op. Dat is ook prima.") en dat was tof om te horen en is een soort van bevestiging dat ik het goed gedaan heb. Dusch nu heb ik lekker met kerst en oud en nieuw vrij
|
|
|
|
Verwijderd
|
Haha
ik heb hem vanochtend geschreven toen mijn vriendje naar de dokter was. Wat een gestress, bij elk geluidje wat ik hoorde (hij woont ook in een studentenhuis) dacht ik dat hij alweer terug was . Maar het is gelukt!En ik heb net mijn galajurk gewassen. Met wasmiddel en zonder wasverzachter, op de hand. Hij ligt nu even tijdelijk op handdoeken op de grond tot ik heb bedacht waar ik 'm ga laten drogen. Ik denk maar gewoon op mijn wasrek en dan zet ik dat ergens verdekt opgesteld. Dat merkt hij toch niet op ![]()
|
![]() |
|
|