Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor de rest staan er mensen tussen met dezelfde naam, maar dat ben ik dus niet.
||
Citaat:
Maar je kan het ook niet echt tegenhouden toch, wat mensen over jou vinden op google? Je hebt niet echt zelf in de hand wat andere mensen schrijven, als je bijvoorbeeld mee zou doen aan een hardloopwedstrijd of zo, dan komt dat vaak ook op internet. Denk dat het vooral vervelend is als er rare foto's van je te vinden zijn (gelukkig heb ik dat niet).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder interesseert het mijn werkgever alsnog niet wat ik stem of tussen welke studies ik twijfel, en interesseert het mij niet mocht ie er op magische wijze achterkomen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Presidentsverkiezingen Verenigde Staten 2012 Martiño | 262 | 06-11-2012 17:00 | |
Verkeer & Vervoer |
Red onze privacy - zeg nee tegen kilometerheffing Qimm | 125 | 26-01-2010 19:20 | |
De Kantine |
Saai Sacrifice #366 Verwijderd | 500 | 05-10-2008 00:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Brief Engels IrmZjeuh | 16 | 31-10-2005 08:15 | |
De Kantine |
het grote *geloof jij in De kantine* topic Verwijderd | 37 | 07-01-2005 22:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe moeten we de criminaliteit in (grote) steden aanpakken? Gatara | 191 | 27-10-2003 22:11 |