Advertentie | |
|
![]() |
|
Mja, alleen als je een sleeve koopt moet je wel een grote tas nemen. Ik heb een 15,4 inch laptop en met sleeve past die niet meer in m'n eastpaktas. Ik heb ook een laptoprugzak en die vind ik wel heel fijn. Tegenwoordig verkopen ze bij computerzaken, mediamarkt, etc heel veel soorten tassen. Maak een inschatting van wat je allemaal nodig hebt en neem iets in de vorm (en gewicht) van je laptop (of je laptop zelf) mee als je gaat proberen dan kan je kijken of het fijn zit.
|
Mijn laptoprugzak is van American Tourister en daar ben ik heel tevreden over. Hij is wel breed maar dat heb je denk ik met al die tassen omdat het anders niet past met een laptop. Hij draagt fijn en ik heb hem al vijf jaar, gebruik hem veel en hij ziet er nog steeds goed uit. Heb hem destijds bij de lokale computerzaak gekocht maar ze hebben ook een website (www.americantourister.nl) met daarop verkoopadressen. M'n sleeve heb ik volgens mij gewoon bij de mediamarkt gekocht. Die heb je ook bij de Hema, Action, etc voor weinig geld. Wel ff kijken of ie goed past. Die van mij is eigenlijk iets te groot waardoor ik gelijk een hele grote tas nodig heb, die van m'n vriend sluit veel beter aan omdat die rits anders zit.
|
![]() |
Een goede laptoptas heb je niet voor 30 á 40 euro.
Ik heb zelf een goede laptoptas die me 145 euro heeft gekost maar ik heb ook een iets duurdere laptop dan gemiddeld dus ik vondt het wel belangrijk om een goede laptoptas aan te schaffen. Ik zou als ik jou was een laptoprugzak kopen zoals hierboven al wordt vermeld ![]() |
![]() |
|
Bedankt voor de tips!
Uiteindelijk is het een laptoptas(schoudertas) van asus geworden, (kan hem nu niet meer vinden bij bol.com dus kan hem helaas niet laten zien) die naar mijn idee toch van redelijk goede kwaliteit is voor niet zoveel geld, ik heb nog een goede eastpak rugzak liggen, ik ga dus ook nog een dikke sleeve kopen en zo uitproberen wat ik het fijnst vind, rugzak of schoudertas. En dan kan ik na een jaar ofzo alsnog een duurdere kwaliteit tas kopen als ik weet wat het fijnst is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het is saai aan de overkant! #1041 Verwijderd | 499 | 09-07-2010 09:01 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Office notebook onder 1000eypo real.scary | 7 | 18-01-2006 22:23 | |
Software & Hardware |