Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2012, 14:57
bassiebe
bassiebe is offline
Hey

Ik snap er niks van wat er zojuist gebeurt is... Ik ben bevriend met een meisje en ik vind haar ook een beetje leuk maar er is iets gebeurt...

Ik vroeg of ze mee wou naar de film (vriendschappelijk) en zegt ja. Vervolgens kom ik thuis en krijg t volgende bericht: "t klinkt nogal hard maar: ik heb nooit met je naar de film gewilt doei" en blokkeerde daarna alles van mijn facebook tot msn! En regeerde nergens op! De volgende dag krijg ik een mailtje en die gaat als volgt:" nee ik wil geen vrienden meer met je zijn en ik wil niet praten doei" ik snap er niks van ik probeerde haar te overtuigen dat het maar vriendschappelijk was en reageert daar natuurlijk niet op :,( snapt iemand wat er is gebeurt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2012, 15:03
Verwijderd
Er kan een misverstand zijn. Maar ik zal er geen zorgen om maken. Laat het hoe het is.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 15:07
Mark52
Mark52 is offline
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar blijkbaar wil ze geen contact meer met je. De reden waarom is eigenlijk niet relevant. Het feit dat zij niet op een normale manier tegen jou kan zeggen wat haar dwars zit zegt genoeg.

Je zou haar een keer persoonlijk (face tot face) aan kunnen spreken op haar vage gedrag, maar als ze jou dan nog zo respectloos behandelt dan moet je de eer een jezelf houden en verder gaan met je leven. Er zijn immers nog genoeg andere meisjes.

Laatst gewijzigd op 30-07-2012 om 18:24.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 15:19
bloodyb
bloodyb is offline
Nou, ik denk dat de vriendschap maar van 1 kant kwam. Wees blij dat je haar maar een beetje leuk want zij vind jou kennelijk heel erg niet-leuk. Overal uit verwijderen dus en hele dikke doei!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 15:33
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Wees blij dat je haar niet meer hoeft te zien. Doei!, zeg je dan.
Oud 30-07-2012, 15:44
Vowel
Vowel is offline
Of je zegt helemaal niets meer en laat haar lekker in de stront zakken. Eer aan jezelf houden en niet gaan smeken om een verklaring.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 16:02
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Of je zegt helemaal niets meer en laat haar lekker in de stront zakken. Eer aan jezelf houden en niet gaan smeken om een verklaring.
Precies.
Oud 30-07-2012, 16:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou, ze heeft waarschijnlijk door gehad dat jij haar leuk vindt en dus kapt ze het af.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 17:06
Padzorz
Padzorz is offline
Niets meer van je laten horen! Ze behandelt jou slecht dus als je nu zou gaan smeken om een verklaring dan laat je alleen maar zien dat ze jou zo kan behandelen zonder enige gevolgen. Ze verdient jouw aandacht niet en dus moet ze maar oprotten.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 21:19
bierkoning
bierkoning is offline
Je zinnen op een andere meid zetten, en deze gewoon vergeten. Zo behandel je je medemens niet.
Oud 31-07-2012, 00:35
Omegatypez
Omegatypez is offline
Geen aandacht meer geven, en misschien komt ze vanzelf wel terug verhaal doen..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 02:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Misschien was het wel een vriendin van haar (een jaloerse vriendin of zo eentje die je uitlacht en roept 'omg heb je een date met hém?!') of misschien kwam het wel door die laatstgenoemde vriendin.

Ik zou haar even face to face vragen wat haar probleem is en als ze echt zo in elkaar zit, haar lekker door de stront laten zakken.
Reageren

Regels voor berichten