Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2012, 23:49
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Hey allemaal,

Ik heb sinds kort een vriendje, maar eigenlijk vindik hem nietzo leuk.. In een eerder topic zei iedereen datik het meteen moest uitmaken, wat ik dus niet gedaan had ><
Wat superstom is, omdat hij het nu al aan al zn vriendjes en vriendinnetjes heeft verteld..
De reden datik hem niet meer leuk vindt is omdat hij zich zo raar gedraagd.. Op de eerste date was het eerste wat hij me vertelde een verhaal over dattie in zn broek had gepist..
Ik wil het zo graag uitmaken maar ik wil hem geen pijn doen, hij is superlief enzo en ik had hem ook al eerder toen hij me vroeg afgewezen ><
Hoe kan ik alles het beste doen? Alsjeblieft help me Dx

Groetjes daisy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2012, 23:58
Telesmurf
Telesmurf is offline
Het is nu zieliger voor hem dat jij hem voorliegt door te doen alsof je 'm wel leuk vind. Serieus, maak het uit. Dit is sneu voor 'm.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 00:47
Denkerius
Denkerius is offline
als je hem echt wil helpen dan moet je gewoon zeggen dat vrouwen daar (meestal) echt op afkicken en dat je het daarom uitmaakt

je kan hem ook gebruiken wat misschien niet prettig aanvoelt, vooral bij je buik weet je wel

maar natuurlijk kun je ook gewoon een smsje sturen waarin je het uitmaakt met de kans dat hij je gaat stalken of een levenslang wrok oploopt, at your own risks
Oud 18-08-2012, 06:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je moet niet zeggen dat 'vrouwen daar meestal op afkicken' of iets in die strekking. Dan houdt de jongen er nog een complex aan over. Jij vindt hem gewoon niet zo leuk (meer), jammer, dan werkt het niet! Dat kun je best zeggen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 08:31
Vowel
Vowel is offline
Meisje, je moet het echt uitmaken. Ik snap dat je hem geen pijn wilt doen en een relatie verbreken is nooit leuk, maar dit gaat toch ook niet werken? Als je niet wilt zeggen waarom (omdat je hem dan nog meer pijn doet), kun je inderdaad gewoon doen wat Fizzle zegt: je vindt hem niet leuk meer. Dat is een prima reden om het uit te maken, hoor.

Zeg nou eens eerlijk: aan deze situatie hebben jullie toch allebei niets? Jij bent niet gelukkig en hij heeft een vriendin die niets van hem moet.. Uitmaken, echt waar.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 09:19
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ok ;/
Kan ik het uitmaken via sms of is dat lullig? ><
Ik weet niet eens of ik het in het echt wel tegen hem zou kunnen zeggen..
Ik denk trouwens dat ik beter nog een paar dagen kan w88 want ik ben gister nog naar een wokrestaurant met hem geweest.. Wat zn moeder betaald heeft ;o
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 09:28
Verwijderd
Het is wel lullig via sms. Maar als het echt niet anders kan.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 09:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is natuurlijk netter om het gewoon in zijn gezicht te zeggen. En zo snel mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 10:18
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ow k dat doe ik wel dan..
bedankt allemaal!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 10:21
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Succes ermee! Het is niet leuk om mensen pijn te moeten doen maar soms moet je gewoon aan jezelf denken, zeker in relaties is het wel belangrijk dat je bedenkt of jij ergens wel gelukkig mee bent. En als je ergens niet gelukkig mee bent, spreek het dan uit.
Oud 18-08-2012, 10:31
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ok dat zal ik doen vanaf nu, dankjewel
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 11:41
Verwijderd
En denk de volgende keer even na voordat je """"verliefd"""" wordt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 12:08
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ja, zal ik doen xD
maar ik wordt meestal niet meteen verliefd dus ik weet het nooit zo goed..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 18:34
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
maar.. het probleem is dattie zo ver woont, dus ik kan niet zo ff naar hem toe fietsen ><
ennu heeftie me een smsje gestuurd.. en ik weet niet wat ik nou moet zeggen ;/

Laatst gewijzigd op 18-08-2012 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 18:43
Verwijderd
en wat stuurde hij ....we kunnen niet reageren op iets wat we niet weten
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 18:47
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nouja gewoon wat hij gedaan had gister en dat ie gaat bbq'en, en ik hou van je..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 18:52
Vowel
Vowel is offline
Wanneer zie je hem weer? Maak het de eerstvolgende keer dat je hem ziet gewoon uit. Serieus, dan bespaar je hem (en jezelf!) een heleboel gezeik.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 19:40
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik heb geen idee.. Kan nog wel een tijd duren ><
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 20:43
Verwijderd
Jij kent hem beter dan dat wij hem kennen......kan hij het aan als je het tegen hem zegt?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 20:50
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Nu je het zegt..
Toen ik hem de eerste keer afwees toen hij me verkering vroeg viel hij flauw..
En hij wilde me zoo lang als vriendin.. ><
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 21:16
Vowel
Vowel is offline
Het maakt niet uit wat hij wil. Dat klinkt heel lullig, maar zo is het wel. Het gaat erom wat jij wilt. Jij wilt hem niet als vriendje, je vindt hem niet eens leuk. Waarom zou je dan een toneelspel gaan opvoeren om hem gelukkig te houden? Dat is niet echt. Het is niets waard.

Maak een afspraak met je vriendje (waarom is het zo moeilijk om hem te zien, trouwens?) en maak het uit.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 21:18
Verwijderd
Wat was de reden dat je uiteindelijk met hem verkering nam? Had je medelijden met hem dat hij jou niet kon krijgen? Wilde je per sé een vriendje? Of zit ik nu helemaal in de verkeerde hoek te denken?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 21:29
Zertab
Zertab is offline
Citaat:
Het is nu zieliger voor hem dat jij hem voorliegt door te doen alsof je 'm wel leuk vind. Serieus, maak het uit. Dit is sneu voor 'm.
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 21:47
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Wat was de reden dat je uiteindelijk met hem verkering nam? Had je medelijden met hem dat hij jou niet kon krijgen? Wilde je per sé een vriendje? Of zit ik nu helemaal in de verkeerde hoek te denken?
Nouja, ik had eerder een vriendje gehad die ik wel superleuk vond, en het ging uit en toen was ik bestwel verdrietig en een beetje eenzaam.. En toen hadik een droom over dat ik met die jongen.. Naar bed ging.. xD
En ja hij was behoorlijk geweldig en lief en knap in mn droom dus.. En ik wou vandie verdrietigheid enzo af dus ik d8, ik neem hem mee naar de film! En zo ist gekomen..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 21:51
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Het maakt niet uit wat hij wil. Dat klinkt heel lullig, maar zo is het wel. Het gaat erom wat jij wilt. Jij wilt hem niet als vriendje, je vindt hem niet eens leuk. Waarom zou je dan een toneelspel gaan opvoeren om hem gelukkig te houden? Dat is niet echt. Het is niets waard.

Maak een afspraak met je vriendje (waarom is het zo moeilijk om hem te zien, trouwens?) en maak het uit.
Hij woont behoorlijk ver weg, ik kan niet zo ff naar hem toe fietsen en weer terug, en ik weet niet goed hoe ik het dan moet doen.. Moetik dan gewoon afspreken en dan van ja ik vind je nietmeer zo leuk blabla en dan doei?.. ;o
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2012, 21:53
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nouja, ik had eerder een vriendje gehad die ik wel superleuk vond, en het ging uit en toen was ik bestwel verdrietig en een beetje eenzaam.. En toen hadik een droom over dat ik met die jongen.. Naar bed ging.. xD
En ja hij was behoorlijk geweldig en lief en knap in mn droom dus.. En ik wou vandie verdrietigheid enzo af dus ik d8, ik neem hem mee naar de film! En zo ist gekomen..
aha een rebound dus.
Oud 18-08-2012, 22:04
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Denket? :3
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 22:11
Cherry Springs
Hoe ver is het reizen? Als het met openbaar vervoer wel kan lijkt dat me wel zo aardig, voelt voor jullie allebei toch iets echter dan per sms. Dan kan hij ook niet denken van, misschien is het wel anders als ik haar weer zie en kan ik haar weer overhalen. Doe het gewoon zo snel mogelijk, als in morgen ofzo. Je kan m dan smsen van hé, heb je morgen tijd om af te spreken, het is nogal belangrijk. Reis dan wel naar hem toe, het is een beetje lullig als jij het uitmaakt met hem en hij erna helemaal van streek naar huis moet reizen.
Oud 18-08-2012, 22:19
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Hoe ver is het reizen? Als het met openbaar vervoer wel kan lijkt dat me wel zo aardig, voelt voor jullie allebei toch iets echter dan per sms. Dan kan hij ook niet denken van, misschien is het wel anders als ik haar weer zie en kan ik haar weer overhalen. Doe het gewoon zo snel mogelijk, als in morgen ofzo. Je kan m dan smsen van hé, heb je morgen tijd om af te spreken, het is nogal belangrijk. Reis dan wel naar hem toe, het is een beetje lullig als jij het uitmaakt met hem en hij erna helemaal van streek naar huis moet reizen.
ja maar.. ik wordt gebracht door m'n ouders en die weten nog niet dat ik met hem heb ><
en hoe moet ik dan weer meteen naar huis?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Whahah^^ arme vriend.. Jouw ene droom was leuker dan de hele relatie bij elkaar, heheh

Succes met het uitmaken, enig idee wat of hoe je gaat zeggen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 22:39
Verwijderd
Nouja, dan maar een kreng.....het is niet netjes maar als het zo moeilijk gaat allemaal....dan maar per sms.

Maak het jezelf ook niet al te moeilijk he
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 09:06
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Whahah^^ arme vriend.. Jouw ene droom was leuker dan de hele relatie bij elkaar, heheh

Succes met het uitmaken, enig idee wat of hoe je gaat zeggen?
Nouja, ik denk iets van: ik vind je heel lief, maar ik zie je meer als een vriend? En daarom maak ik het uit? Ofzo?
Ben er nog niet precies uit ><
Ik denk trouwens datik het beste bij school af can spreken 3 september als we de boeken moeten ophalen ;o
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 09:08
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Nouja, dan maar een kreng.....het is niet netjes maar als het zo moeilijk gaat allemaal....dan maar per sms.

Maak het jezelf ook niet al te moeilijk he
Maar het nadeel dan is dat als ik hem zie het echt zo.. Raar wordt, ikga hem nog wel heel vaak zien op school ><
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 09:25
Verwijderd
Ja, afspreken op school is het beste misschien. Hou je de boot gewoon nog 2 weekjes af.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 10:05
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ja ok, dat doe ik wel
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 13:29
Cherry Springs
Dan kun je hem beter bellen, lijkt me. Anders blijft hij nog twee weken onder de indruk dat hij met z'n vriendin naar school gaat en heeft hij nog even tijd om te verwerken dat het uit is in plaats van dat hij de eerste twee weken van z'n schooljaar hiermee rondloopt. Gewoon zo gauw mogelijk uitmaken, als je echt niet naar hem toe kunt dan maar op een andere manier, maar brei er gewoon snel een eind aan, dat is sowieso minder pijnlijk voor allebei.
Oud 19-08-2012, 15:04
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ow nouja, ik heb hem net gezegd of ik hem 3 september op school even kan spreken..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 15:23
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ennu wildie eerder afspreken.. maar dan bij mij.. ><
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 16:14
Lente
Lente is offline
bel hem gewoon even op, als je niet naar hem toe kan.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 16:49
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ennu wildie eerder afspreken.. maar dan bij mij.. ><
Je maakt het jezelf te moeilijk. Pak de telefoon of ga morgen/overmorgen naar hem toe. Je gaat mij niet wijsmaken dat het onmogelijk is om hem te zien. Woont hij 234789237489234 kilometer bij je vandaan? Nee? Dan kun je het fietsen of de trein pakken of de bus. Of je spreekt halverwege af zodat jullie allebei een beetje reizen.

En als je dat allemaal teveel moeite/tijd vindt, dan bel je hem op en maak je het uit.

Je bent dit veel te lang aan het uitstellen en zo blijft het zich maar voortslepen. Vind jij het nu echt eerlijk dat je hem al zolang voorliegt? En nog belangrijker: word jij hier echt gelukkig van? Lijkt me niet.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 16:56
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nouja.. ik vindt opzich dat ik hem over 2 weken zie prima.. ik klink heel raar aan de telefoon, en het voelt ook niet zo prettig praten ;o
en als ik hem over 2 weken zie heb ik ook nog de tijd om erover na te denken wat ik ga zeggen ><
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 19:16
Verwijderd
Je hebt geen twee weken nodig om te bedenken wat je gaat zeggen, meer dan wat je binnen tien minuten kunt bedenken, komt er toch niet uit. Heb wat respect voor die jongen. Ga zo snel mogelijk naar hem toe en vertel hem eerlijk hoe het zit. Ik kan me geen afstand binnen Nederland voorstellen die hiervoor te ver is, ook niet voor een 16-jarige. Ik heb het gevoel dat het hier maar over een tiental kilometers gaat. Ben je hier niet volwassen genoeg voor, dan had je in de eerste plaats geen relatie moeten nemen. Dus, volwassen relatie? Volwassen afhandelen. Met respect.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 19:24
Cherry Springs
Ik vind dat je niet echt een fatsoenlijke manier hebt geleerd om met mensen om te gaan. Die jongen denkt dat jij z'n vriendin bent en wil blijven terwijl jij ondertussen al weken weet dat je het liever uitmaakt, maar omdat je geen zin hebt met hem af te spreken wacht je maar af tot jullie elkaar op school weer zien? Ga je het dan op school uitmaken? Zou je het zelf ook niet prettiger vinden als het in een wat afgezonderde omgeving gebeurt? Denk even na over hoe jij zelf zou willen dat je vriend zich zou gedragen als de rollen omgekeerd waren. Je bent 16, je kunt vast wel een klein beetje inlevingsvermogen opbrengen, toch?
Oud 19-08-2012, 19:43
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ja ik weet het, ik hou van dingen uitstellen, en ik ben zo zenuwachtig als ik weet niet wat om het uit te maken><
En ja ik kan opzich wel naar hem toe, maar mijn ouders willen me echt niet meer brengen en hij woont behoorlijk afgelegen, daar rijden geen bussen, en opzich kan ik wel met de fiets, tis wel behoorlijk ver maar.. Ok dat doe ik wel
En jullie hebben gelijk het is niet zo aardig ><
Ik voelde me er ook niet goed bij..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 20:37
Cherry Springs
Ik durf te wedden dat je je stukken beter voelt als je het eenmaal uit hebt gemaakt. Sterkte ermee!
Oud 19-08-2012, 21:01
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Dat denkik ook ;P
Dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 11:29
*oma*
*oma* is offline
Herkenbaar dit. Vroeger, toen de lucht nog schoon was en de seks nog vies, had ik dit probleem ook altijd met vriendjes. Ik "nam" ook gewoon altijd maar vriendjes omdat het kon en dan moest ik het weer uitmaken. Eén keer heb ik het uitgemaakt met een jongen op zijn verjaardag en toen wilde hij zich doodrijden met zijn brommer. Hij leeft trouwens nog steeds. Dus maak het gewoon uit. Klaar.
Oud 20-08-2012, 12:41
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Lol xD
Ok dan xD
Met citaat reageren
Oud 20-08-2012, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Herkenbaar dit. Vroeger, toen de lucht nog schoon was en de seks nog vies, had ik dit probleem ook altijd met vriendjes. Ik "nam" ook gewoon altijd maar vriendjes omdat het kon en dan moest ik het weer uitmaken. Eén keer heb ik het uitgemaakt met een jongen op zijn verjaardag en toen wilde hij zich doodrijden met zijn brommer. Hij leeft trouwens nog steeds. Dus maak het gewoon uit. Klaar.
Dat is het meest harteloze verhaal dat ik ooit heb gehoord
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 00:15
Giel-I-Am
Giel-I-Am is offline
Citaat:
Dat is het meest harteloze verhaal dat ik ooit heb gehoord
Klopt, op zijn verjaardag?

En voor jou, DaichiDechu, denk ik dat het beter is dat je het zo snel mogelijk uitmaakt. Dit is niet eerlijk voor je vriendje, en jij gaat je er ook niet beter door voelen.
Reageren

Regels voor berichten