Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoezo vind je haar leuk als je haar niet eens kent? Waar ken je haar dan van? Niet zo vreemd dat ze je niet accepteert op facebook, als ze niet weet wie je bent. Misschien kun je beter kijken of jij mensen kent die haar ook kennen en dat jullie via-via in het echt in contact komen met elkaar, of dat je haar gewoon uit jezelf aanspreekt en kijkt wat er gebeurt.
|
Waarom wil je weten waar ze woont?
![]() Heb je geen gezamenlijke vrienden, waardoor je via via met haar in contact kunt komen? Ik vind het niet vreemd dat ze je niet accepteert op Facebook. Ik heb zelf geen Facebook maar ik zou ook geen vreemden accepteren. En waar ken je haar van? Je zegt dat je haar wel eens ziet? Is dat op school? In de kroeg? Bij een sportclub? Als je haar IRL soms ziet, dan kun je best eens met haar gaan praten. |
![]() |
|
Wtf? Ik vind het een beetje creepy dat je zoveel moeite aan het doen bent voor iemand die je twee keer hebt gezien en verder helemaal niet kent. Hoe ben je achter haar naam gekomen? Heb je gezamelijke vrienden of zo? Ik zou er echt helemaal niet van gediend zijn als een jongen probeert mijn adres te achterhalen om me "per ongeluk" tegen te komen, terwijl ik hem niet eens ken en hij mij maar twee keer heeft gezien.
![]() |
![]() |
|
Eh tsja. Je hebt haar twee keer gezien en je doet al die moeite om haar te zoeken? Je kan op facebook kijken bij haar vriendenlijst en dan kun je ergens klikken om te zien wat jullie voor gemeenschappelijke vrienden hebben, maar dan nog, als je haar nog eens tegenkomt, spreek haar dan gewoon aan. Dat is een stuk minder creepy dan dat je haar op facebook gaat stalken. En ja, als je geen idee hebt wanneer je haar ooit nog zal zien dan wordt het maar gewoon afwachten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Facebook contacten verwijderen uit Skype Verwijderd | 3 | 08-05-2014 09:43 | |
Lifestyle |
Facebook maakt eenzaam Anoukkj | 8 | 23-05-2013 09:59 | |
Software & Hardware |