Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
M'n eerste jaar stond ik op 7 (nu camper-camping), het jaar erna op 6 (kut) een paar jaar op 3 (chill!) en de afgelopen paar jaar al op 1. 1 is wel chill opzich, maar misschien moet ik 4 of 5 ook maar eens proberen. Is 4 niet heel snel vol, omdat het 't dichtstbij is? (edit: Ah, dat had je al gezegd. Laat maar!) Hmmmm.... En ik laat nog wel weten hoe laat we in Utka zijn. KEIGEZELLIG! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
KEIGEZELLIG ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wat ik eng en onvoorspelbaar vind: Dingen die niet kunnen. Wat ik in vergelijking niet zo heel eng en onvoorspelbaar vind: Dingen die wel kunnen. Dat is alles. |
![]() |
|
De belangrijke vraag is natuurlijk ook: "WAT NEEM IK ALLEMAAL MEE?!"
Welke kleren ga ik aandoen?! Neem ik m'n lelijke laarzen mee voor als 't gaat regenen? Zal ik m'n kortekorte broekje meenemen, of is dat te lillek? Ga ik 't nog wel trekken om m'n 40 kilo wegende luchtbed mee te sjouwen op m'n oude rug? To douche or not to douche? Wegwerpwashandjes en droogshampoo? Doet m'n oude telefoon 't nog, want die batterij gaat langer mee? Zal ik nog boodschappen en een gasstel meenemen? Percolator? Noedels? Soep? MOEILIJJJJJK!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Afgelopen zomer 2 kampeerfeestjes gehad en daar sliep ik op een klein hema-luchtbedje (type 'omrollen en eraf pleuren') en in een Lidl zomerslaapzak. Koud en hard. Niet bepaald mijn favoriete combi. ![]()
||
Citaat:
Vies worden valt mee. Je kan er gewoon in het gras zitten, eventueel op een vuilniszak ofzo en als het regent heb je een poncho of laarzen zodat je lekker overal doorheen kunt stappen. En je kan er douchen als je wilt. Maar ik ga dus voornamelijk voor de bands. Daarom zou ik ook prima in m'n eentje kunnen gaan, ik vermaak me wel. Heb ook al het hele programma uitgestippeld... Er staan wel wat 'rennen van tent A naar B'-momenten bij.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de sfeer en de muziek lijkt mij ook wel leuk ja. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed alsnog, de bergen modder en kots en bier lijkt me toch ook niks ![]() Plus dat ik waarschijnlijk geen oog dichtdoe omdat ik toch al lastig ben met slapen, dus wss ben ik na de eerste nacht al gesloopt en wil ik naar huis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik slaap op Lowlands altijd vrij weinig, want als de zon opkomt word je je tent uitgefikt, maar ik ben er nooit echt moe. Vorig jaar voor het eerst eigenlijk, omdat ik de verkeerde schoenen aanhad en m'n benen ineens niet meer meewerkten. ![]() En je wordt er echt niet viezer dan ergens anders waar je buiten bent. Je zweet mss meer, vanwege het dansen en de massa's mensen waar je tussenstaat, maar goed daar zijn die douches/wegwerpwashandjes/flessen deo dus voor. Het is echt zoveel minder vies dan het was. Forrealz, de eerste keer dat ik er was moest ik bijna kotsen van de lucht van afval bij de brug, dat valt nu reuze mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, als je denkt/weet dat het niet je ding is dan moet je 't gewoon laten natuurlijk. Of bijv. naar een festival waar je dagkaarten voor kunt kopen ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Maar ik ben ook wel eens van de alpha-heuvel afgegleden omdat het te glad was. ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook, door wat ik in het vorige topic postte over mijn gewrichten enzo, veel sneller brak en moe en pijnlijk dan andere mensen. Ik kan gewoon niet zo lang staan/lopen. Dus in dat opzicht heb ik waarschijnlijk na de eerste dag al teveel pijn om door te gaan.
Maar ach, ik heb verder ook geen behoefte om erheen te gaan. Hoe zit het eigenlijk met de line-up tegenwoordig? Is het veel undergroundgedoe of ook dingen die ik ken? ![]() |
![]() |
|
Man, ik was in Glastonbury naar een tentoonstelling van foto's van het Glastonbury Festival. Dat was heel erg dramatisch, echt foto's waar je een meer ziet met puntjes van tenten erin, en dansende mensen waarvan de kleur niet meer te herkennen is omdat ze zo onder de modder zitten. Bah
![]() |
![]() |
|
|