Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bij deze, mijn excuses voor enige niet-nette of beledigende inhoud. Ik had dit niet als bedoeling en heb dat ook nooit gehad. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb vaak het gevoel dat het sarcasme/cynisme meer zelfbescherming is dan iets anders. Als het toch om Reverend gaat, zou ik me er niet toe laten verleiden om hem een softie te maken, dat gaat denk ik niet lukken. Met veel andere mensen overigens ook niet. Ik zou het gewoon een beetje laten, want inderdaad, who cares. Uiteindelijk worden de sarcastische, cynische zakken er ook niet wijzer of gelukkiger van. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er is niks specifieks uitgekomen, ja dat ik asperger heb, maar verder niet. Ik werk gewoon aan mezelf door van me fouten te leren, ik las ook dat de meeste zogenoemde "Aspie's" rond de leeftijd dat ze volwassen worden meestal helemaal van het syndroom af zijn omdat ze er vaak aan werken vanaf het begin dat hen word verteld dat ze het syndroom van asperger hebben. Hiervan word ik ook zekerder dat het me ooit zal lukken van al me communicatie problemen af te komen en alleen maar zal profiteren van het feit dat ik Asperger heb. Oh ja met helemaal af bedoel ik van de negatieve dingen af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, zou goed kunnen dat je jezelf op sociaal vlak goed ontwikkeld. Je zult denk ik er altijd wel wat van blijven merken, maar voor andere mensen kan het gewoon lijken alsof je 'normaal' bent ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De Waakzaam GI_Rutger | 5 | 16-01-2005 20:17 |