Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2012, 11:02
Verwijderd
Hey

Ik heb een film van mijn vakantie maar ik heb een probleempje...
Soms is het nog wel eens saai, en dat kan je leuker maken door er muziek bij te voegen. Nummers zijn niet echt leuk om toe te voegen dus ik wil zelf muziek maken met een programma.
Zelf heb ik: Magix MusicMaker & FLStudio. Met Magix kun je niet heel veel en FLstudio is niet heel makkelijk...
Weet iemand nog andere programma's voor Filmmuziek???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2012, 11:10
Axel11
Axel11 is offline
Welkom! Dit topic past beter op Software & Multimedia, dus ik verplaats het even voor je.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 11:26
Verwijderd
kan ook
Ik snap er nog niet veel van xD
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 09:52
Verwijderd
Magix music maken kon heel veel 5 jaar geleden dus dat zal nu alleen maar meer zijn. Je moet alleen even wat sampletjes downloaden.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Magix music maken kon heel veel 5 jaar geleden dus dat zal nu alleen maar meer zijn. Je moet alleen even wat sampletjes downloaden.
Ja, ik heb MusicMaker MX 18 Premium, maar alleen maar volume 9(als het over movie score gaat).
Ik kan niet meer vinden
Maar in ieder geval: Thnx
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 21:32
freyk
freyk is offline
Zover ik het nog weet van vroeger, heeft musicmaker alleen voor geprogrammeerde deuntjes. (bv tromgeroffel voor een paar seconden, een toonladdercwat herhaalt word, enz).
Vind je het saai en wil je ze zelf maken, dan moet je op zoek gaan naar andere software dat bv je toetsenbord een keyboard word. En daar zijn er veel van. Eentje wat nu in mij op komt, is de oude modplugtracker.
Maar deze zijn niet eenvoudig in gebruik.

Een paar strings hier, af en toe een horn en wat drumms maken het al aardig filmisch deuntje.
Reageren

Regels voor berichten