Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2012, 23:24
Verwijderd
Advertentie
Oud 11-08-2012, 23:24
Verwijderd
Gebruikersnaam Berichten
sann 86
Stefenootje 61
fizzle-fluffy 51
Noedelhap 50
Etmakas 35
Chick Rock 34
Apate 29
Paranoide 24
Macrador 19
deadlock 14
Commendatore 14
Snebbeltje 13
Quintiano 11
Quis 3.0 11
Trimm Trabb 10
Little Phoebe 9
Panopticon 9
Uomi 6
Turk February 5
Zeppelin 5
Henk 3
Lorelei 2
Oud 11-08-2012, 23:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Leuke titel
Verwijderd
Oh mijn plaatje deed het topic dicht.

Nog een keer, want te lief

Verwijderd
Citaat:
Trimm schreef:
Oh, die chick vroeg trouwens: "Hoe weet je op welke camping je staat, want *dude* zei dat hij op camping 5 zou staan. Staat dat op je ticket ofzo?"
Je gaat gewoon staan waar er plek is. Punt. Camping 5 is toch vlak voor de brug?
Zoiets had ik ook m'n eerste jaar ja <3 Camping 5 is vlak voor de brug ja, 4 is de eerste erna, niet te ver met bagage slepen en toch dicht bij de festivalingang
Oud 11-08-2012, 23:26
Verwijderd
En ik vind het wel relaxed dat 4 niet extreem populair is, iedereen gaat voor 2 of 3 die vroeg is, tot nu toe konden we er elk jaar makkelijk terecht met z'n allen
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Verwijderd
:camping4promopraat:
Oud 11-08-2012, 23:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh mijn plaatje deed het topic dicht.

Nog een keer, want te lief

[afbeelding]
<3
Oud 11-08-2012, 23:28
Verwijderd
Elf berichten maar? Mijn hemel, WSZ is alive and kicking
Oud 11-08-2012, 23:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zoiets had ik ook m'n eerste jaar ja <3 Camping 5 is vlak voor de brug ja, 4 is de eerste erna, niet te ver met bagage slepen en toch dicht bij de ingang
Mjuh, ik weet niet of ik daar wil staan...
M'n eerste jaar stond ik op 7 (nu camper-camping), het jaar erna op 6 (kut) een paar jaar op 3 (chill!) en de afgelopen paar jaar al op 1. 1 is wel chill opzich, maar misschien moet ik 4 of 5 ook maar eens proberen. Is 4 niet heel snel vol, omdat het 't dichtstbij is?
(edit: Ah, dat had je al gezegd. Laat maar!)

Hmmmm....

En ik laat nog wel weten hoe laat we in Utka zijn. KEIGEZELLIG!
Oud 11-08-2012, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Mjuh, ik weet niet of ik daar wil staan...
M'n eerste jaar stond ik op 7 (nu camper-camping), het jaar erna op 6 (kut) een paar jaar op 3 (chill!) en de afgelopen paar jaar al op 1. 1 is wel chill opzich, maar misschien moet ik 4 of 5 ook maar eens proberen. Is 4 niet heel snel vol, omdat het 't dichtstbij is?
(edit: Ah, dat had je al gezegd. Laat maar!)

Hmmmm....

En ik laat nog wel weten hoe laat we in Utka zijn. KEIGEZELLIG!
Ik heb alleen op 3&4 gestaan trouwens, dus hoe 1 is weet ik niet.

KEIGEZELLIG
Oud 11-08-2012, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Steiger, glazenwasserlift? Iemand die zichzelf heeft buitengesloten en waaghalzerig naar binnen probeert te komen? Ik snap je punt met je natuurwetten en niet natuurwetdingen, maar het lijkt me een beetje voorbarig te denken dat eerstgenoemde minder eng/vervelend is, als je 't niet eerst heb meegemaakt?
De man op drie hoog was een toevallig voorbeeld, en ging specifiek over een man die natuurwetten brak om in je raam te kunnen kijken. Verder wat Sanne zegt. Tevens kan ik geen dingen meemaken die de natuurwetten breken, want dat bestaat dus niet Ik snap niet zo goed waarom mijn punt niet duidelijk is. Het is namelijk gewoon dit:

Wat ik eng en onvoorspelbaar vind:
Dingen die niet kunnen.

Wat ik in vergelijking niet zo heel eng en onvoorspelbaar vind:
Dingen die wel kunnen.

Dat is alles.
Oud 11-08-2012, 23:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De belangrijke vraag is natuurlijk ook: "WAT NEEM IK ALLEMAAL MEE?!"
Welke kleren ga ik aandoen?! Neem ik m'n lelijke laarzen mee voor als 't gaat regenen? Zal ik m'n kortekorte broekje meenemen, of is dat te lillek? Ga ik 't nog wel trekken om m'n 40 kilo wegende luchtbed mee te sjouwen op m'n oude rug? To douche or not to douche? Wegwerpwashandjes en droogshampoo? Doet m'n oude telefoon 't nog, want die batterij gaat langer mee? Zal ik nog boodschappen en een gasstel meenemen? Percolator? Noedels? Soep?

MOEILIJJJJJK!!!
Oud 11-08-2012, 23:35
Verwijderd
Ja ja ja, got it, zei ik toch.
Oud 11-08-2012, 23:35
Verwijderd
Citaat:
De belangrijke vraag is natuurlijk ook: "WAT NEEM IK ALLEMAAL MEE?!"
Welke kleren ga ik aandoen?! Neem ik m'n lelijke laarzen mee voor als 't gaat regenen? Zal ik m'n kortekorte broekje meenemen, of is dat te lillek? Ga ik 't nog wel trekken om m'n 40 kilo wegende luchtbed mee te sjouwen op m'n oude rug? To douche or not to douche? Wegwerpwashandjes en droogshampoo? Doet m'n oude telefoon 't nog, want die batterij gaat langer mee? Zal ik nog boodschappen en een gasstel meenemen? Percolator? Noedels? Soep?

MOEILIJJJJJK!!!
I know Ik wil zo weinig mogelijk mee, maar ja, dat is elk jaar zo en toch is het altijd BELACHELIJK VEEL. Ik hou wel intens van m'n luchtbed van 400 gram trouwens
Oud 11-08-2012, 23:36
Verwijderd
Hm misschien moet mijn slaapzak nog even in de was trouwens.
Oud 11-08-2012, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ga ik 't nog wel trekken om m'n 40 kilo wegende luchtbed mee te sjouwen op m'n oude rug?
Oud 11-08-2012, 23:38
Verwijderd
Oh ja kak, al die liters bier wegen natuurlijk zoveel Kut.
Verwijderd
Citaat:
Noedels?
Die mag je niet meenemen
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben nog nooit naar een festival geweest. Waarom is het leuk? Het is toch gewoon heel vies worden en heel erg veel herrie?
Oud 11-08-2012, 23:39
Verwijderd
Citaat:
m'n oude rug?
en:
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog nooit naar een festival geweest. Waarom is het leuk? Het is toch gewoon heel vies worden en heel erg veel herrie?
Het lijkt mij ook gruwelijk (als in: erg) maar als zij het leuk hebben
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
I know Ik wil zo weinig mogelijk mee, maar ja, dat is elk jaar zo en toch is het altijd BELACHELIJK VEEL. Ik hou wel intens van m'n luchtbed van 400 gram trouwens
Ik heb zo'n uber 2-persoons ding. Het is teringzwaar, maar ligt echt HEERLIJK. En m'n slaapzak is ook formaat dekbed, maar dan slaap ik 4 dagen lang echt prima.
Afgelopen zomer 2 kampeerfeestjes gehad en daar sliep ik op een klein hema-luchtbedje (type 'omrollen en eraf pleuren') en in een Lidl zomerslaapzak.
Koud en hard. Niet bepaald mijn favoriete combi.
Oud 11-08-2012, 23:41
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn lichaam zegt 'hahahahaahahahahahaahaaahahah, jij dacht zeker dat je weer alles kon he? Maar dat kan je nog niet! ' Dus ik ga maar eens naar bed
Advertentie
Oud 11-08-2012, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Mijn lichaam zegt 'hahahahaahahahahahaahaaahahah, jij dacht zeker dat je weer alles kon he? Maar dat kan je nog niet! ' Dus ik ga maar eens naar bed
Slaap lekker!
Oud 11-08-2012, 23:42
Verwijderd
Nou slaapzak en luchtbed zijn ingepakt :voorpret:
Oud 11-08-2012, 23:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het is leuk omdat je in 3 dagen duizent bands kunt zien die je tof vind (ik iig wel), er een fijne sfeer hangt, je nonstop kunt dansen etc. En er is straattheater en film en vage kraampjes en lekker eten...
Vies worden valt mee. Je kan er gewoon in het gras zitten, eventueel op een vuilniszak ofzo en als het regent heb je een poncho of laarzen zodat je lekker overal doorheen kunt stappen. En je kan er douchen als je wilt.

Maar ik ga dus voornamelijk voor de bands. Daarom zou ik ook prima in m'n eentje kunnen gaan, ik vermaak me wel. Heb ook al het hele programma uitgestippeld... Er staan wel wat 'rennen van tent A naar B'-momenten bij.
Oud 11-08-2012, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ik ben helemaal geen type voor kamperen en vies worden vind ik ook naar, maar festivals zijn zo leuk en fijn en gezellig en de mensen zijn leuk en iedereen is daar om vooral een heel fantastisch weekend te hebben en dat creeert een fijne band ofzo. En de muziek is hemels en ik ga met extreem leuke mensen en ik heb er elk jaar weer een van de beste weekenden van het jaar, en iedereen is blij en gelukkig en nou ja :hippie: Helemaal het kamperen en viezigheid waard. En herrie is het dus niet, want ik vind de muziek heel gaaf
Oud 11-08-2012, 23:45
Verwijderd
En dan is er inderdaad nog extreem veel meer dan muziek alleen
Oud 11-08-2012, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ben helemaal geen type voor kamperen en vies worden vind ik ook naar, maar festivals zijn zo leuk en fijn en gezellig en de mensen zijn leuk en iedereen is daar om vooral een heel fantastisch weekend te hebben en dat creeert een fijne band ofzo. En de muziek is hemels en ik ga met extreem leuke mensen en ik heb er elk jaar weer een van de beste weekenden van het jaar, en iedereen is blij en gelukkig en nou ja :hippie: Helemaal het kamperen en viezigheid waard. En herrie is het dus niet, want ik vind de muziek heel gaaf
Dat lijkt mij op zich allemaal ook nog wel fijn, ik ben alleen een muts als het om gebrek aan comfort en viezigheid gaat. Ik zou me dan heel de tijd viezig en naar en moe voelen.

Maar de sfeer en de muziek lijkt mij ook wel leuk ja.
Oud 11-08-2012, 23:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En lowlands is trouwens al lang niet echt vies meer. Als ik er hockeymeisjes van de middelbare school tegenkom met pareloorbellen en witte broeken, dan is het echt niet meer vies.
Verwijderd
Maar stel dat het hele weekend zou regenen en ik alleen maar door de modder aan het baggeren zou zijn, dan zou mijn festivalliefde wel over zijn vermoed ik Gelukkig heb ik nooit meer dan een flinke bui gehad, met daarna weer zon
Verwijderd
Citaat:
Oh ja kak, al die liters bier wegen natuurlijk zoveel Kut.
Zwaar levuh.
Verwijderd
Citaat:
En lowlands is trouwens al lang niet echt vies meer. Als ik er hockeymeisjes van de middelbare school tegenkom met pareloorbellen en witte broeken, dan is het echt niet meer vies.
'Vroeger, toen Lowlands nog vies was....'
Oud 11-08-2012, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt mij op zich allemaal ook nog wel fijn, ik ben alleen een muts als het om gebrek aan comfort en viezigheid gaat. Ik zou me dan heel de tijd viezig en naar en moe voelen.

Mja, daar stel ik me een beetje op in. Bovendien heeft lowlands gewoon riolering enzo, je plast dus op fatsoenlijke wc's (oke ze stinken aan het eind van het weekend wel een 'beetje'de eerste dag wel een 'beetje' maar ze worden wel de hele dag schoongemaakt etc.), je kunt doortrekken, het zijn geen dixi's. Verder is er gewoon stromend (drink)water, je kunt douchen, de wegen zijn geasfalteert etc.
Oud 11-08-2012, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Zwaar levuh.
Nou ja, algauw 10 kg extra aan drank
Oud 11-08-2012, 23:49
Verwijderd
Ik bedoel White Trash/Leprince overleeft het ook op Lowlands
Oud 11-08-2012, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Mja, daar stel ik me een beetje op in. Bovendien heeft lowlands gewoon riolering enzo, je plast dus op fatsoenlijke wc's (oke ze stinken aan het eind van het weekend wel een 'beetje'de eerste dag wel een 'beetje' maar ze worden wel de hele dag schoongemaakt etc.), je kunt doortrekken, het zijn geen dixi's. Verder is er gewoon stromend (drink)water, je kunt douchen, de wegen zijn geasfalteert etc.
Ah oke. Ja, ik zat al te denken aan dixi-scenario's.

Maar goed alsnog, de bergen modder en kots en bier lijkt me toch ook niks

Plus dat ik waarschijnlijk geen oog dichtdoe omdat ik toch al lastig ben met slapen, dus wss ben ik na de eerste nacht al gesloopt en wil ik naar huis :')
Oud 11-08-2012, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel White Trash/Leprince overleeft het ook op Lowlands
Ooooooooohhhh!!!!!

Oud 11-08-2012, 23:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Als je een goed luchtbed+slaapzak hebt slaap je echt prima. Oordoppen zijn ook handig.

En ik slaap op Lowlands altijd vrij weinig, want als de zon opkomt word je je tent uitgefikt, maar ik ben er nooit echt moe. Vorig jaar voor het eerst eigenlijk, omdat ik de verkeerde schoenen aanhad en m'n benen ineens niet meer meewerkten. (Geen allstars meer voor mij dus!)
En je wordt er echt niet viezer dan ergens anders waar je buiten bent. Je zweet mss meer, vanwege het dansen en de massa's mensen waar je tussenstaat, maar goed daar zijn die douches/wegwerpwashandjes/flessen deo dus voor.

Het is echt zoveel minder vies dan het was. Forrealz, de eerste keer dat ik er was moest ik bijna kotsen van de lucht van afval bij de brug, dat valt nu reuze mee.
Oud 11-08-2012, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ah oke. Ja, ik zat al te denken aan dixi-scenario's.

Maar goed alsnog, de bergen modder en kots en bier lijkt me toch ook niks

Plus dat ik waarschijnlijk geen oog dichtdoe omdat ik toch al lastig ben met slapen, dus wss ben ik na de eerste nacht al gesloopt en wil ik naar huis :')
ik ben ook een slechte slaper, maar op Lowlands ben ik gewoon kapotmoe als ik naar de tent ga, dus dan slaap ik binnen no time

Maar goed, als je denkt/weet dat het niet je ding is dan moet je 't gewoon laten natuurlijk. Of bijv. naar een festival waar je dagkaarten voor kunt kopen
Oud 11-08-2012, 23:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ja he

Citaat:
ahw. Trusten!

Citaat:
Het is leuk omdat je in 3 dagen duizent bands kunt zien die je tof vind (ik iig wel), er een fijne sfeer hangt, je nonstop kunt dansen etc. En er is straattheater en film en vage kraampjes en lekker eten...
Vies worden valt mee. Je kan er gewoon in het gras zitten, eventueel op een vuilniszak ofzo en als het regent heb je een poncho of laarzen zodat je lekker overal doorheen kunt stappen. En je kan er douchen als je wilt.

Maar ik ga dus voornamelijk voor de bands. Daarom zou ik ook prima in m'n eentje kunnen gaan, ik vermaak me wel. Heb ook al het hele programma uitgestippeld... Er staan wel wat 'rennen van tent A naar B'-momenten bij.
Dankjewel voor de uitleg!

Citaat:
Maar met herrie bedoelde ik vooral dat het zo luid is.
Oud 11-08-2012, 23:52
Verwijderd
Aan het eind van het weekend zijn mijn voeten er wel altijd compleet klaar mee trouwens, maar ach, totally worth it Hoewel m'n oude all stars wegflikkeren voor m'n nieuwe goed ingelopen zijn misschien niet het slimste idee van de afgelopen 2 weken was
Oud 11-08-2012, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, algauw 10 kg extra aan drank
Ja, dat bedoel ik. Zwaar levuh.
Oud 11-08-2012, 23:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar stel dat het hele weekend zou regenen en ik alleen maar door de modder aan het baggeren zou zijn, dan zou mijn festivalliefde wel over zijn vermoed ik Gelukkig heb ik nooit meer dan een flinke bui gehad, met daarna weer zon
Ik heb wel eens dagenlange regen meegemaakt, maar dat was echt wel tof. Als je de juiste schoenen hebt iig. Lekker door de plassen dansen enzo, zeeen van ruimte omdat de rest niet de juiste schoenen aanheeft en over paadjes moet schuifelen, met je poncho lekker droog zitten in het gras...

Maar ik ben ook wel eens van de alpha-heuvel afgegleden omdat het te glad was. Toen ben ik wel opgevangen door een hele behulpzame jongen, die ik steeds weer tegenkwam en die me steeds z'n arm aanbood om door de modder heen te komen.

Citaat:
'Vroeger, toen Lowlands nog vies was....'
Forrealz yo! Douchen was toen echt voor homo's!
Verwijderd
Citaat:
ja he

ahw. Trusten!

Dankjewel voor de uitleg!

Maar met herrie bedoelde ik vooral dat het zo luid is.
Dat ligt er een beetje aan waar je staat, als je buiten de tent staat, of in het midden/achteraan is het echt heel prima. Voorvak is wel een aanslag op je oren ja, maar goed, daar zijn oordoppen voor
Verwijderd
Ik ben ook, door wat ik in het vorige topic postte over mijn gewrichten enzo, veel sneller brak en moe en pijnlijk dan andere mensen. Ik kan gewoon niet zo lang staan/lopen. Dus in dat opzicht heb ik waarschijnlijk na de eerste dag al teveel pijn om door te gaan.

Maar ach, ik heb verder ook geen behoefte om erheen te gaan.

Hoe zit het eigenlijk met de line-up tegenwoordig? Is het veel undergroundgedoe of ook dingen die ik ken?
Oud 11-08-2012, 23:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Man, ik was in Glastonbury naar een tentoonstelling van foto's van het Glastonbury Festival. Dat was heel erg dramatisch, echt foto's waar je een meer ziet met puntjes van tenten erin, en dansende mensen waarvan de kleur niet meer te herkennen is omdat ze zo onder de modder zitten. Bah
Oud 11-08-2012, 23:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat zijn er trouwens veel mensen met slechte gewrichten tegenwoordig, k ken echt wel 5 mensen die hypermobiel zijn ofzo!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten