| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
een dik kwartier ofzo.UIt zichzelf smaakt het gewoon kolig. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt voor zoiets ook trouwens best je huisarts even bellen, die kan je vaak wel even tussendoor zien. Beoordelen of een teen getapet moet worden is een kwestie van een paar minuutjes. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Als ik hem beweeg dan gaat dat wel zonder al te veel pijn, maar als ik hem vastpak en dan beweeg (vooral naar de zijkant) dan doet het veel pijn. Het is ook net alsof er een kleine verdikking zit aan die zijkant, maar weet niet of dat altijd al was of dat dat gewoon van het stoten is.
Mwa, nee, hij is niet gebroken denk ik. Vraag me wel af hoe lang het pijn blijft doen. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb een sim only abo voor sam besteld, eentje van simpel want daar kan je 3 nummers instellen die hij altijd kan bereiken, ook al is zijn tegoed op. Kreeg ik eerst een brief met inlogcodes, toen een brief met de simkaart en toen nog een andere brief met activatiecode. Nu is hij geactiveerd, maar het duurt 4 tot 24 uur voor dat ze dat hebben verwerkt. Zoiets noem je toch niet simpel!
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En mij doe je ook niet echt een plezier met rode kool over het algemeen. Hoewel ik 't wel lust. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Kennen jullie de website van jim carrey al? http://www.jimcarrey.com/ en dan op dingen klikken.
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
. En de kussens. Citaat:
rode kool uit een potje is lekkerder . Hoe mijn moeder het maakte dan
|
||
![]() |