Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hoe ver is het reizen? Als het met openbaar vervoer wel kan lijkt dat me wel zo aardig, voelt voor jullie allebei toch iets echter dan per sms. Dan kan hij ook niet denken van, misschien is het wel anders als ik haar weer zie en kan ik haar weer overhalen. Doe het gewoon zo snel mogelijk, als in morgen ofzo. Je kan m dan smsen van hé, heb je morgen tijd om af te spreken, het is nogal belangrijk. Reis dan wel naar hem toe, het is een beetje lullig als jij het uitmaakt met hem en hij erna helemaal van streek naar huis moet reizen.
||
Citaat:
en hoe moet ik dan weer meteen naar huis? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Succes met het uitmaken, enig idee wat of hoe je gaat zeggen? |
![]() |
||
Citaat:
Ben er nog niet precies uit >< Ik denk trouwens datik het beste bij school af can spreken 3 september als we de boeken moeten ophalen ;o |
![]() |
|
Dan kun je hem beter bellen, lijkt me. Anders blijft hij nog twee weken onder de indruk dat hij met z'n vriendin naar school gaat en heeft hij nog even tijd om te verwerken dat het uit is in plaats van dat hij de eerste twee weken van z'n schooljaar hiermee rondloopt. Gewoon zo gauw mogelijk uitmaken, als je echt niet naar hem toe kunt dan maar op een andere manier, maar brei er gewoon snel een eind aan, dat is sowieso minder pijnlijk voor allebei.
||
Citaat:
En als je dat allemaal teveel moeite/tijd vindt, dan bel je hem op en maak je het uit. Je bent dit veel te lang aan het uitstellen en zo blijft het zich maar voortslepen. Vind jij het nu echt eerlijk dat je hem al zolang voorliegt? En nog belangrijker: word jij hier echt gelukkig van? Lijkt me niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt geen twee weken nodig om te bedenken wat je gaat zeggen, meer dan wat je binnen tien minuten kunt bedenken, komt er toch niet uit. Heb wat respect voor die jongen. Ga zo snel mogelijk naar hem toe en vertel hem eerlijk hoe het zit. Ik kan me geen afstand binnen Nederland voorstellen die hiervoor te ver is, ook niet voor een 16-jarige. Ik heb het gevoel dat het hier maar over een tiental kilometers gaat. Ben je hier niet volwassen genoeg voor, dan had je in de eerste plaats geen relatie moeten nemen. Dus, volwassen relatie? Volwassen afhandelen. Met respect.
|
![]() |
|
Ik vind dat je niet echt een fatsoenlijke manier hebt geleerd om met mensen om te gaan. Die jongen denkt dat jij z'n vriendin bent en wil blijven terwijl jij ondertussen al weken weet dat je het liever uitmaakt, maar omdat je geen zin hebt met hem af te spreken wacht je maar af tot jullie elkaar op school weer zien? Ga je het dan op school uitmaken? Zou je het zelf ook niet prettiger vinden als het in een wat afgezonderde omgeving gebeurt? Denk even na over hoe jij zelf zou willen dat je vriend zich zou gedragen als de rollen omgekeerd waren. Je bent 16, je kunt vast wel een klein beetje inlevingsvermogen opbrengen, toch?
|
Ja ik weet het, ik hou van dingen uitstellen, en ik ben zo zenuwachtig als ik weet niet wat om het uit te maken><
En ja ik kan opzich wel naar hem toe, maar mijn ouders willen me echt niet meer brengen en hij woont behoorlijk afgelegen, daar rijden geen bussen, en opzich kan ik wel met de fiets, tis wel behoorlijk ver maar.. Ok dat doe ik wel En jullie hebben gelijk het is niet zo aardig >< Ik voelde me er ook niet goed bij.. |
![]() |
|
Herkenbaar dit. Vroeger, toen de lucht nog schoon was en de seks nog vies, had ik dit probleem ook altijd met vriendjes. Ik "nam" ook gewoon altijd maar vriendjes omdat het kon en dan moest ik het weer uitmaken. Eén keer heb ik het uitgemaakt met een jongen op zijn verjaardag en toen wilde hij zich doodrijden met zijn brommer. Hij leeft trouwens nog steeds. Dus maak het gewoon uit. Klaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En voor jou, DaichiDechu, denk ik dat het beter is dat je het zo snel mogelijk uitmaakt. Dit is niet eerlijk voor je vriendje, en jij gaat je er ook niet beter door voelen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
De grote "waar heb ik mijn lief ontmoet"-poll blueeyes_jochie | 88 | 28-11-2003 21:18 | |
Lifestyle |
Flirten met de andere lifestyle Pan Am | 77 | 08-09-2003 16:26 |