Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2012, 20:05
celine96
celine96 is offline
Hey iedereen

ik ben een meisje van 16 jaar en sinds kort doe ik vakantiewerk in een winkel, maar op een andere afdeling werkt een man, ik gok zo'n 35 jaar, maar altijd als ik hem passeer is er een seksuele spanning. Ik voel mij mss wel een beetje aangetrokken tot hem.
Ik heb er nog niet echt mee gesproken ofso, maar er hangt duidelijk een andere sfeer.
Wat mij ook al opgevallen is, dat hij regelmatig naar mij kijkt als ik aan het werken ben.
Het komt er op neer dat hij wel signalen afgeeft.
Maar aangezien hij op een andere afdeling werkt, heb ik ook geen rechtstreeks contact met hem. Ik vind hem best wel aantrekkelijk en ik weet nie wat ik hier nu mee moet doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2012, 20:14
Pluis
Pluis is offline
Dit past beter op liefde en relatie dus ik verplaats je topic even!
Oud 29-07-2012, 20:18
Verwijderd
Als je er echt voor wilt gaan dan moet je dat doen. Geef zelf ook signalen af en raak in contact met hem. Ik zou het alleen wel geheim houden tegen je omgeving, want je gaat er geheid gezeik mee krijgen van anderen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 04:15
Vowel
Vowel is offline
Nou, ten eerste hóef je natuurlijk niet altijd iets te doen wanneer je iemand aantrekkelijk vindt. Je kunt ook gewoon genieten van de aandacht en een beetje met elkaar flirten. Ten tweede ken je elkaar helemaal niet, dus voordat je er überhaupt over nadenkt iets te gaan doen, lijkt het me wel handig als je hem een beetje leert kennen (als je dat wilt natuurlijk). Wie weet is het wel een sukkel en is 'ie lang zo aantrekkelijk niet meer wanneer je met hem praat.

Wees er gewoon zeker van dat je niets doet wat je niet wilt. Dat geldt natuurlijk altijd, ook bij mensen van je eigen leeftijd. Want het is zijn leeftijd waardoor je dit topic opent, niet? Als hij 17 was geweest, dan was er geen probleem geweest? Dat geeft al aan dat je zelf ook een beetje een vreemd gevoel krijgt bij het leeftijdsverschil, of dat je je misschien afvraagt wat een kerel van 35 in godsnaam met een meisje van 16 moet? Dat zijn logische twijfels, maar vooralsnog hóef je niets te doen. Geniet er gewoon een beetje van en mocht het ooit uit kunnen lopen op iets anders: alleen doen wat je zelf wilt.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 13:04
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je hoeft er inderdaad niets mee te doen, het spaart waarschijnlijk een hoop gedoe als je het gewoon laat rusten, want relaties met je collega's vindt je werkgever wellicht niet zo'n goed idee en misschien is hij wel getrouwd. 20 jaar leeftijdsverschil is niet niks, zeker als jij nog minderjarig bent. Bovendien, je kent hem niet eens, dus je moet niet direct iets met hem. Je kunt het ook gewoon laten bij het voelen van die spanning en verder niks.
Oud 30-07-2012, 15:16
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was, maar als je echt verliefd bent kun je het natuurlijk proberen. Hij is natuurlijk wel heel veel ouder en zit in een andere levensfase, dus dat zou mij tegenhouden. Het is zoals Cherry Springs zegt ook heel leuk om gewoon te flirten en spanning te voelen en het daarbij te laten.
Oud 30-07-2012, 19:12
celine96
celine96 is offline
Citaat:
Als je er echt voor wilt gaan dan moet je dat doen. Geef zelf ook signalen af en raak in contact met hem. Ik zou het alleen wel geheim houden tegen je omgeving, want je gaat er geheid gezeik mee krijgen van anderen.
Maar hoe geef ik juist signalen af aan hem? Kweet niet goed hoe ik dat moet doen, want dat is precies toch anders dan bij kerels van mijn eigen leeftijd. Hoe doen volwassen mensen dat dan? Ik weet dit komt mss een beetje stom over, ma kwil ook niet stom overkomen bij hem.
En nja met seksuele sfeer bedoelk ik niet meteen seks, maar wel aantrekkingskracht. Wil ook niet zeggen dat ik meteen iets met ga doen met hem.

Laatst gewijzigd op 30-07-2012 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 21:12
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Maar hoe geef ik juist signalen af aan hem? Kweet niet goed hoe ik dat moet doen, want dat is precies toch anders dan bij kerels van mijn eigen leeftijd. Hoe doen volwassen mensen dat dan? Ik weet dit komt mss een beetje stom over, ma kwil ook niet stom overkomen bij hem.
En nja met seksuele sfeer bedoelk ik niet meteen seks, maar wel aantrekkingskracht. Wil ook niet zeggen dat ik meteen iets met ga doen met hem.
Als hij jou al signalen geeft, dan kun je als je dat zelf wilt kleine signalen terug geven om te kijken wat hij doet. Wat langer oogcontact maken dan normaal, een kleine aanraking als je hem toevallig tegenkomt. En dan kun je altijd zien wat je er nou precies mee wil gaan doen.

Laat je in ieder geval niet dwingen tot handelingen die je niet wil.
Oud 31-07-2012, 09:09
celine96
celine96 is offline
Oke kheb nog een week om actie te ondernemen
Al zeker bedankt voor de reacties die ik hierop ontvangen heb !
Ik laat zeker nog weten hoe het verder verloopt deze week.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 09:14
bierkoning
bierkoning is offline
Hoezo heb je nog een week dan? stop je dan met het werk?
Tja als je dan nog contact wil moet je wel contact zoeken voor een nummer of facebook
Oud 31-07-2012, 13:23
Verwijderd
ik zou het niet doen... je bent nog veels te jong. die man is met hele andere dingen bezig dan jij. zoek een jonge van ongeveer dezelfde leeftijd. andere mensen kijken er niet raar naar op. dan heb je tenminste ook iemand die in dezelfde fase van zn leven als jou bevind. zo kunnen jullie elkaar beter aanvullen en werkt dat positief.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 13:27
Verwijderd
Als je een relatie met hem wil zou ik helemaal niks doen.

Mannen rond die leeftijd zijn echt niet op zoek naar een lange relatie met een zestienjarige. Als ze een relatie willen met iemand, zoeken ze een vrouw rond hun eigen leeftijd, omdat dat overeenkomt met hun eigen levensfase. Gesprekken worden op een ander niveau gevoerd en gaan over hele andere dingen waarmee 16-jarigen aan komen zetten.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 20:17
celine96
celine96 is offline
Citaat:
Hoezo heb je nog een week dan? stop je dan met het werk?
Tja als je dan nog contact wil moet je wel contact zoeken voor een nummer of facebook
Ja tot vrijdag, maar hij heeft al geen fb,

Laatst gewijzigd op 02-08-2012 om 08:44.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 22:27
Cherry Springs
Hoezo moet je iets ondernemen? Wat wil je uberhaubt bereiken? Na vrijdag zie je hem waarschijnlijk nooit meer en dan ben je hem binnen no-time ook weer vergeten, durf ik te wedden.
Oud 01-08-2012, 04:14
Vowel
Vowel is offline
Ik vraag me ook af wat je precies wilt. Je moet niets. Heb je er wel over nagedacht hoe je dit eigenlijk allemaal ziet gebeuren? Wat hoop je dat er gebeurt? Straks praat je wellicht met hem, maar waar wil je dat het op uitloopt?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2012, 22:26
Verwijderd
Vraag zijn vrouw of vriendin of hij je wil bellen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 08:44
celine96
celine96 is offline
Ik wil hem gewoon al leren kennen, wie weet dat het iets word, of mss ook helemaal niet.
Maar ik weet dat ik anders spijt ga hebben dat ik het niet geprobeerd heb. Is dat dan zo abnormaal?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 08:50
celine96
celine96 is offline
Citaat:
Vraag zijn vrouw of vriendin of hij je wil bellen.
Misplaatste grap

Laatst gewijzigd op 02-08-2012 om 20:16.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 11:09
Cherry Springs
Citaat:
Ik wil hem gewoon al leren kennen, wie weet dat het iets word, of mss ook helemaal niet.
Maar ik weet dat ik anders spijt ga hebben dat ik het niet geprobeerd heb. Is dat dan zo abnormaal?
Ik zou het minder vreemd vinden als je werk wilde maken van een jongen van je eigen leeftijd die je al een beetje hebt leren kennen. Je gaat nu een man proberen te versieren waar je niks van weet behalve dat hij bij je werkt en hij ruim twee keer zo oud is als jij. Ik zou zelf nogal twijfelen of dat wel de moeite waard is (relaties met zoveel leeftijdsverschil kunnen behoorlijk ingewikkeld zijn en je wordt er vaak raar door aangekeken). Als je niet eens weet wat je met hem wil (alleen daten/seks/een serieuze relatie) en alleen 'mss wel een beetje je aangetrokken voelt tot hem' zou ik het gewoon laten gaan en genieten van de spanning zonder verplichtingen of aan hem gebonden te zijn. Dit kan aan mij liggen, maar ik kan me weinig voorstellen bij een onschuldige date tussen een meisje van zestien en een man die praktisch haar vader had kunnen zijn.
Oud 02-08-2012, 13:43
Vowel
Vowel is offline
Weet je eigenlijk überhaupt of deze man wel vrijgezel is? Want je loopt een beetje op de zaken vooruit.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 20:07
celine96
celine96 is offline
Ik ben bijna zeker van wel, anders zou het nog al een player zijn.

Laatst gewijzigd op 03-08-2012 om 17:49.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 20:44
Cherry Springs
Als ie 35+ is en loopt te flirten met een meisje van 16 is de kans groot dat het sowieso al een 'player' is.
Oud 02-08-2012, 21:00
Lente
Lente is offline
hoe flirt ie dan met je? Misschien is hij gewoon aardig.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 22:08
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Als ie 35+ is en loopt te flirten met een meisje van 16 is de kans groot dat het sowieso al een 'player' is.
Een 'player', kom nou toch. Gewoon een oude viespeuk.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 22:28
Cherry Springs
Die aanhalingstekens staan er dan ook niet voor niks.
Oud 03-08-2012, 07:37
celine96
celine96 is offline
Ik denk niet dat dat gefluit en constant geloer gewoon aardig is. Ook als ik hem zie, maakt hij ook langer oogcontact dan wat je gewoonlijk doet.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 07:39
celine96
celine96 is offline
En Phaedra Hoste is op haar 16 jaar nog 5 jaar samen geweest met ex-wielrenner Roger De Vlaeminck, die toen zelfs 40 jaar was dus...
Deze week nog gelezen in de Story, blz 27
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 10:20
hookee
hookee is offline
Citaat:
En Phaedra Hoste is op haar 16 jaar nog 5 jaar samen geweest met ex-wielrenner Roger De Vlaeminck, die toen zelfs 40 jaar was dus...
Deze week nog gelezen in de Story, blz 27
Ja, maar dit is een vent die werkt in een winkel..
Ik zal je zeggen wat ik denk; je ziet er misschien appetijtelijk en vruchtbaar uit, mannen kijken daar net zo graag naar als vrouwen kijken naar goed verzorgde mannen.
Als een meisje niet afkeurend wegdraait als er een oude man staart, dan blijft hij staren naar wat hij mooi vindt. Als het goed is zal hij dat niet doen als zijn vriendin bij 'm is, maar zolang de kust vrij is..
Ja, hij zal je ongetwijfeld een keer willen "nemen", of misschien wel vaker, "voor erbij"...
Vergeet ook niet, als hij je nu op je 16e aantrekkelijk vindt, waar zal hij naar kijken als jij zometeen 26 bent?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Misplaatste grap
Lees anders mijn andere post eens goed, daar reageer je niet op?

Is het ondertussen al gelukt?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 17:55
celine96
celine96 is offline
Citaat:
Ja, maar dit is een vent die werkt in een winkel..
Ik zal je zeggen wat ik denk; je ziet er misschien appetijtelijk en vruchtbaar uit, mannen kijken daar net zo graag naar als vrouwen kijken naar goed verzorgde mannen.
Als een meisje niet afkeurend wegdraait als er een oude man staart, dan blijft hij staren naar wat hij mooi vindt. Als het goed is zal hij dat niet doen als zijn vriendin bij 'm is, maar zolang de kust vrij is..
Ja, hij zal je ongetwijfeld een keer willen "nemen", of misschien wel vaker, "voor erbij"...
Vergeet ook niet, als hij je nu op je 16e aantrekkelijk vindt, waar zal hij naar kijken als jij zometeen 26 bent?
Wil ja dan zeggen dat ik er sletterig uitzie of zo? Want dat is al zeker niet het geval.
En het is nu ook niet dat ik er bepaald aantrekkelijk uitzie in mijn werk outfit.

En wat is het verschil tussen een man die werkt in een winkel en een wielrenner? Het gaat over de leeftijd die ze gemeenschappelijk hebben, of hij nu bekend is of niet, maakt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 17:56
celine96
celine96 is offline
Citaat:
Lees anders mijn andere post eens goed, daar reageer je niet op?

Is het ondertussen al gelukt?
Wat moet er gelukt zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 19:10
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Wil ja dan zeggen dat ik er sletterig uitzie of zo? Want dat is al zeker niet het geval.
En het is nu ook niet dat ik er bepaald aantrekkelijk uitzie in mijn werk outfit.

En wat is het verschil tussen een man die werkt in een winkel en een wielrenner? Het gaat over de leeftijd die ze gemeenschappelijk hebben, of hij nu bekend is of niet, maakt niet uit.
Je moet je niet zo snel aangevallen voelen, mensen hier bedoelen het goed. Zoek een vent van je eigen leeftijd, dat is beter voor iedereen, waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Je moet je niet zo snel aangevallen voelen, mensen hier bedoelen het goed. Zoek een vent van je eigen leeftijd, dat is beter voor iedereen, waarschijnlijk.
Dit. Bovendien De liefde op het eerste gezicht situatie die je momenteel hebt zal ook niet lang blijven en dan moet je maar hopen dat de persoon in kwestie bij je past. En vraag jezelf maar eens af wat je kansen zijn dat dat gebeurd.

Ik probeer je nergens van te weerhouden ik geef alleen een mening vanuit een positie waarin ik niet alle informatie heb.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 20:44
stefan888
stefan888 is offline
Mischien denkt hij gewoon wel van: mooi meisje (maar dat er niks achter zit)
En jij wil graag meer.
Maar ik denk niet dat hij dat wil (van wat ik zo gelezen heeft)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 01:50
MrAnoniem
MrAnoniem is offline
Hij kon je vader zijn
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 13:30
cabanaz
cabanaz is offline
Ik heb hetzelfde alleen dan met een vrouw
Ik ben een jongen van 16 en zij is 35.
het enige probleem is dat zij alleen engels spreekt.
we hebben elkaar ook op msn en zij stuurt ook fotos naar mij
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hetzelfde alleen dan met een vrouw
Ik ben een jongen van 16 en zij is 35.
het enige probleem is dat zij alleen engels spreekt.
we hebben elkaar ook op msn en zij stuurt ook fotos naar mij
Stuur maar door
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 14:43
Verwijderd
Beetje zielige reacties op dit onderwerp. Vooral de reactie van Slome Kameel: "dat is beter voor iedereen, waarschijnlijk"

Waarom je zelfingenomen standpunt uitten? Het klinkt bijna als een veroordeling.
Ook zie ik meerdere reacties voorbij komen met zogenaamde 'sociale' normen. Je kan een gevoel wat iemand heeft niet onderdrukken of wegzetten als abnormaal. Als wij onze waarden op gaan dringen (dus bepalen wat goed is voor een ander) zijn we niet beter dan die club mensen zo rond '40 - '45.

Ik heb zelf een relatie met iemand die 20 jaar ouder is...en dat gaat goed, heel goed mag ik wel zeggen. Het enige waar ik tegen aanloop zijn de bekrompen reacties van anderen. Ik zou die relatie niet mogen hebben omdat hij te oud is. Bullshit, mij vertellen wat te doen of te laten maar zelf wel scheiden etc. omdat ze vreemd gaan? Wie is er nu niet normaal?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Hij kon je vader zijn
Dus? Qua leeftijd kon dat....maar hij is haar vader niet....

Heb een idee voor je....ga wonen in een ver land...kan je haar stenigen...jouw reactie..ach, omdat jij zegt dat hij haar vader kon zijn mag zij geen gevoelens hebben? Nou, bedankt maar weer...je voegt ook erg veel toe aan het topic.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 14:53
bierkoning
bierkoning is offline
in dit geval is ze wel erg jong nog.
jij bent al 20 dat is toch al 4 jaar ouder. En idd als ze 40 was geweest had het minder raar geleken
Oud 08-08-2012, 14:56
Vowel
Vowel is offline
first angel, niemand hier heeft ook maar iets gezegd over een relatie "niet mogen", maar het is helemaal niet vreemd om stil te staan bij sociale normen en waarden, omdat je daar nu eenmaal wel mee wordt geconfronteerd. Hoe je ermee omgaat is helemaal je eigen keuze, maar je kunt moeilijk doen alsof ze niet bestaan. Ook ligt het aan de leeftijd van iemand. Jij bent 19 en dus volwassen. Het is een heel ander verhaal wanneer iemand minderjarig is (en al helemaal als het om mensen van bijvoorbeeld onder de 15 gaat).

Mensen die kritiek hebben op dit soort dingen vergelijken met nazi's vind ik trouwens echt een zwaktebod, maar dat zal wel aan mij liggen.

In dit geval gaat het niet eens om een relatie, maar om een meisje dat loopt te flirten met een man van wie ze niet eens weet of hij überhaupt wel vrijgezel is. Dan is het best logisch dat mensen haar kritische vragen stellen, vind je ook niet?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 15:08
Verwijderd
Ja, ben het met je laatste punt helemaal eens. Maar het veroordelen van mensen om wat ze doen.......er staat dan wel niet dat het niet zou mogen...maar als je tussen de regels doorleest dan zie je wat anders. En om je dan gelijk een stukje geschiedenis bij te brengen....de nazi's schoten mensen die 'anders' dachten of deden gewoon dood. In het minst erge geval mochten ze een kamp bezoeken. Zie dus niet in waar mijn vergelijking fouter is dan de opmerkingen van velen.
Ah, het lampje begint te branden >> omdat 'velen' het zo menen, is het toch fout wat de enkeling doet. Naja, misschien had ik dan wel erg veel gelijk met mijn vergelijking. Noem het maar een zwaktebod.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2012, 15:24
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ja, ben het met je laatste punt helemaal eens. Maar het veroordelen van mensen om wat ze doen.......er staat dan wel niet dat het niet zou mogen...maar als je tussen de regels doorleest dan zie je wat anders. En om je dan gelijk een stukje geschiedenis bij te brengen....de nazi's schoten mensen die 'anders' dachten of deden gewoon dood. In het minst erge geval mochten ze een kamp bezoeken. Zie dus niet in waar mijn vergelijking fouter is dan de opmerkingen van velen.
Ah, het lampje begint te branden >> omdat 'velen' het zo menen, is het toch fout wat de enkeling doet. Naja, misschien had ik dan wel erg veel gelijk met mijn vergelijking. Noem het maar een zwaktebod.
want je eigen mening geven over een zaak die je niet vind kunnen staat gelijk aan het plegen van genocide
Oud 09-08-2012, 03:59
Verwijderd
Nee, dat is nou juist het gevaar. Het begint met het 'niet kunnen' vinden. De rest is pijnlijk duidelijk geworden de laatste jaren nog.
Maar goed, dat is wel erg offtopic. Het gaat mij er juist om dat er allemaal moraalridders rondlopen die een mening hebben over een ander.
Echt, ik weet waar het omgaat (als ervaringsdeskundige). Iedereen geeft zn mening maar waar is dat nou eigenlijk op gebaseerd?? Het is imo allemaal kort door de bocht. Voorbeeld: "het kan niet" , "hij is wel erg oud" wie bepaalde die maatstaven dan? Daar gaat het mij om. En kom nou niet met een dooddoener als dat het de maatschappelijke norm zou zijn.

**

Want wij allen bepalen die maatschappelijke norm...en als we daarin als een blinde kudde achter elkaar aanlopen en naar elkaar blijven wijzen zal die norm nooit anders worden. Dus kom met steekhoudende argumenten.

Laatst gewijzigd op 09-08-2012 om 04:06. Reden: Aanvulling na de **
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 04:12
Vowel
Vowel is offline
Nog even los van een "maatschappelijke norm" heeft iedereen wel zijn/haar eigen mening. Ik vind 16 en 35 een te groot verschil. Dat heeft niets met moraalridders of nazi's te maken, want ik vind ook dat iedereen lekker moet doen en laten wat 'ie wil, maar daarom mogen mensen hun mening wel geven.

Net zoals ik vind dat Uggs ontiegelijk lelijk zijn en zou willen dat ze worden verbannen. Is een mening en daar blijft het bij. Ik ga geen dead squads oprichten om mensen die wél Uggs dragen systematisch uit te roeien.

Laatst gewijzigd op 09-08-2012 om 10:42.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was, maar als je echt verliefd bent kun je het natuurlijk proberen. Hij is natuurlijk wel heel veel ouder en zit in een andere levensfase, dus dat zou mij tegenhouden. Het is zoals Cherry Springs zegt ook heel leuk om gewoon te flirten en spanning te voelen en het daarbij te laten.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 11:18
DmCraanen
DmCraanen is offline
Zodra er in een willekeurig topic een vergelijking met Nazi's wordt gemaakt kan je het topic wel dichtgooien denk ik zo, want dat getuigd toch echt van een IQ van 60 en veel verder dan dat kom je niet. Misschien kan de vriend van 39 wel even uitleggen waarom je een topic verliest als je gaat lopen zeiken of normen en waarden ivm Nazisme... verder zal het allemaal best wel kunnen maar hoe dan ook ben je in zo'n relatie niet gelijk vind ik, omdat de ander altijd meer levenservaring heeft en een stuk verder is in zijn ontwikkeling, ookal vindt je je zelf echt supervolwassen en bla.
Oud 09-08-2012, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Net zoals ik vind dat Uggs ontiegelijk lelijk zijn en zou willen dat ze worden verbannen. Is een mening en daar blijft het bij. Ik ga geen dead squads oprichten om mensen die wél Uggs dragen systematisch uit te roeien.
Hmpf. Daar gaat mijn plan. Ik had gehoop dat jij wel mee zou doen

ot: Dat hij met je flirt, wil niet zeggen dat hij daadwerkelijk interesse heeft. Er zijn meer dan genoeg mensen die gewoon flirten en dat leuk vinden, vooral als ze merken dat iemand daar vatbaar voor is. Ik heb zelf een tijd in de horeca gewerkt en daar werd onder collega's heel wat afgesjanst. Ik ben vaak versierd door collega's en deed zelf net zo hard mee, maar dat was de manier waarop dat mensen daar met elkaar omgingen. En ik zeg dat het per sé zo is, maar ik vind wel dat je dat in je hoofd moet houden als je actie wil gaan ondernemen. Sommige mensen doen dat nou eenmaal en hebben het zelf niet eens in de gaten.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Zodra er in een willekeurig topic een vergelijking met Nazi's wordt gemaakt kan je het topic wel dichtgooien denk ik zo, want dat getuigd toch echt van een IQ van 60 en veel verder dan dat kom je niet. Misschien kan de vriend van 39 wel even uitleggen waarom je een topic verliest als je gaat lopen zeiken of normen en waarden ivm Nazisme... verder zal het allemaal best wel kunnen maar hoe dan ook ben je in zo'n relatie niet gelijk vind ik, omdat de ander altijd meer levenservaring heeft en een stuk verder is in zijn ontwikkeling, ookal vindt je je zelf echt supervolwassen en bla.
Idd, jij mag denken.

De vergelijking is niet zo krom als jij meent te denken. Eén van de kenmerken van nazisme is totalitaire (politieke) onderdrukking. En juist dat kenmerkt zich door alles na te jagen voor een bepaald beeld. Laat ik nou dat beeld zien als de normen en waarden waar het hier zo vol van staat.

En je eerste zin "Zodra er in een willekeurig topic een vergelijking met Nazi's wordt gemaakt kan je het topic wel dichtgooien denk ik zo" slaat helemaal nergens op. Jij wilt mensen gewoon verbieden om een vergelijking te maken omdat dat volgens jou niet kan en een ieder die dat wel doet heeft een zeer laag IQ. Nja, jouw mening maar je zet jezelf wel buitenspel of niet vriendje? Of zeg je hier gewoon op een jouw passende manier dat mensen met een IQ wat niet aan jouw IQ kan tippen niet mogen discussiëren ? Want ja, weet jij wat ze deden met mensen met een laag IQ? Ik kan in dat geval wel een vergelijking voor jou bedenken....mensen met een laag IQ de mond snoeren...denk de volgende keer beter na voordat jij mij in een hoek wilt proberen te drukken....

Laatst gewijzigd op 09-08-2012 om 14:29. Reden: Foutje door vermeend laag IQ
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 14:38
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Idd, jij mag denken.

De vergelijking is niet zo krom als jij meent te denken. Eén van de kenmerken van nazisme is totalitaire (politieke) onderdrukking. En juist dat kenmerkt zich door alles na te jagen voor een bepaald beeld. Laat ik nou dat beeld zien als de normen en waarden waar het hier zo vol van staat.
Als je serieus niet snapt dat jouw vergelijking met het nazisme nergens op slaat, dan is een deze discussie sowieso onzinnig. Wat heeft het geven van een mening in godsnaam te maken met politieke onderdrukking?

Maar goed, dit topic gaat niet over nazisme, dus laten we er maar over ophouden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten