Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2012, 21:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zeg toch ook dat het erger is
Maar ik heb het liefst een ruwe harde stevige handdoek
Eigenlijk vind ik mijn badjas ook veel te zacht.
Advertentie
Oud 08-11-2012, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ja dat snapte ik maar ik vroeg me af waar je de badstof vandaan had want ik zie dat nooit ergens!

Ik vind het ook altijd zo naar als handdoeken met wasverzachter zijn gewassen, een handdoek moet een beetje schuren <3
jaaaa
vind het ook heerlijk als ik schone lakens (badstof ) heb, dan zijn ze ook nog lekker hard.
Oud 08-11-2012, 21:16
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zeg toch ook dat het erger is
Maar ik heb het liefst een ruwe harde stevige handdoek
Eigenlijk vind ik mijn badjas ook veel te zacht.
VEUL erger.
Oud 08-11-2012, 21:19
Lorelei
Lorelei is offline
Dus, de docent van een vak had audio files gemaakt van de colleges en we hebben een open boek tentamen dus ik dacht: ha, ik het naar die files luisteren en het eea opschrijven. Voor het eerste college werkte dat prima maar de eerste 3 kwartier van het tweede college (dat in totaal 1,5 uur duurt) is puur 'waren er nog vragen nav vorige week?' (zegt ook wel wat, als je de helft van je college bezig bent met vragen beantwoorden van mensen die het eerste college niet begrepen). En je kunt de vragen vanuit de zaal niet horen op de audio file en hij tekent allerlei dingen op het bord dus het totaal zinloos om die dingen op te schrijven. Hopelijk is het laatste stuk wat interessanter.
Oud 08-11-2012, 21:19
Verwijderd
Wat een wijventopic
Oud 08-11-2012, 21:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wij wassen alles met wasverzachter, anders snapt mijn vader het niet meer.

Ik heb de was opgevouwen, nieuwe was erin gedaan en opgehangen, de keuken gesopt en de kamer een beetje opgeruimd. Eigenlijk wilde ik ook nog stofzuigen en dweilen, maar er zijn grenzen.
Oud 08-11-2012, 21:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nu wel hele nare handen, trouwens. Niet zo erg als opgedroogde lijm/verf of, omg, klei, maar blegh.
Oud 08-11-2012, 21:27
Verwijderd
Heb je lekker zitten kleien meid?
Oud 08-11-2012, 21:27
Verwijderd
Ik doe niks met wasverzachter Uit luiheid en kriebeltjesvrees.
Oud 08-11-2012, 21:32
Lorelei
Lorelei is offline
Wasverzachter is overrated.
Oud 08-11-2012, 21:33
Verwijderd
Deeg voelt juist lekker <3

En ik ben sinds een paar weken gestopt met wasverzachter. Budgetoverwegingen. Ik gebruikte het alleen voor de lekkerruik. Nu gebruik ik een scheutje azijn als wasverzachter
Oud 08-11-2012, 21:34
Lorelei
Lorelei is offline
Ik gebruik af en toe azijn maar vooral om te zorgen dat kleuren niet in elkaar overlopen
Oud 08-11-2012, 21:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, wij hoeven het ook niet echt te gebruiken, maar mijn vader vindt het al ingewikkeld genoeg dat er bij de donkere was vloeibaar wasmiddel moet en omg, verschillende temperaturen.. Hij snapt het eindelijk zonder mij te moeten bellen maar ik ga binnenkort wel weer een wasje handdoeken zonder wasverzachter doen, ze worden nu mij zelfs te zacht.
Oud 08-11-2012, 21:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik gebruik af en toe azijn maar vooral om te zorgen dat kleuren niet in elkaar overlopen
Omg, handig mijn zwart-witte bh is nu een beetje grijs/blauw-zwart doe je dat dan in de trommel of in het bakje?
Oud 08-11-2012, 21:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Omg, handig mijn zwart-witte bh is nu een beetje grijs/blauw-zwart doe je dat dan in de trommel of in het bakje?
Ik doe 't in het wasverzachterbakje
Oud 08-11-2012, 21:42
Verwijderd
Dan stinkt toch alles naar azijn?
Oud 08-11-2012, 21:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dan stinkt toch alles naar azijn?
Nee hoor, ruik je niets van.
Oud 08-11-2012, 21:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik doe 't in het wasverzachterbakje
Het gaat mijn bh nu niet meer helpen, maar ik vind het een retegoeie tip. En dit doe je ipv wasverzachter of gooi je het er gewoon bij?
Oud 08-11-2012, 21:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het gaat mijn bh nu niet meer helpen, maar ik vind het een retegoeie tip. En dit doe je ipv wasverzachter of gooi je het er gewoon bij?
ipv. Op internet heb ik ook wel zien staan dat mensen hun kleding eerst in een emmer met azijn zetten en daarna in de wasmachine doen maar dat doe ik nooit.
Oud 08-11-2012, 21:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ipv. Op internet heb ik ook wel zien staan dat mensen hun kleding eerst in een emmer met azijn zetten en daarna in de wasmachine doen maar dat doe ik nooit.
Het lijkt me dat het er dan wel enorm naar gaat ruiken. Oeh, maar mijn pa heeft een donkerblauw-wit gestreept shirt en hij weet nooit in welke wasmand die moet
Oud 08-11-2012, 22:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Fucking hell, weer een heerlijk programma over Britse tieners op vakantie. Deze begint al met een stel kloothommels die in het vliegtuig al zoveel hebben gezopen dat 1 van hun in zn broek heeft gepist en kotsend bij het hotel aankomt. Leuk volk.
Oud 08-11-2012, 22:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En om te reageren op de wijvenposts: Ik heb vrijwel alleen maar donkere kleren en ik was altijd met een speciaal wasmiddel voor zwarte was en mijn kleren blijven imo wel mooi. En ik gebruik ALTIJD wasverzachter, anders worden m'n kleren stug en naar. Het water is hier ook heel hard, dus moet altijd extra wasmiddel gebruiken.
Oud 08-11-2012, 22:35
Lorelei
Lorelei is offline
Zo, ik ben klaar met studeren voor vandaag. Lekker bankhangen en tv-kijken. Daag.
Oud 08-11-2012, 23:14
ßuerp
ßuerp is offline
Maakt azijn je kleren ook nog schoner?

Citaat:
Het lijkt me dat het er dan wel enorm naar gaat ruiken. Oeh, maar mijn pa heeft een donkerblauw-wit gestreept shirt en hij weet nooit in welke wasmand die moet
met wit natuurlijk

Citaat:
Ik doe niks met wasverzachter Uit luiheid en kriebeltjesvrees.
Kriebeltjesvrees?

Ik gebruik immer wasverzachter, voor de geur. Nooit eigenlijk gedacht/geloofd dat wasverzachter serieus je was verzacht. :') Ik merk er niks van iig.
Oud 08-11-2012, 23:14
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Zo, ik ben klaar met studeren voor vandaag. Lekker bankhangen en tv-kijken. Daag.
ajuu
Oud 08-11-2012, 23:23
Verwijderd
Komt het door de wasverzachter dat sommige handdoeken opeens geen water meer willen opnemen, ja? Binnenkort eens uitproberen.
Oud 08-11-2012, 23:24
Verwijderd
Citaat:

met wit natuurlijk

Kriebeltjesvrees?

Ik gebruik immer wasverzachter, voor de geur. Nooit eigenlijk gedacht/geloofd dat wasverzachter serieus je was verzacht. :') Ik merk er niks van iig.
Ja kriebeltjesvrees. In de vorm van misschien uitslag krijgen enzo, zoals ik dat in het verleden van veel stoffen anders dan net katoen kreeg, en van veel wasmiddelen behalve diegene die mijn mama gebruikte Het zit nog in m'n systeem.
Oud 08-11-2012, 23:29
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
het is geniaal iedereen naamzoek!

je gaat naar thuisafgehaald.nl, registreert je en je ziet wie er in jouw buurt koken en wat ze maken. Dan kan je je tot de door hun opgegeven datum/tijd opgeven, spreekt een tijd af en je maaltje staat klaar
Als je zelf wil koken of je hebt simpelweg teveel eten gemaakt, kan je het daar aanbieden. Er zijn ook koks die op verzoek koken. Alles wordt tegen kostprijs/redelijke vergoeding aangeboden/verkocht.
wel zelf bakjes meenemen. Vandaag gevulde aubergines voor anne en falafel voor mij bij een vrouwtje hier op 5 min loopafstand. Het was zo kklekker, die meid kan echt koken.
Morgen eten we witte rijst met 3 gerechtjes van ene Willy op 1.7 km afstand.
Ik ken het van EditieNl, ik wil het wel een keer proberen, maar wel als kok, uiteraard!

Heb vandaag lasagne voor 3-4 gemaakt.
Oud 08-11-2012, 23:33
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ja kriebeltjesvrees. In de vorm van misschien uitslag krijgen enzo, zoals ik dat in het verleden van veel stoffen anders dan net katoen kreeg, en van veel wasmiddelen behalve diegene die mijn mama gebruikte Het zit nog in m'n systeem.
Ah, auf diesem Fahrrad!
Oud 09-11-2012, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ken het van EditieNl, ik wil het wel een keer proberen, maar wel als kok, uiteraard!

Heb vandaag lasagne voor 3-4 gemaakt.
ik had niet verwacht dat jij ergens zou gaan afhalen nee
Oud 09-11-2012, 00:44
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
ik had niet verwacht dat jij ergens zou gaan afhalen nee
Nee, inderdaad.
Oud 09-11-2012, 00:50
Verwijderd
Haha soija
Oud 09-11-2012, 01:19
ßuerp
ßuerp is offline
Ki pasa Lusi. :*
Oud 09-11-2012, 04:14
Verwijderd
Deze wil ik jullie toch niet onthouden:

http://whitepeoplemourningromney.tumblr.com/
Oud 09-11-2012, 05:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Deze wil ik jullie toch niet onthouden:

http://whitepeoplemourningromney.tumblr.com/
Ik moet huilen om die mensen.
Oud 09-11-2012, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Komt het door de wasverzachter dat sommige handdoeken opeens geen water meer willen opnemen, ja? Binnenkort eens uitproberen.
Ik merk daar niets van. Mijn handdoeken nemen water op alsof het dorstige Afrikaantjes zijn. Met wasverzachter.
Oud 09-11-2012, 08:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Koken is echt een rotklus.
Oud 09-11-2012, 09:05
Verwijderd
Citaat:
het is geniaal iedereen naamzoek!

je gaat naar thuisafgehaald.nl, registreert je en je ziet wie er in jouw buurt koken en wat ze maken. Dan kan je je tot de door hun opgegeven datum/tijd opgeven, spreekt een tijd af en je maaltje staat klaar
Als je zelf wil koken of je hebt simpelweg teveel eten gemaakt, kan je het daar aanbieden. Er zijn ook koks die op verzoek koken. Alles wordt tegen kostprijs/redelijke vergoeding aangeboden/verkocht.
wel zelf bakjes meenemen. Vandaag gevulde aubergines voor anne en falafel voor mij bij een vrouwtje hier op 5 min loopafstand. Het was zo kklekker, die meid kan echt koken.
Morgen eten we witte rijst met 3 gerechtjes van ene Willy op 1.7 km afstand.
wat een leuk concept
Oud 09-11-2012, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Het onthardt wel het water zodat het wasmiddel beter werkt!
Oud 09-11-2012, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Ik merk daar niets van. Mijn handdoeken nemen water op alsof het dorstige Afrikaantjes zijn. Met wasverzachter.
Waar komt het dan door? Want ik heb allemaal mooie zwarte gothichanddoeken die het niet goed doen en ik heb te weinig burgervrouwpunten om te weten hoe dat komt.
Oud 09-11-2012, 10:51
Verwijderd
Ik herinnerde me dat ik op het internet zit dus nu heb ik het gegoogled. Het internet zegt 'Quincy mag zeggen wat ie wil maar het is toch echt de wasverzachter'.

Welke heb je? Misschien moet ik gewoon andere.
Oud 09-11-2012, 11:27
Verwijderd
Wat een fantastisch topic
Oud 09-11-2012, 11:29
Verwijderd
Ik heb gisteren mijn teamleiden nog gesproken over het hele kerst-gebeuren. Zij was wel heel zakelijk. Zoals ik begreep, heeft zij de vraag van de flex gekregen om eens met mij te praten over met kerst/ oud en nieuw werken. Daar zei ze van: "ja, het maakt mij niet uit of jij werkt of een andere flexer, maar ikheb dan gewoon flexers nodig. Of jij dat bent of iemand anders, maakt mij niet uit. Ik was me niet bewust van de afspraken die jij met de flex hebt gemaakt, vandaag dat ik de vraag stelde. Het is wel heel makkelijk van hen om dat op mij af te schuiven, ik heb normaal ook niks met jouw rooster te maken, alleen als het hen uitkomt. Dat doe ik ook niet, het is toch echt hun probleem, ik heb flexers nodig en en hoe ze dat doen maakt mij niet uit." Toen heb ik uitgelegd wat er tussen mij en de flex gebeurd is en zei zij: "Het maakt me niet uit, ik heb gewoone en flexer nodig." Ze ging er heel erg zakelijk mee om (Ze zei ook nog, in reactie op iets wat ik tegen haar zei "Ik kijk je er ook niet raar op aan ofzo, je komt gewoon heel erg goed voor jezelf op. Dat is ook prima.") en dat was tof om te horen en is een soort van bevestiging dat ik het goed gedaan heb. Dusch nu heb ik lekker met kerst en oud en nieuw vrij
Oud 09-11-2012, 11:31
Verwijderd
Goed zo goed geregeld
Oud 09-11-2012, 11:42
Verwijderd
Juh En ik ben er vet blij mee, want zij keek ook echt heel zakelijk en dat is tof want daardoor kan ik er zelf ook wat handiger mee om gaan

Is jouw galabrief al af? En heb je je galajurk al gewassen? Met of zonderwasverzachter?
Oud 09-11-2012, 11:45
Verwijderd
Haha ik heb hem vanochtend geschreven toen mijn vriendje naar de dokter was. Wat een gestress, bij elk geluidje wat ik hoorde (hij woont ook in een studentenhuis) dacht ik dat hij alweer terug was . Maar het is gelukt!

En ik heb net mijn galajurk gewassen. Met wasmiddel en zonder wasverzachter, op de hand. Hij ligt nu even tijdelijk op handdoeken op de grond tot ik heb bedacht waar ik 'm ga laten drogen. Ik denk maar gewoon op mijn wasrek en dan zet ik dat ergens verdekt opgesteld. Dat merkt hij toch niet op
Oud 09-11-2012, 11:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik verwacht wel foto's Frayne!
Oud 09-11-2012, 11:49
Verwijderd
Tuurlijk ik ben een fotospamkip over het algemeen, dus die krijgen jullie wel

Maar nu, tijd om te eten.
Oud 09-11-2012, 12:08
Verwijderd
Maar als je hem legt te drogen op je wasrek, moet je wel even kijken dat je niet van die lelijke vouwen in komen. Als het een hele fijne stof is, kun je het beste zelf daar ook nog handdoeken ofzo onder leggen, denk ik.
Oud 09-11-2012, 12:10
Verwijderd
Nah, het is geen stof die echt kreukelt ofzo. Dus volgens mij valt dat wel mee.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten