Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lees dit eens door. Tien tegen één dat je voldoende informatie vindt om zelf een verantwoorde keuze te maken. Het is weliswaar een ander budget en dergelijke, maar er staan genoeg bruikbare dingen in die je kunt 'vertalen' naar je eigen wensen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zat meer naar zoiets te kijken http://www.bcc.nl/acer-32364g34mn.ht...ications-table |
![]() |
|
dan kan ik je toch echt aanraden om eerder deze te nemen: http://www.bcc.nl/asus-55vdsc029v.html
hier heb je toch wat meer voor dezelfde prijs. de acer die jij stuurde had maar een 128 mb grafische kaart. en volgens mij krijg je daarmee in autocad niks gedaan. en bij de asus die ik gelinked hebt heb je een betere processor en een degelijke videokaart. dus zal hij qua specificatie ook nog wat langer mee kunnen gaan enzo. nu weet ik niet of het zoveel verschil maakt met een ultrabook qua gewicht is hij hetzelfde en qua prestaties denk ik beter dan de acer. mischien dat het in de batterijduur zit maar dat is ook niet zo'n probleem neem ik aan ? edit: ik heb nog even gekeken maar die asus is maar 1,2 cm dikker en weegt een 400 gram meer. en ik denk dat dat beter past bij de applicatie die jij erop wilt gebruiken dan de ultrabook.
||
![]() |
Citaat:
en wat vind je van deze ik heb tog liever een ultra is iets nieuws voor mij omdat ik al een acer laptop heb en omdat ik hem elkedag na school ga dragen mag hij best dun zijn maar jou mening over deze? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en je kan beter een systeem halen dat lang genoeg mee kan gan dan iets wat het nu mischien net redt en bij de volgende nieuwe versie van het programma het niet meer aan kan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Zo lang je maar 2D blijft modelleren that is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe laptop? isabelkleijberg | 4 | 11-10-2016 10:37 | |
Software & Hardware |
Advies (nieuwe) laptop (kopen) Shelleyy | 4 | 10-07-2012 17:47 | |
Software & Hardware |