Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2012, 13:16
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Haii,

Na de zomer ga ik naar het mbo en moet ik een laptop hebben, ik moet alleen elke dag bijna 4 uur reizen dus ik ben nog opzoek naar een goede stevige tas die niet sterft na een halfjaar.
Liefst geen zwarte maar als het niet anders kan vind ik het niet erg.
Budget 30 of 40 euro.
Ik weet nog niet 100%zeker welke laptop ik ga kopen, maar sowieso max 16 inch.
Iemand tips?
Of wat voor tas juist niet?

Thankss!!
Oud 29-06-2012, 13:25
Verwijderd
Ik zou een laptoprugzak kopen in plaats van een gewone laptoptas. Daar kun je volgens mij gewoon meer in kwijt, is makkelijker mee te nemen ook.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 16:45
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik zou een laptoprugzak kopen in plaats van een gewone laptoptas. Daar kun je volgens mij gewoon meer in kwijt, is makkelijker mee te nemen ook.
inderdaad een aanrader als je ook nog boeken, eten, whatever mee moet nemen. het is echt ongelovelijk lastig om met een laptop tas en een gewone rugzak te lopen. maar over het algemeen zijn die laptoprugzakken wel iets duurder dan jou budget denk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 16:55
Verwijderd
Ik zou een niet al te grote laptop nemen, deze in een sleeve stoppen en in je gewone tas/rugzak doen. Ongeveer eens met Apate. Werkt veel fijner.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 21:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mja, alleen als je een sleeve koopt moet je wel een grote tas nemen. Ik heb een 15,4 inch laptop en met sleeve past die niet meer in m'n eastpaktas. Ik heb ook een laptoprugzak en die vind ik wel heel fijn. Tegenwoordig verkopen ze bij computerzaken, mediamarkt, etc heel veel soorten tassen. Maak een inschatting van wat je allemaal nodig hebt en neem iets in de vorm (en gewicht) van je laptop (of je laptop zelf) mee als je gaat proberen dan kan je kijken of het fijn zit.
Oud 30-06-2012, 17:09
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Hmmm thanks voor de tips. Die rugzak is idd geen verkeerd idee, en dat van die sleeve ook niet...
Zijn er nog merken die jullie aanraden of juist waardeloos vinden?
Oud 30-06-2012, 22:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn laptoprugzak is van American Tourister en daar ben ik heel tevreden over. Hij is wel breed maar dat heb je denk ik met al die tassen omdat het anders niet past met een laptop. Hij draagt fijn en ik heb hem al vijf jaar, gebruik hem veel en hij ziet er nog steeds goed uit. Heb hem destijds bij de lokale computerzaak gekocht maar ze hebben ook een website (www.americantourister.nl) met daarop verkoopadressen. M'n sleeve heb ik volgens mij gewoon bij de mediamarkt gekocht. Die heb je ook bij de Hema, Action, etc voor weinig geld. Wel ff kijken of ie goed past. Die van mij is eigenlijk iets te groot waardoor ik gelijk een hele grote tas nodig heb, die van m'n vriend sluit veel beter aan omdat die rits anders zit.
Oud 01-07-2012, 16:10
*oma*
*oma* is offline
Dakine
Oud 02-07-2012, 19:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Die hebben idd mooie tassen Ik heb er een sporttas van.
Oud 29-07-2012, 16:53
Example
Example is offline
Een goede laptoptas heb je niet voor 30 á 40 euro.
Ik heb zelf een goede laptoptas die me 145 euro heeft gekost maar ik heb ook een iets duurdere laptop dan gemiddeld dus ik vondt het wel belangrijk om een goede laptoptas aan te schaffen.

Ik zou als ik jou was een laptoprugzak kopen zoals hierboven al wordt vermeld
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 18:43
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Bedankt voor de tips!
Uiteindelijk is het een laptoptas(schoudertas) van asus geworden, (kan hem nu niet meer vinden bij bol.com dus kan hem helaas niet laten zien) die naar mijn idee toch van redelijk goede kwaliteit is voor niet zoveel geld, ik heb nog een goede eastpak rugzak liggen, ik ga dus ook nog een dikke sleeve kopen en zo uitproberen wat ik het fijnst vind, rugzak of schoudertas. En dan kan ik na een jaar ofzo alsnog een duurdere kwaliteit tas kopen als ik weet wat het fijnst is.
Reageren

Regels voor berichten