![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Liefde is liefde.
Maar wat weet je van de liefde op 14-jarige leeftijd? ![]() Ik snap bovendien niet dat er geen reacties uit hun vriendenkring kwamen over het leeftijdsverschil. Als ik nu al (op 17 jarige leeftijd) met iemand van 14 jaar ging zou ik vierkant uitgelachen worden door mijn vrienden. Eigenlijk vind ik het niet kunnen..maar ik ken die mensen ook niet. misschien als ik ze wel ken dat ik een totaal ander perspectief heb op hun relatie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp ergens wel dat je het zo raar vind (daarvoor was ik ook niet echt voor zo'n groot leeftijdsverschil) en we hebben er dan zelf ook heel lang over nagedacht of we er wel mee zouden doorgaan, want daarvoor dacht hij dat ik veel ouder was. En ik ben blij dat we voor elkaar gekozen hebben, want leeftijdsverschil heeft nog geen enkel moment in de weg gestaan. Je hebt meisjes van 18 en meisjes van 18, weetjewel. Ik ben nogal zelfstandig, al van kindsbeen af bepaal ik grotendeels mijn eigen weg, dus van ik die me minderwaardig zou opstellen t.o.v. hem, is gewoonweg geen sprake. Ik kom overeen met z'n collega's, z'n vrienden en hij grotendeels ook wel met de mijne, dus waarom zouden we ons schuldig moeten voelen t.o.v. een aantal conventies in deze maatschappij als het enige dat wij willen is:elkaar gewoon graag zien..?? |
![]() |
|
Hoort deze stelling niet bij liefde&relatie?
Ik vind dat als de personen er gelukkig van worden om wie het draait (16 en 46 ofzo) Nou veel plezier ermee, daar ga ik me niet mee bemoeien.
|
![]() |
Ik denk dat Chimera erg in hokjes denkt wat leeftijd betreft. Hij denkt vast dat alle personen van 30 in deze wereld volwassener zijn dan alle 18 jarigen. En hij denkt ook dat ieder mens pas op zijn 18e volwassen wordt, en dat zoiets bij niemand kan op zijn of haar 16e.
Verder van die cirkelredeneringen als "Het kan niet, want het kan gewoon niet!! Punt uit!!" Maar ik zal er vast geen goed oordeel over kunnen vellen, want ik ben 16, en dus per definitie niet zo wijs en slim als Chimera met zijn 22 jaar.
|
![]() |
deze topic hoort eigenlijk op L&R, maar aangezien we t er net over hebben gehad dit soort 'leeftijdstopics' een beetje te minderen sluit ik m hier al,
voor elke leeftijd en combinatie kan er een andere topic geopend worden, eindeloos dus, en als ik de ene wel sluit en de andere niet is t oneerlijk, dus we houden deze vergelijkingen er even uit Chanel
|
|